Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het na de eerste ex heel erg, ik kwam echt nooit mensen tegen waarvan ik dacht, ja, jij past nou even goed bij mij als hij, laat staan beter. En dan nog, zelfs al zouden die er zijn, waarom zou ik al dat drama dan nog een keer gaan doen? En na de tweede ex ook wel, het idee van "ja ik vraag me af of er wel mensen zijn die beter passen dan hij, misschien is dit het gewoon". Maar kweenie, als ik vrijgezel ben kom ik altijd zoveel mensen tegen die wel interesse hebben, en ik vind zoveel mensen wel interessant, d'r komt altijd wel een match uit denk ik.
Of in de woorden van mijn beste vriendinnetje: "Jij bent zo leuk, jij kan echt onmogelijk alleen blijven." ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil geen liefde!
En je bent wel erg desperate als je als je even alleen bent gelijk gaat denken over de toekomst komop tis een scholieren forum dus ik neem aan dat je een scholier bent en dan ben je wel heel vroeg in je midlife crisis! BTW Das dubbelop het is al crisis! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waar ben jij bang voor? Somebody Special | 142 | 22-05-2006 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang voor gisteren... Secreet | 3 | 13-10-2003 19:42 | |
Psychologie |
Bang voor de uitslag en de toekomst. DownAssBitch | 3 | 03-05-2003 15:25 | |
Psychologie |
bang voor de toekomst dribble | 6 | 21-11-2002 20:03 | |
Psychologie |
Het gaat goed,maar toch...bang voor terugval.... Nena21 | 8 | 10-07-2002 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang voor het beangstigende | 9 | 14-08-2001 08:35 |