Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ok, hij draagt lelijke kleren want ik vind hem even stom dus mag ik hem niet aantrekkelijk vinden, hieruit volgt: - een joggingsbroek - een boxer met mobiele telefoontjes - witte vieze sokken (met een gat) - een tshirt met bart simpson drop - een bril - geen gel (dit is dus bedacht want eigenlijk ziet hij er nu waarschijnlijk vet lekker uit maar dat wil ik niet) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijnes: - elmo boxershort - zwarte capuchontrui - zwarte sokjes - zwart tshirt, door mij bedrukt ![]() - baggy spijkerbroek - beige vansjes
|
UPPP mensen ga door is leuk om te lezen
![]() yesterday evening had ie aan rode broek Steppin' Out wit t-shirt donkerblauw overhemd RL rood-wit rugbyshirt McGregor om z'n schouders na eerst vijftig keer aan en uit te hebben gedaan (ik maak m onzeker he ![]() leren riem, zwart/donkerbruin weet niet meer suede bruine broques en luchtje Boss Bottled want die moest ie van mij kopen ![]() ![]() nou nu jullie weeeeer
|
Verwijderd
|
Ik zou het eigenlijk niet weten...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En het maakt mij niet zoveel uit wat ze aanheeft, ze ziet er altijd leuk uit!
Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 17:27. |
![]() |
|
![]() |
een veel te mooie wijde beige ribbroek
een veel te mooi wit overhemd een veel te mooie stropdas twee veel te mooie skateschoenen een veel te mooie zwarte riem een veel te mooie zwarte boxer naja.. dit was woensdag.. en het is niet mn hij. tis gewoon een hij, die veel te mooi was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Is niet m'n vriendje maar een jongen, waar ik t weekend mee heb doorgebracht (met top kledingsmaak):
- lichtbruine beetje wijde ribbroek Polo RL - donkergrijs t-shirt - wit overhemd met gele ruit Polo RL - donkergrijze trui RL (omg wat een paardjes-freak eigenlijk ![]() - afgetrapte Adidas-skate-schoenen (je denkt dat het er niet bij staat, maar die broek was ook een beetje wijd, dus dat stond prima ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
- Donkergrijze wollen visgraat broek, lekker ruim vallend
- Zwarte ceintuur met zilverkleurige gesp - Beige halfhoge Panama Jacks, lekker stoer - Strak truitje met korte mouwen en colletje met smalle horizontale strepen in allerlei kleuren - Beige shawl - Brunotti blauw/wit zeiljack-achtige jas (jaja) Rossig krullend haar in 'n rommelige knot...*zwijmel* ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 14:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-11-2002 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja hij belde me terwijl hij een luchtje aan het kopen was, vraagt ie aan mij welke vind jij dat ik moet kopen.. tja dan ga ik me er ook even mee bemoeien natuurlijk ![]() Weet niet wat hij nu aanheeft want zie hem vanavond pas..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Beschrijf jou droom man is qua kleding Verwijderd | 21 | 23-11-2002 20:07 |