Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2009, 07:02
Verwijderd
Ik zie 'm straks, maar blij word ik er niet van. Hij stelde het wel voor. Maar hij had waarschijnlijk ook wel bedacht dat hij het anders niet kon maken. Bah, ik voel me zo waardeloos. Ben altijd maar het maatje, nooit eens dat leuke meisje
Advertentie
Oud 16-04-2009, 08:42
Anna17J
Anna17J is offline
Pfft... Ik heb het dus drie weken geleden uitgemaakt en met mij gaat het opzich wel goed. Ik ben ontzettend druk met mijn eindexamen en zo, dus ik verzet mijn gedachten enorm. Maar nu begint mijn ex (ik heb nog steeds via MSN contact, hoewel minder dagelijk ) vreemd te reageren. Hij weet super veel over mijn privé leven en zo en hij weet hoeveel mijn ouders voor mij over hebben (ze helpen mij echt altijd als ik het niet alleen kan!) en nu zei hij opeens, nadat ik iets had verteld over mijn ouders "Nou, veel vertrouwen in jou straalt dat niet uit."

Daarop heb ik uitgelegd dat die opmerking van mijn ouders ("Heb je een zes voor economie?! Heb je je docent koekjes gegeven of zo!") juist aangeeft dat ze héél trots zijn op de zes die ik gehaald heb en het hartstikke tof vinden. De opmerking van de koekjes is gewoon een plagerig grapje.

En nu doet hij net alsof hij mijn ouders helemaal niet kent, terwijl hij ze gewoon wel kent. Hij weet hoe de grapjes werken en zo... maar nu doet hij alsof mijn ouders stomme mensen zijn of zo .

Ik vraag me af of dat te maken heeft met het feit dat mijn ouders ook hebben aangegeven dat hij wel wat meer aandacht aan mij mocht geven.. Het is echt niet leuk ><.
Oud 16-04-2009, 09:01
Verwijderd
Waar maak je je druk om Hij is gewoon nog wat nukkig over dat het uit is vermoed ik zo, maar het doet er toch niet toe wat hij vindt want het is uit?
Oud 16-04-2009, 09:09
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Weenie of het helpt, maar in de dagen dat mijn ex me nog verschrikkelijk veel deed, heb ik hem ook periodes lang niet gezien, maar als ik hem dan per ongeluk tegenkwam (of zelfs maar dácht te zien) schoot ik enórm in de stress, terwijl als ik gewoon contact met hem had (beetje msnen, dat idee), het me veel minder deed... niet dat je dan juist contact met 'm moet zoeken, maar juist het feit dat je elkaar bewust níet ziet, maakt dat je heftiger reageert als je hem per ongeluk wel tegenkomt.
Ja opzich zou dat het wel makkelijker maken inderdaad. Maar op het moment dat ik weer contact met hem heb gaat hij weer gigantisch in mijn hoofd zitten en dan kom ik er nooit over heen. En dat los van het feit dat hij geen contact met mij wil/aandurft.

Maarja, bedankt voor de tip
Oud 16-04-2009, 09:12
ST*R
ST*R is offline
Laatst met ex van jaar geleden afgesproken en het was gezellig en uiteindelijk weer seks gehad.. En nu is het allemaal maar verwarrend want we vinden elkaar leuk en hij vindt me perfect (ahh) maar we weten ook wel dat het nu ook niet gaat werken en blaaa. Hij zei ook dat hij dacht dat hij wel weer wat wilde maarja het werkt toch niet. Owja, en hij heeft ook nog zo ongeveer een vriendin, duss. En ik denk meer aan hem dan ik gedacht had..
Vanavond gelukkig uit!
Oud 16-04-2009, 09:42
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hem gisteren gezien na 3,5 maand zonder contact en 7 maanden dat het uit ging. Ik zag hem lopen aan de andere kant van de straat. Heb me acuut weer omgedraaid en ben heel gauw een winkel in gevlucht. Misselijk, met slappe benen en een heftig kloppend hart er na een kwartier weer uit gekomen. Echt zo ontzettend jammer. Het is verdomme al meer dan een half jaar uit, ik zie hem op áfstand van de áchterkant en ik trip gewoon helemaal. Klotezooi .
ik heb dat jaren gehad met de jongen die ik op de middelbare school superleuk vond
het probleem is inderdaad het 'geen contact' aspect, plus dat iemand gewoon heel aantrekkelijk is voor jou. Ik verstijfde ook ergens helemaal, alsof de grond onder mijn voeten wegviel.
Oud 16-04-2009, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ja opzich zou dat het wel makkelijker maken inderdaad. Maar op het moment dat ik weer contact met hem heb gaat hij weer gigantisch in mijn hoofd zitten en dan kom ik er nooit over heen. En dat los van het feit dat hij geen contact met mij wil/aandurft.

Maarja, bedankt voor de tip
Nja ik bedoelde het niet zozeer als tip (want het lijkt me niet slim om contact te hebben ) maar als 'uitleg', het is niet zo gek dat je er nu júist zo van schrikt. Ofzo. Geruststelling?
Oud 16-04-2009, 11:06
wup
wup is offline
haha, dank voor alle aanmoedigingen

Ik heb gister 'besloten' dat ik eigenlijk gewoon heel boos ben. En het idee dat hij een klootzak is, doet me veel beter voelen dan het grote 'ja maar hij was het' gevoel. Ik heb nooit onder stoelen of bannken geschoven wat ik voor hem voelde, dus ik vind dat hij al veel eerder had moeten zeggen dat dat nooit wederzijds zou worden. Ik neem het hem gewoon heel kwalijk dat hij mij zo het idee heeft gegeven dat alles goed zat tussen ons.
en misschien slaat het wel nergens op, maar het voelt een stuk beter om blij te zijn van hem af te zijn

Verder gaat een goede vriendin samenwonen en realiseerde ik me dat ik dan gewoon geen vrienden meer heb die niet samenwonen wtf.
Oud 16-04-2009, 11:32
Verwijderd
^ Herkenbaar. Het is makkelijker om boos op iemand te zijn dan om verdriet om iemand te hebben. En gelijk heb je dat je boos bent, het is niet eerlijk om iemand op deze manier voor de gek te houden/aan het lijntje te houden. Je doet t goed

ot: Vandaag een jaar en ik weet het niet meer. Ik wil eigenlijk gewoon blij zijn en houden van en jeuj plezier en hoeraaaa maar dat gaat niet zo goed.
Oud 16-04-2009, 11:52
Verwijderd
ik kwam er net achter dat ze eigenlijk de eerste is die echt mis. Van de mensen die nooit meer terugkomen, tenminste. En daar hielp ze me net aan herinneren.
Oud 16-04-2009, 11:59
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Nja ik bedoelde het niet zozeer als tip (want het lijkt me niet slim om contact te hebben ) maar als 'uitleg', het is niet zo gek dat je er nu júist zo van schrikt. Ofzo. Geruststelling?
Helemaal gerustgesteld . Ik snap je punt! Dan hou ik dat in mijn achterhoofd als ik hem nog eens tegenkomen (grote kans, aangezien hij 200 meter verderop woont ).
Oud 16-04-2009, 15:48
Verwijderd
Ah da's naar ja, dat had ik met mijn ex ook, hij woont op vijf minuten lopen van mij. Heb dus ook periodes lang hem bewust niet gezien, maar viel me nog mee dat ik hem dan eigenlijk toch zelden tegenkwam. Wat best knap is, gezien we dezelfde sport beoefenen en naar dezelfde supermarkt gaan enzo. Maar 't is nu anderhalf jaar uit ofzo (hmm eigenlijk alweer flink richting de twee jaar) en ondertussen schrik ik er nooit meer van als ik hem zie, dus het gaat heus voorbij (Maar wij spreken elkaar dan meestal wel regelmatig.)
Oud 16-04-2009, 17:20
Verwijderd
Ik wil een vriendje dus laat het maar komen!
Oud 16-04-2009, 17:50
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik wil een vriendje dus laat het maar komen!
Wat lui!

OT: Eindelijk wat rust in m'n hoofd...
Oud 16-04-2009, 18:51
Verwijderd
mijn relationeel gebied is vet chill, 0 verplichtingen
Oud 16-04-2009, 18:54
I C U
I C U is offline
Vandaag 13 maanden! Jeej Feliciteerden elkaar heel droog aan de telefoon

Verder druk met tentamens enzo, dus weinig online... Mjah.
Oud 16-04-2009, 18:59
Signy
Signy is offline
Volgens mij ben ik verliefd, of iig een flinke crush.
En het helpt niet dat hij in Londen woont en ik hier zit en hij totaal geen relatie materiaal is.
Pfff misschien dat ik juist dáárom zo vaak aan hem denk. Onbereikbaar = echt iets voor mij.

Nu luister ik de hele tijd muziek die hij leuk vindt , en krijg ik haast geen hap door mijn keel.
*schreeuw* Ik wil dit niet!!!!!
En hij belde laatst toen hij uitging en hij zei dat hij Amsterdam en mij en mn vrienden mist (aaaww) Ik wil aan de ene kant dat hij hiernaartoe komt, maar aan de andere kant ook weer niet want dan kan ik hélemaal verliefd op hem worden.
Waarom kan ik nou niet gewoon onenightstands hebben en dan --> uit het oog uit het hart? *zucht*
Oud 16-04-2009, 21:28
Nienna*
Nienna* is offline
Wat een leeeeeuke huisgenoten heb ik <3
Net met mijn huisgenootje gaan zwemmen en het was fijn! Ook weer goed sportief gedaan haha .
Ik ben met twee vriendinnen van school steeds heel intensief aan een verslag bezig, echt vreeeselijk maar die twee vriendinnen zijn wel tof
Oud 17-04-2009, 00:00
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
en toen was het vakantieseizoen begonnen. Ik ben een paar daagjes op vakantie, zie m een dag en dan vertrekt hij voor een week. Dus echt veel zien we elkaar niet de komende 2 weken, ach dat overleven we ook wel weer. Alvast oefenen voor de 2 maanden van van de zomer .
Oud 17-04-2009, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben ik verliefd, of iig een flinke crush.
En het helpt niet dat hij in Londen woont en ik hier zit en hij totaal geen relatie materiaal is.
Pfff misschien dat ik juist dáárom zo vaak aan hem denk. Onbereikbaar = echt iets voor mij.

Nu luister ik de hele tijd muziek die hij leuk vindt , en krijg ik haast geen hap door mijn keel.
*schreeuw* Ik wil dit niet!!!!!
En hij belde laatst toen hij uitging en hij zei dat hij Amsterdam en mij en mn vrienden mist (aaaww) Ik wil aan de ene kant dat hij hiernaartoe komt, maar aan de andere kant ook weer niet want dan kan ik hélemaal verliefd op hem worden.
Waarom kan ik nou niet gewoon onenightstands hebben en dan --> uit het oog uit het hart? *zucht*
Misschien is onbereikbaar in dit geval ook wel gewoon veilig, zo'n 'reboundverliefdheid' zegmaar, je weet erdoor dat je die gevoelens nog kunt hebben, ook voor anderen, maar je hoeft nog even niet écht je hart op het spel te zetten. Tenminste, dat gevoel heb ik een beetje met mijn gezeur over die sportvriend - ik bedoel hij is echt heel leuk, maar ik doe er deels zo verliefderig over juist omdát er geen relatie komt en dus er geen risico is.

OT: Vader van vriendinnetje is overleden. Warrige avond met een deel van ons groepje, eigenlijk beetje een wake maar dan zonder haarzelf erbij. Pff. De dood maakt alle andere zaken zo futiel.
Oud 17-04-2009, 04:28
Verwijderd
Wat klote Freyja, was het onverwacht?

OT:
Pfffffff wat een avond. Het wordt zo maar lastiger etc. Wat is het toch?
Oud 17-04-2009, 10:45
wup
wup is offline
Kut Freya sterkte ermee. Hoop dat je er een beetje voor kan/ mag zijn

@ kitten: mooi zo!

Hier alles redelijk rustig. Gister even naar hit me tv wezen kijken en tot de conclussie gekomen dat er echt nog 2039492 andere leuke jongens zijn. Zou nu niets met niemand willen, maar toch fijn om me weer even te realiseren dat er écht meer vissen in de zee zijn, want dat is altijd zo moeilijk te geloven na een breuk.
Verder ben ik wel belachelijk snel verdrietig nu. Gister mijn vinger half doormidden gesneden en dat soort dingen trek ik nu opeens niet haha. Maar het gevoel zakt echt enorm. De beslissing dat ik hem echt niet meer wil zien bevalt me.
Oud 17-04-2009, 16:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is allemaal zo verwarrend. Gisteren was best wel fijn enzo maar het is gewoon niet het juiste moment. En zij gaat wel erg snel
Oud 17-04-2009, 16:06
Verwijderd
mijn relationeel gebied is prima, want het is lekker rustig zo meteen MOET ik naar een familiediner, en ik haat dat zo erg. familie is gewoon iets wat per ongeluk je bloedverwanten zijn, en ik zie het dan ook als vervelende verplichting. ik zie eruit zoals ik er nooit uit zie, omdat ik op de één of andere manier op alle voorgaande familiedingen altijd underdressed was haha. TOTAAAAAAAL geen zin, gatver.
Oud 17-04-2009, 16:29
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gisteren een date gehad, was erg leuk. Er gaat ook een 2e date komen, maar ik zie het vooralsnog niet in een vast iets veranderen. Seks lijkt me prima, maar dan moet ik dat relationele deel misschien maar even achterwege laten
Oud 17-04-2009, 16:52
Signy
Signy is offline
Citaat:
Misschien is onbereikbaar in dit geval ook wel gewoon veilig, zo'n 'reboundverliefdheid' zegmaar, je weet erdoor dat je die gevoelens nog kunt hebben, ook voor anderen, maar je hoeft nog even niet écht je hart op het spel te zetten. Tenminste, dat gevoel heb ik een beetje met mijn gezeur over die sportvriend - ik bedoel hij is echt heel leuk, maar ik doe er deels zo verliefderig over juist omdát er geen relatie komt en dus er geen risico is.

OT: Vader van vriendinnetje is overleden. Warrige avond met een deel van ons groepje, eigenlijk beetje een wake maar dan zonder haarzelf erbij. Pff. De dood maakt alle andere zaken zo futiel.
He wat naar zeg, gecondoleerd.

Je hebt helemaal gelijk denk ik zo. Ik hóef niet zo nodig en hij is onbereikbaar dus erg veilig allemaal.
Oud 17-04-2009, 17:15
Verwijderd
Vanaf het moment dat ze erachter kwamen dat hij kanker had, was het al te laat... ze wisten dus al twee jaar dat hij zou overlijden, maar 't is toch op het laatst nog best snel gegaan. (Wat ergens ook wel een zegen is, dat hij niet wekenlang ondraaglijke pijn heeft gehad). Vind het zo erg van haar... ik vind de wereld zo vreselijk mooi op het moment, en die van haar stort in. Zelfs als je het al twee jaar ziet aankomen, je kunt je er toch niet echt op voorbereiden... nou ja, gaan misschien dit weekend naar ze toe, sowieso naar de crematie, en dan daarna er voor haar zijn voor zover we iets kunnen betekenen.

Beetje warrige dag dus want aan de ene kant ben ik verdrietig om haar en aan de andere kant vandaag nu weer eens een beetje verliefd geloof ik
Oud 17-04-2009, 17:52
Miek
Miek is offline
Uiteindelijk toch maar de keuze gemaakt om hem af te wijzen, maar het voelt wel ontzettend crap en ik mis hem eigenlijk nu al
Oud 17-04-2009, 18:26
ST*R
ST*R is offline
Gister uit was gezellig en weer eens lekker nutteloos met iemand gezoend waarvan ik de naam niet eens weet. En ik ben toegelaten voor de bar commissie van mn vereniging en dat is super leuk
Leuke dingen in de planning, mijn leven is leuk!
Oud 17-04-2009, 18:29
Kitten
Kitten is offline
Abba is overdreven vrolijk en sleept me toch wel echt goed door de saaie avond op't moment.
Oud 17-04-2009, 19:18
Verwijderd
Ik verveel me echt dood zonder mijn vriend. Ik mis hem echt heel erg. Nog 17 weken wachten ;x ;x ;x
Oud 17-04-2009, 19:42
Verwijderd
Sterkte @ Freyja!

ot: Jahahaha, ik weet het nog steed niet want het ene moment ben ik ontzettend verliefd en het volgende niet of ja, weer wel, maar maar niet op mijn vriendje en ik weet het niethiehehiehiet! Is er iemand die voor mij de keuze even wil maken?
Oud 17-04-2009, 23:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
De vakantie met m'n vrienden was echt super leuk en gezellig. Heerlijk ontspannen, lekker niets gedaan, gediscussieerd met elkaar en er waren niet eens echt conflicten ofzo. En dat met uiteindelijk 11 mensen in één groot huis. Heel relaxt.

Ik sliep met een vriend van mij op één kamer. Allemaal wel prima, hij heeft al drie jaar een vriendin, we gaan normaal met elkaar om en we kunnen het wel goed vinden. Alleen gaf hij me de enalaatste midden in de nacht een kus op m'n wang en een kwartier later ofzo ging die aaien over m'n hoofd. Ik vloog echt in de stress en heb gedaan alsof ik sliep. Maar ik vond het heel raar. Ik weet niet zo goed wat er aan de hand was, of hij droomde dat ik zijn vriendin was (dus hij zag me aan voor z'n vriendin) of ik lag er heel schattig bij? De volgende avond wilde hij geloof ik wel iets zeggen, maar toen begon ik tegelijk met weltrusten, want ik was heel moe. En toen zei die: "Laat maar". Dom dat ik niet doorvroeg, maar ik was - en ben - nog steeds wel bang voor wat hij wilde zeggen. Ik vond het zo raar. Ik vind 'm echt niet leuk en hij hopelijk mij ook niet...
Oud 18-04-2009, 14:10
wup
wup is offline
Citaat:
Sterkte @ Freyja!

ot: Jahahaha, ik weet het nog steed niet want het ene moment ben ik ontzettend verliefd en het volgende niet of ja, weer wel, maar maar niet op mijn vriendje en ik weet het niethiehehiehiet! Is er iemand die voor mij de keuze even wil maken?
Ja hoor, blijf maar lekker bij je vriendje. Die crush gaat vast wel over

Arrg! Waarom steeds die dingen die me aan hem herinneren? Zit ik bij mijn vader in de auto, ja hoor, zijn band op de radio. Grr!
Vandaag bruidjurken wezen passen voor mijn beste vriendin.. was gezellig! En we hebben al een toffe gezien Vanavond gaan we uit en ik heb zin!
Oud 18-04-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, blijf maar lekker bij je vriendje. Die crush gaat vast wel over
Dat is het punt, ik weet vrij zeker dat deze crush niet overgaat. Maar mijn vriendje is ook nog steeds heel leuk en lief en en en en. Ingewikkeld, zeg maar.
Oud 18-04-2009, 16:55
Verwijderd
Als je zoveel van je vriendje houdt, waarom neem je dan geen afstand van hem? Want dit gaat hem uiteindelijk alleen maar pijn doen....
Oud 18-04-2009, 17:40
Mistery*
Mistery* is offline
Klote ik woonde samen met me vriend, maar na een aantal maanden kreeg ik gevoelens voor een ander..we leefden op een gegeven moment compleet langs elkaar en heb toen de knoop doorgehakt. toen alles gaan regelen om weer te verhuizen nr me ouders, oude werk weer geregeld enz. maar de gevoelens voor die ander werden minder..
toen zat ik nog een paar weken in het huis met me vriend zonder baan (woonde 200km verderop) en toen kreeg ik spijt van alles en die laatste paar weken met hem waren ook nog erg leuk maar ik had al teveel geregeld om nog te blijven, dat zei hij ook..
En nu zit ik bij me ouders en hij zo ver weg..en zijn we beide aan het nadenken wat we gaan doen..nog bijelkaar terug of niet. maar nu weet ik niet of ik me nu zo klote voel omdat ik weer alleen ben aangezien ik hem eerst niet meer zag staan..pas toen het verhuizen bijna zover was.. of dat hij het toch is voor mij

sorry voor het lange verhaal

Laatst gewijzigd op 18-04-2009 om 18:05.
Oud 18-04-2009, 19:37
Verwijderd
^ is het niet zo dat je hem mist omdat het net uit is? als je al lang samen bent is het logisch dat je die persoon gaat missen, en dan kan je hem in je hoofd behoorlijk gaan romantiseren. ik zou gewoon goed nadenken waarom je bij hem weg bent gegaan, en of het überhaupt kan gaan werken als je weer bij hem terug komt, of dat je tegen dezelfde dingen aan loopt waarom het uit is gegaan.

ot: dikke prima.
Oud 18-04-2009, 20:19
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dat is het punt, ik weet vrij zeker dat deze crush niet overgaat. Maar mijn vriendje is ook nog steeds heel leuk en lief en en en en. Ingewikkeld, zeg maar.
Is dit weer een andere crush dan?
Oud 18-04-2009, 20:49
Neko*
Neko* is offline
Eh juist. Of dit nou echt handig was, weet ik ook niet.
Oud 18-04-2009, 20:52
groovy
groovy is offline
Sterkte voor Freyja en hopelijk kun je er een beetje zijn voor je vriendin..

Ot: Laatste dagen echt enorm emotioneel. Ik was gisteren op een punt bereikt dat ik het niet meer wist, omdat er toch nog wat dingetjes nasluimerden die me al langere tijd dwars zaten (al eerder besproken op dit topic) en ik het idee had dat ik niet echt tot hem door drong wbt de ernst van de situatie. Ik stond eigenlijk op het punt om het uit te maken, omdat ik emotioneel gezien er helemaal door heen zat. Ik had geen energie meer om te praten of om te discussiëren. Toch naar hem toegegaan en gedacht dat het de laatste keer zou zijn. Maar hij heeft alles op alles gezet om onze relatie te redden, écht naar me geluisterd en ook bepaalde dingen gedaan waardoor ik merkte dat hij tot alles in staat was, zolang ik maar bleef. Ik had er geen idee van dat hij zoveel van me hield, dat het zo belangrijk voor hem zou zijn dat ik in zijn leven bleef. Ik voel me raar, wist niet dat hij zóveel van me hield. Ik heb echt alles op tafel gegooid en samen hebben we alles besproken. De tijd zal het leren, maar nog nooit heeft iemand zoveel moeite voor mij gedaan en dat voelt raar. Toen ik hem net leerde kennen, had ik heel snel sterk het gevoel dat hij 'het' weleens kon zijn. Bij vlagen voel ik dat weer, omdat ik besefte hoe diep het eigenlijk zit tussen ons. We zijn elkaar een beetje kwijtgeraakt in de drukte van de tijd..Terwijl ik ook nog een beetje bang ben om wat er komen gaat, bang om echt te geloven dat het nu weer goed zal gaan. Ook al hebben we nu eigenlijk alle obstakels uit de weg geruimd.
En nu blijft hij maar smsen hoe enorm blij hij is dat ik het niet heb opgegeven en dat hij niet zonder me kan en dat hij door dit alles is gaan beseffen hoeveel hij van me houdt..
Oud 18-04-2009, 22:12
Luna
Luna is offline
nog 9 dagen en dan ben ik weer samen met hem, nu nog even vakantie vieren en uitrusten van mn onderzoek in Mexico
Als we bellen is het altijd leuk en ik krijg lieve mails dus we zijn de 3 maanden zonder elkaar goed doorgekomen<3
Oud 18-04-2009, 22:18
Shinosu
Shinosu is offline
Morgen komt mijn vriendje terug van 2 weken paasvakantie, maar het enige waar ik aan kan denken is dat ik eigenlijk talloze andere zaken moet afhandelen en het me echt niet goed uitkomt ook nog met hem af te spreken...
Daarbij vraag ik me ook af of hij mij echt leuk vindt, of alleen maar een gewillig persoon wil om seks mee te hebben. Maar dat kan ook mijn eigen paranoïde gebrek aan eigenwaarde zijn.
Overall dus:
Oud 18-04-2009, 23:47
Verwijderd
[I]prima [I]
Oud 19-04-2009, 10:50
tuttebel
tuttebel is offline
hm ik dacht dat deze verliefdheid wel over zou gaan nadat ik weer terug naar nederland zou gaan, maar dat doet t niet.
misschien toch maar een lange afstandsrelatie?...we zullen zien..
Oud 19-04-2009, 10:57
ST*R
ST*R is offline
Pff wat een kút droom, hij mag nou echt wel een keer uit mn hoofd
Gelukkig dit weekend al een paar lieve smsje van de seks jongen, wel grappig dat we gewoon nog steeds contact hebben
Oud 19-04-2009, 11:57
wup
wup is offline
Ik zal wel een hele slechte vriendin zijn, maar ik heb echt even genoeg gehad van al die samenwoon- en trouwverhalen Ik ben echt blij voor ze, maar heb er nu even geen zin in.. Heb ook besloten dat ik nooit een bruiloft zal geven.

Gister uit en dat viel behoorlijk tegen. Maar ik voel me niet meer alleen want ik heb de muis op mijn kamer eindelijk gezien
Oud 19-04-2009, 12:00
wup
wup is offline
Ow en @ SA: om er even een vreselijk cliche in te gooien: de tijd zal het leren. Nu je (ook) je eigen vriendje nog leuk genoeg vindt, zal ik het maar even laten zo ..ofzo
Oud 19-04-2009, 12:21
Verwijderd
@iedereen: Dank jullie, maar het is niet mijn verdriet hè, ik ken hem nauwelijks.. vind het alleen zo erg voor haar.

@Secret Agent: Hoe je vertelt over die ander heb ik meer het idee dat hij degene is met wie je het idee hebt van 'dit is het echt', en dat hij dat ook heeft, ik snap niet zo goed waarom je dan bij het vriendje blijft als je dat met hem niet hebt?

OT: Oh oh nachtelijke bekentenissen via sms, ben benieuwd wat dít nou weer wordt. 't Wordt wel een beetje irritant dat echt iedereen die ons samen ziet suggestieve opmerkingen maakt of vraagt wat er nou is tussen ons. Zal wel niet helpen dat we elkaar continu afzeiken, medesporter vond al dat we een tv-show moesten doen
Oud 19-04-2009, 13:17
justhanna
justhanna is offline
Op zich voelt het allemaal goed enzo alleen wisselt het zich nog steeds af met andere gedachten en dat maakt dat ik toch weer ga twijfelen..

Regels voor berichten