Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik werd vandaag getrakteerd op een ijsje
![]() Er zat een gozer in de tram die blijkbaar net een pak waterijsjes had gekocht en op weg naar huis was. Ergens halverwege de rit stapten er drie gasten in die hij blijkbaar kent. Ze vroegen of hij zin had om nog even langs huppelup te gaan en dat had hij. Maar ja, die ijsjes he? Dus toen heeft hij ze maar uitgedeeld aan de mensen die het dichtst bij hem in de buurt zaten. En daar hoorde ik ook bij. Wat is zit het leven toch vol verrassingen!!!1!!1!2!!
|
Ik dacht dat het mooie weer alweer op was, maar nee! Ik heb de hele middag in'een hemdje en korte broek in de tuin gezeten, en ik ben zelfs een beetje verbrand
![]()
|
Ik kreeg een mail van m'n taal-docent over m'n presentatie en dit stond erin:
Anouk, firstly, I think your pronunciation is among the most excellent in your year and perhaps among all BA-students. Every year there seem to be maybe 2 or 3 students who've got English pronunciation down in all aspects, and I think you're one of them (I have another one in my first year and two in my second year who sound, genuinely, like natives). Simply excellent! Ieeeh, I'm so chuffed. ![]()
|
*box* Mijn leraar gym vond me een natural, nadat ik een lesje moest geven aan mijn klas in het Engels.
![]() Oh oh, die leraar geschiedenis van mij. Mailtje over zijn aanbevelingsbrief die hij had ondertekend die ik op moest halen: "The goodies are to be gotten in 190.A. Zet is zee affice of zee teamleaders for zee underconstruction. Mrs Slot is in the know. Good Luck an this message might selfdistruct after reading. Then again it may not. Greetings, JHL"
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor een borrel bij mijn scriptiebegeleider, en hij vond het leuk om te zeggen dat de studenten maar uitgenodigd werden omdat de leerstoelgroep nogal saai was, en dat ze zich alleen maar bij hem thuis hadden uitgenodigd (ironisch uiteraard). Hij was alleen vergeten dat mijn tweede begeleider, die ook in die groep zit, ook in de mailinglijst stond. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tracy Chapman en de zon en mijn vrienden en Solomon Burke. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |