Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2009, 21:06
Verwijderd
De trein stond 2 min stil, dus ik was ook 2m in stil, alleen liepen dr twee marokkaanse meisjes te kwekken, dus dat was heel storend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2009, 21:11
Verwijderd
Citaat:
ahh thnx, dan ben ik savonds op de parade denk ik (:
offtopic; ik had je trouwens best even naar schijndel kunnen brengen
nou, volgende keer dan!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 07:51
Missy
Missy is offline
Na die film van gisteravond ben ik van plan om het dagboek van Anne Frank binnenkort eens te lezen.
Oud 05-05-2009, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Na die film van gisteravond ben ik van plan om het dagboek van Anne Frank binnenkort eens te lezen.
Dat heb je nog nooit gelezen? :')
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Nou zo raar is dat toch niet, ik ook niet hoor. Het is niet alsof je dat verplicht ergens voor moet lezen of dat je dat sneller uit de kast trekt dan een random ander boek.
Oud 05-05-2009, 11:24
Verwijderd
Ik heb het ook niet gelezen. Waarom zou ik?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jongens, het is niet echt zo dat dat niet anders is dan een random boek. Volgens mij moesten wij 'em op de basisschool gewoon verplicht lezen. En dat vind ik zeker niet vreemd. Ik zou bijna zeggen dat Anne Frank hét boek is dat je (als Nederlander) gelezen moet hebben.
Oud 05-05-2009, 11:59
Verwijderd
Ik heb 'm ook niet gelezen, ik vind dat verhaal van Anne Frank onzin, er waren zoveel mensen die in WO2 een dagboek bijhielden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
En omdat er veel mensen een dagboek bijhielden lees je het niet? Wat een onzinreden.
Oud 05-05-2009, 12:03
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb hem ook niet gelezen. Al een tijd van plan om eens te doen, maar ik heb genoeg andere boeken nog staan die ook ongelezen zijn.
Oud 05-05-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
En omdat er veel mensen een dagboek bijhielden lees je het niet? Wat een onzinreden.
Waarom is die van haar zo bekend?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Euh, omdat het is uitgegeven, en omdat het fijn leest en goed is geschreven?
Oud 05-05-2009, 12:20
Verwijderd
Door een dertienjarige.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:20
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou jongens, het is niet echt zo dat dat niet anders is dan een random boek. Volgens mij moesten wij 'em op de basisschool gewoon verplicht lezen. En dat vind ik zeker niet vreemd. Ik zou bijna zeggen dat Anne Frank hét boek is dat je (als Nederlander) gelezen moet hebben.
Wij nergens en ik bedoel met een random boek meer bv. iets van W.F. Hermans of whatever waarvan men ook zegt dat je het gelezen zou moeten hebben. Anne Frank is net zoiets als Harry Potter, er zijn ook films van dus dan kijken mensen die denk ik.
Oud 05-05-2009, 12:21
Verwijderd
Die dagelijks voor de dood vreesde en daar een gedetailleerd en indrukwekkend verslag van heeft gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad. Het gaat over oorlog en onderduiken, maar ook over eerste liefde, opgroeien, je afzetten tegen je ouders, en eigenlijk over hoe het leven toch doorgaat ondanks alles. Het is een boek dat belangrijk is, omdat het een beeld geeft van een oorlogssituatie in ons eigen land, nog niet eens zo lang geleden. Je opa en oma hebben het nog meegemaakt, misschien kenden zij wel mensen die zaten ondergedoken, of zijn ze zelf ondergedoken geweest. Kortom, het is een boek dat ons herinnert aan een tijd die belangrijk is geweest voor (de vorming van) ons land, die niet vergeten moet worden.
Oud 05-05-2009, 15:44
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dat heb je nog nooit gelezen? :')
Nee. En zo raar is dat niet.
Oud 06-05-2009, 12:25
Philosophy
Philosophy is offline
Zwolle was gezellig gisteren! Zelfs de regen mocht de pret op het eind van de middag niet drukken. Vooral bij free2dance zijn we echt losgegaan, ook al was dat wijf een beetje raar. Wel lekkere muziek.
Oud 06-05-2009, 14:14
Verwijderd
Wageningen was leuk! Echt heel leuk. Jammer van de regen. Echt veel podia en redelijk wat mensen, als het niet had geregend had ik ook uren kunnen zitten in het gras enzo.. nu gingen we redelijk op tijd naar huis. Het altogehalte was wel heel hoog! De helft ofzo.

Maar volgend jaar wil ik weer en dan met veel mensen lekker wat drinken en zitten en genieten van de muziek en en en
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten