Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2 berichten boven je staat toch wat voor schrijftyle ik heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, ik had het ook verkeerd begrepen.
Ik had al een stukje ingezonden en plannen gemaakt maar toen wou ze niet meer. Wel jammer, maar ik maak het wel in m'n eentje af. Of wil iemand anders mij helpen? Ik zet er nog wel twee stukjes van mij bij. Dan kan je kijken of je het wat vind.
||
Citaat:
Nou .... Ik zoek dus een schrijfcollega ! @Nine S.:Ik bedoelde het echt niet slecht ! |
![]() |
|
![]() |
Ja dat klopt. Maar het is toch altijd leuk om het uit te proberen. Twee verschillende stylen kunnen lastig, maar ook wel een uitdaging zijn. Het lijkt me in iedergeval niet handig om het in het begin al op te geven. Natuurlijk is het lastig in het begin maar na een tijdje doorzetten kom je er vanzelf wel uit. Wat leuk is aan een verhaal van twee schrijvers is dat er meestal wel wat in gebeurd. Er is altijd wel iemand die weer iets nieuws verzint. Ik zit echt propvol met ideeen, en schrijf ze op in verhalen en gedichten. Ook teken ik veel, maar dat is wel wat anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben samen met een vriendin een boek aan het schrijven, je hebt echt dezelfde schrijfstijl nodig en van te voren moet je duidelijke afspraken maken voor de hoofdpersonen, types, karakters, gebeurtenissen, etc. Er komt heel wat meer bij kijken dan alleen 'zomaar even iets samen schrijven'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 | |
Liefde & Relatie |
smsen/ mailen/ schrijven??? Palmboompje | 6 | 07-06-2002 15:01 |