je mag geen afbeeldingen van bekende mensen erop.
een vriend van mij speelt in een band en had een vette foto van een optreden en die mocht ook niet : dikke roloog :
Ja, nou sorry, ik háát Top Gear, maar net was gewoon een heel komisch stukje als ze van de producers op een motor met Amerikaanse vlaggetjes door Viëtnam moet rijden als ze nog meer motors slopen.
ach ik weet toch al van te voren dat het hem niks boeit
10-04-2009, 21:42
Verwijderd
Ik denk niet dat Kazet jaloers kan zijn. Hij is gewoon kalm, ook in situaties waarin anderen jaloers zouden zijn. Hoewel het hem vast ook te bont kan worden, natuurlijk, maar dan maakt hij het gewoon uit.
Ik denk niet dat Kazet jaloers kan zijn. Hij is gewoon kalm, ook in situaties waarin anderen jaloers zouden zijn. Hoewel het hem vast ook te bont kan worden, natuurlijk, maar dan maakt hij het gewoon uit.
ja precies zo.
10-04-2009, 21:43
Verwijderd
Volgens mij is het echt bizar relaxt om zo te kunnen zijn.
10-04-2009, 21:44
Verwijderd
ja dat denk ik ook.
10-04-2009, 21:45
Verwijderd
altijd in dezelfde state of mind, wat er ook gebeurt.
10-04-2009, 21:54
Verwijderd
Dat ben ik op zich ook, een vrijwel constante kalme staat van vrolijke verwarring, maar menselijke interactie gooit soms roet in het eten. Hoe handig is het om gewoon altijd kalmpjes en rationeel te zijn
Ik ken een meisje dat (volgens mij door baarmoederkanker) haar baarmoeder eruit moest laten snijden. Die heeft ze nu thuis liggen, op een plankje
10-04-2009, 22:00
Verwijderd
haha dat lijkt me enorm vies
10-04-2009, 22:01
Verwijderd
Het lijkt mij echt gaaf, maar volgens mij zijn zulke fratsen verboden in Nederland. Ik vind het wel stom. Want hallo, het zijn toch jouw organen, hoezo mag je ze niet mee naar huis nemen als je dat graag wil?