Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Hoogstens als de geliefden de stemmen hebben verdeeld, tussen pierik en een ander, en dan gelijkspel 4-4
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Of hij is wolf en krijgt dus geen pm. Of hij is verrader en liegt dat ie niet heeft gestemd. Of hij is dorpeling, heeft niet gestemd en heeft daar, vooralsnog, geen waarschuwing voor ontvangen. Maar goed, ik verdacht hem voornamelijk van geliefde-zijn, dus verdacht vind ik hem niet meer eigenlijk. Een speciale functie heeft ie sowieso niet volgens mij. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga voor Dabo, denk ik. Ik vind deze redenatie raar, geenpunt leek op hem te gaan stemmen en die is gegeten en ik vertrouw spelers niet als ze proberen te voorkomen dat mensen het voor elkaar opnemen, aangezien dat alleen maar schaapgedrag uitlokt. En ik zit nog een beetje met Archont in mijn hoofd, maar die laat ik voor nu maar. Dat geblaat dat de tovenaar hem moet beschermen en dat hij geen pm heeft gehad, blijf ik dubieus vinden. Aan de andere kant; wil je jezelf als wolf zo in the picture zetten op zo'n twijfelachtige manier? Kazet hou ik ook nog in mijn achterhoofd, met name van wege de reden die hij voor Vytan gaf en de algemene stilheid. Sowieso zijn er nogal wat stille spelers die behoorlijk verradelijk kunnen zijn... |
![]() |
|
Ik ga voor Vegs. Ten eerste staat ze in het "foute" rijtje in hangronde 1. Toen heb ik gezegd dat dat op zichzelf niet zoveel zegt. Maar later nam ze het ook op voor vytan, die onder vuur lag. Ik zou als ik werkelijk wolf was op die manier m'n kans grijpen om wat sympathie bij de dorpelingen in te winnen.
@vegs: ik denk dat een wolf sneller in zo'n overlevingsdrang komt dan de gemiddelde dorpeling. Theorie: archont is jager. De spelleiders waren toch vergeten de jagerfunctie te versturen?
||
Citaat:
![]() En eerlijk gezegd hoop ik dat iedereen een dergelijke overlevingsdrang heeft; het spelletje wordt nogal saai als het mensen niet uitmaakt dat ze dood gaan. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik heb me misschien vergist, want misschien heb ik even gemist dat het niet gaat om een PM waar zijn functie in stond. Maar dat is wel de enige PM die de spelleider stuurt naar dorpelingen en veel andere functies. Citaat:
![]() ![]()
|
@ Dabo;
Naja, ik vind het wel typisch dat je die eerste ronde nog aan durft te halen, aangezien het vrij duidelijk is dat dat ook door het stelletje kan komen. Ik vind het niet heel verstandig om op de stemlijstjes af te gaan daar. Maar goed, waar jij twijfelt bij mensen die het opnemen voor anderen, twijfel ik bij mensen die dat willen voorkomen. Wat overigens niet weg neemt dat je wel een punt hebt dat het voor wolven veiliger is. Ik vind dat alleen niet voldoende reden; straks wordt er alleen nog maar geschaapt en het zijn juist wolven die dat willen. Ik vind het tweede schadelijker voor de dorpelingen dan het eerste. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @vegs: ik neem aan dat de geliefden in het begin met de dorpelingen meeliften.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh. Nouja, mijn stem gaat nog steeds naar Cherry Springs. Omdat ze op mij stemt zonder geldige reden door die domme actie van mij snap ik dat ik mijzelf in diskrediet heb gebracht enkel zij bracht als reden dat ze enkel mij eruit wilde omdat ik een n00b ben in dit spel.
Raar omdat velen onder ons mijn functie in het dorp wel kan raden. Dus waarom zou ze een dorpeling eruit willen? |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga ook op Archont stemmen, want ondanks de aangedragen tegenargumenten van anderen, vertrouw ik het zaakje toch niet helemaal. Het is niet waterdicht en rammelt aan alle kanten, en bovendien maak je mij niet wijs dat een forumregular als Solero oprecht zo n00berig is. Dus ik doe liever safe than sorry wat betreft Archont.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel hij heeft géén pm gekregen en spreekt de waarheid. Dan gaan jullie geheel automatisch ervan uit dat deze post neutraal is. MJa, ik verdacht Archont toch al niet, maar goed. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je kijkt naar álle weerwolfspellen die ooit gemaakt zijn (vanaf 2003) zieje dat ik ooit in 1 gepost heb. Wil je die zoeken is gemaakt door Jet toendertijd en op de 1e pagina heb ik gepost dat ik geen zin had in zo'n spel toendertijd. Dus zeker geen weerwolfregular. Maargoed ik wil er niet uit, wat vind je dan zo rammelen aan het zaakje? Want ik heb het gevoel dat alle dorpelingen mij wél helpen en de badguys mij nu er natuurlijk uit proberen te krijgen. Omdat ze onderhand wel ongeveer weten wat mijn functie is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zal erover ophouden. |
![]() |
||||
Citaat:
Verder vind ik n00b-vragen overigens best irritant in het algemeen (maakt niet uit of ze oprecht zijn of niet); eentje kan er nog wel van af, maar meerdere achter elkaar, dat vind ik minder. Ik stel voor dat toekomstige n00b-vragen in de toekomst per privébericht aan de Spelleider gesteld worden, inplaats van andere spelers ermee lastig te vallen en het spel daarmee ook nog een beetje te belemmeren. Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga denk ik voor Kazet deze ronde. Hij is toch wat stiller dan anders, en post niet echt geniale theorieen, maar vooral korte onopvallende dingen, ik krijg toch een beetje een wolfgevoel bij hem. Archont vind ik zoals gezegd niet verdacht, en over Dabo twijfel ik nog. Maar omdat dat een actieve en ervaren speler is krijgt hij het voordeel van de twijfel. Cherry's MOVE om op Archont te stemmen terwijl ze wel gelooft dat hij onschuldig is vind ik trouwens ook wel raar, maar ik denk dat een wolf dat niet zo zou hebben gezegd omdat het wel opvallend is. Dan had ze waarschijnlijk gewoon gezegd dat ze hem niet gelooft en dus verdacht vindt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat komt je niet slecht uit een dorpeling offeren? Rare reactie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ben gewoon een onschuldige dorpeling. Dorpeling zijn betekent echter niet automatisch dat je je mede-dorpelingen koste wat kost beschermt - als er een zwakke schakel tussen zit die de goede zaak niet echt helpt, dan schroom ik er inderdaad niet voor om de zwakste schakel te elimineren. Natuurlijke selectie, als het ware. ![]()
|
Nou kijk, archont, je kan wel roepen dat je gewoon een dorpeling bent en misschien ben je dat ook maar het punt van het spel is dat wij de functies van andere mensen niet zeker weten, hoe hard ze ook roepen dat ze onschuldig zijn. Bluffen komt vrij veel voor in het weerwolfspel.
Mijn stem gaat dus naar jou!
|
![]() |
Ik was van plan om op Kazet te stemmen, aangezien hij nogal stil is. Maar bij het lopen van stage is het normaal dat je minder tijd hebt.
Ik geloof niet dat Archont weerwolf is, want dan richt je de aandacht niet zo op jezelf. Maar ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij het regelment niet beter heeft doorgenomen. ![]() Kortom ik weet het nog niet. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pff wat is er veel gepost zeg
![]() Het vorige spel was ik totaal niet met Severus eens maar in dit geval zeg ik ook better safe than srry. Archont it is |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|