Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het VK bezoek ik deze zomer al. Die kan dus al doorgestreept worden. Dan staat er nog op mijn lijstje:
1: Noorwegen, eigenlijk een roadtrip door Scandinavië met een bezoek aan de Noordkaap (met mijn eigen kleine Mini) maar in Denemarken en het zuiden van Zweden ben ik al geweest dus die horen niet in dit rijtje thuis. Deze reis staat, als de financiën het toelaten, gepland voor zomer 2010. 2: IJsland 3: Verenigde Staten, roadtrip van kust naar kust. Financiëel zit dit er voorlopig niet in. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn top 3 vind ik enorm moeilijk. Kenia ga ik van de zomer heen, dus die laat ik er daarom buiten. Daarbij wil ik nog veel meer dan in een top 3 past en eigenlijk kan ik moeilijk zeggen wat ik eerst wil. Maar als ik echt moet kiezen hou ik het voorlopig hier maar op. Verder heb ik combinaties omdat ik op dit moment nog het idee heb het evt te combineren. Ik moet toegeven dat ik wel ga voor de bijzondere bestemmingen, bestemmingen dichterbij wil ik ook best, maar dat is bereikbaarder en grotere kans dat ik er sneller kom. 1. Nieuw-Zeeland/Australië 2. China/Tibet 3. Borneo (Peru, Galapagos eilanden, Myanmar, Paaseiland, Canada, Mexico, Jordanië etc, in willekeurige volgorde)
|
Verwijderd
|
1. Noorwegen, Noordkaap
2. Antillen en de Canarische eilanden (is geen 'één land', maar ik noem het toch lekker samen ![]() 3. Rusland En Scandinavië (meer dan de Noordkaap) en Canada wil ik zeker nog eens naar terug/meer van zien. En Australië wil ik trouwens ook wel een keer naar toe. |
![]() |
|
Waarom willen mensen zo graag naar de noordkaap? Erg lange stukken rijden en ik heb niet het idee dat de sensatie van Noorwegen op de Noordkaap te vinden is. De Westkust en de Lofoten zijn mooier imo.
Mijn lijst: 1. Australië 2. Nieuw-Zeeland 3. Canada/Alaska/noord-westen van de V.S. Het gebied van de rockies.
||
![]() |
Citaat:
De Noordkaap bezoeken hoort er gewoon bij als je zover naar het noorden afreist. Net zoals je in Berlijn naar De Muur "moet" en in Parijs naar de Eiffeltoren. Die paar kilometers extra maken mij daarbij niet zo veel uit. Ik rij er toch al zo'n 60.000 per jaar. |
![]() |
|
Willekeurige volgorde
- Portugal - Tsjechië - Griekenland, maar daar ga ik van de zomer waarschijnlijk heen ![]() Portugal en Tsjechië stonden ook op het lijstje voor van de zomer maar ik wil pas naar Tsjechië als ik ook m'n rijbewijs heb en m'n vriend niet de enige is die kan rijden want daar wil ik heen met de auto. En m'n vriend wilde liever naar Griekenland dan naar Portugal ![]() ![]() M'n schoonouders zijn vorig jaar zomer naar de Lofoten geweest en ze vonden dat wel mooi maar op een gegeven moment ook echt heel veel van hetzelfde.
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Finland
2. Ierland 3. Indonesië Maar naar geen van drie zou ik in het bijzonder graag willen. Ik wil nog graag een keer naar Zweden of Noorwegen, maar daar ben ik al eens geweest, dus die mogen niet meer in het rijtje staan. En verder vind ik vliegtuigen en reizen vervelend, dus mja ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Games |
GTA:san andreas almererulez | 51 | 29-09-2004 22:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Communisten: Nike voorbeeld goed ondernemerschap Unexplained | 40 | 05-12-2003 13:06 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |