Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn relatie gaat best goed. De laatste tijd hebben we vaak meningsverschillen maar bijna altijd komen we eruit of leggen we ons er maar bij neer.
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar tot OVERMAAT van RAMP heeft mijn zusje net een paar dagen verkering... met een jongen die OOK uit Amersfoort komt >< maar die gozer komt verdorie helemaal naar hier fietsen. *moppert*. (begrijp me niet verkeerd, ik gun het mijn zusje hoor, het is haar eerste vriendje, maar drie dagen nadat ik het heb uitgemaakt met mijn vriendje is wel een beetje een slechte timing ><) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Bedankt voor alle knuffels en andere lieve posts
![]() Ben net bij hem geweest. Veel gepraat en (samen) gehuild. Enorm raar, want op een gegeven moment zaten we gewon gezellig te hangen op de bank alsof er neits was. Maar het is dus wel over... Voel me ongelooflijk kut. Ik wil helemaal niet dat het over is. Ookal was het niet perfect en zat er misschien wel geen toekomst in, ik wil niet dat het stopt. Helaas heb ik hem dat ook een keer of 100 verteld, voel me nu een enorme loser en schaam me dood. Het ging de laatste tijd niet echt lekker. Vooral omdat ik mer naar hem verlang dan hij naar mij. En het was voor ons allebei niet echt duidelijk wat we nou hadden en.. nou ja. Hij ziet me steeds teleurgesteld en hij vindt dat hij me teveel pijn doet.. Daar kan hij niet me leven. Voel me nu enorm stom en kut en bluh... ![]() |
![]() |
|
Wat een klootzakken zijn het
![]() ![]() |
![]() |
|
sterkte wup!
![]() ot: pffffffff net een heel lang gesprek gehad, en t komt er op neer dat we niet met anderen gaan zoenen, want dat willen we allebei niet (en we willen niet dat de ander het doet haha). maar dat we ook niets hebben, want stel dat het mis gaat of als het te moeilijk blijkt te zijn om wat te hebben we nog verder van huis zijn en het anders gaat zijn als nu. ![]() nogal verwarrend dus.
|
Hmmmm, wat een kutverhalen hier allemaal zeg. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Bij mij lijkt het zowaar wel of ik een heel druk liefdesleven heb, maar dan zonder daadwerkelijk een liefdesleven te hebben ![]() Vorige week vrijdag met een Fransman gezoend (en haha eindelijk een keer zelf het initatief genomen, voor herhaling vatbaar ![]() Gister was er nations koorfestival en hadden we groot feest, en volgens mij vind een jongen van mn koor me leuk. En ik vind hem ook heel leuk, maar ik ben niet verliefd en dat ga ik ook niet worden en volgens mij is hij niet echt het type om gewoon een beetje mee te seksen enzo dus tja. Ik zie het wel. Oh en toen kwam ik dus gister thuis en toen ben ik weer met mn huisgenoot in bed beland ![]() Eigenlijk ben ik best blij met alles ![]()
|
Verwijderd
|
@Wup: Oh man, kut, maar hm dat wist je toch al van tevoren eigenlijk? Iets met oude vossen enzo... 't hoeft allemaal niet maar de kans zat er dik in. Toch, naar, sterkte! En ik ken wel dat je je dan stom voelt, maar 't zal allemaal wel meevallen.
@Signy: Whahaha ![]() ![]() Maar 't is wel lente dus ik wil een leuke scharrel ofzo, kom alleen echt nooit nieuwe mensen tegen dus dat zal nog wel een tijdje duren. Of ik moet toch maar een van de potentiëlen in m'n omgeving gaan versieren maar tja, als ik die echt aantrekkelijk zou vinden, was er natuurlijk al lang wat gebeurd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Kitten: Klote jong... echt balen, jullie klonken altijd alsof jullie samen oud zouden worden. Kan me voorstellen dat je je kut voelt. Sterkte ermee!
@Wup: Kut voor je meid... Echt niet grappig. Het is stom dat hij zo doet en dat het zo is gegaan. Je hebt helemaal geen reden om je stom te voelen, je bent eerlijk geweest en hebt een leuke tijd met hem gehad. Daar moet je je niet stom over voelen. ot: Gisteren met mijn jongens was t lief en ik mis mijn vriendje maar ik vind dat ik me niet aan moet stellen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben weer vrijgezel, en ik vind het helemaal niet erg. Voorgaande keren voelde ik me altijd HEEL erg kut als het uit was, maar nu eigenlijk helemaal niet. Ik voelde me de hele dag heel erg prima, en ik kan het ook goed relativeren. Vanavond nog even met hem gebeld, en dat was eigenlijk gezellig. Maar wel uit dus. En daar ga ik vanaf donderdag heel erg gebruik van maken want er is iemand die ik vet lekker vind. Oh, en nog iets grappigs. Het ging vanochtend uit, en vanmiddag zat meneer met een ander meisje te zoenen. Grafzak.
|
![]() |
|
Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken, heftige relatiebreukgolf afgelopen weekend
![]() Hier gaat t op vriendschappelijk relationeel gebied heel erg goed geloof ik ![]()
|
Bedankt voor de reacties mensen. Het gaat nu ook wel beter, maar dat ligt misschien ook aan het feit dat mijn normale leven tot nu toe gewoon door gaat. Ik zie wel hoe het gaat als ik op momenten kom dat ik d'r normaal zou zien.
En vooruit kijken denk ik maar. 't is lente, misschien is er ergens wel een heel lief meisje dat me kan opvrolijken... Vandaag komt er een goede vriendin mij helpen met mijn veldwerk. Dat is heel fijn. ![]() EDIT: Sterkte ook aan al die andere mensen die het zwaar hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: mezelf toegesproken en gisteren wél assertief kunnen zijn tegen die ene klootzak van een kerel. Negeren werkte best goed, al blééf hij doen alsof we beste maatjes zijn in het begin. En yesss, ik heb contact met locals <3. Volgende week naar de oefenavond met een Zweeds meisje dat ik net ken, ze lijkt heel lief. Op liefdesgebied is er nog steeds weinig aan de hand, maar ik merk wel dat ik anders in elkaar zit dan pakweg twee jaar geleden. Nu denk ik iedere keer met uitgaan wel eens '''hmm, met hem zou ik wel een beschuitje willen eten,'' terwijl ik vroeger alléén maar kon ergeren aan alles wat mannelijk was. Dus jeej, progressie, ik ben al bijna normaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Grr, hij gaat om vier uur naar bed terwijl ik er al lang in lig, maakt hij me wakker omdat hij op zijn kant wil liggen ![]() ![]()
|
@ wup: Succes meid
![]() @ Kitten: Sterkte ![]() @ Alle anderen die het nodig hebben: Sterke! *gooit chocola* OT: Getver, hoorde vanochtend dat de vader van een oud-collega plotseling is overleden. Bah ![]() Verder gaan onwijs veel relaties in mijn omgeving ook uit, om de een of andere reden. Heel apart. Tussen ons gaat het gelukkig goed ![]()
|
Wat is het toch fijn om daags na zo'n verschrikkelijk moment iemand te hebben die je begrijpt
![]()
|
Even een positief bericht tussen al deze narigheid door. Mijn vriend en ik hebben een geweldig weekend samen gehad: pannenkoeken gebakken, stijldansen geoefend en films gekeken. Ik vind het dan altijd zo moeilijk om afscheid te nemen voor een paar dagen. De truuk is dat ik niet te lang in dat gevoel blijf hangen, heb ik gemerkt.
|
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Inderdaad een golf van negatieve gebeurtenissen bij veel mensen
![]() Hier gaat het ook wazig..Het weekend was leuk en ik heb alles uitgesproken wat me dwars zit. Hij zegt dat hij heel veel van me houdt, maar tegelijkertijd verandert er niet echt iets. En het is niet altijd zo dat hij er iets aan kan doen. Maar ik hoop wel dat hij me serieus neemt. En verder, we zouden gaan samenwonen, ofja, we hadden gezegd daar beiden aan toe te zijn, maar later twijfelde hij weer en wist hij niet of hij eraan toe was en of hij me wel goed genoeg kende. Later zei hij weer dat hij niets liever wil. Ik vraag me af of ik de reden ben dat hij daarover twijfelt, of dat er iets anders is waar ik niet van op de hoogte ben. En ik heb sterk het gevoel dat het dat laatste is.. Over onze relatie heeft hij nooit getwijfeld, maar ook op zijn werk lijkt hij geen knopen te kunnen doorhakken. En daar baal ik van. Want als ik ergens een hekel aan heb, is het aan mensen die nooit echt een duidelijke keuze weten te maken en zich terugtrekken als het erop aan komt. En als hij hetzelfde gaat doen wat betreft ons samenwonen, weet ik niet of ik hiermee door wil gaan. Gek genoeg voel ik mezelf er redelijk rustig over. Hij stuurt ook nog eens hele lieve smsjes..maar eind deze week zal ik de nodige vragen stellen om erachter te komen of er iets is waardoor wij niet kunnen gaan samenwonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag hij jou dan een grafmuts noemen? Ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Hij is zo lief! Hij heeft zo lief boodschappen gedaan en mijn huis schoongemaakt omdat ik zielig op de bank lig na een bezoekje aan de kaakchirurg. Jammer genoeg moest hij vandaag weer weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je was toch zo blij dat t uit was? Ja ik volg dat soort dingen niet. Wees dan consequent en er dus niet boos om... Maar goed. Als jij er gelukkig van wordt: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: goed! vanavond zie ik hem weer en daar ben ik blij om want ik mis hem te snel en dat is irritant ![]() |
![]() |
|
|