Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik had eens een vriendinnetje in de kleuterklas en tegen dr vader zeiden we (lees: zei zij) altijd, als hij haar kwam ophalen van school, dat we niks hadden. Ik twijfelde tussen: haar vader keurt mij af (en mss racisme zelfs!!!!) en zij schaamt zich voor mij. ![]() Op de crèche had ik immer het idee dat een ander vriendinnetje haar moeder het niet zo prettig vond dat we 'iets hadden' voor zover je van 'iets' kunt spreken op 2-jarige leeftijd. Dr moeder was daar een van de, hoe noem je dat, peuterbegeleiders? ;x Was toen al onzeker. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en met dat kleuterklasvriendinnetje ging het uit door een vriend van mij. Hij praatte mij altijd na en deed alles na (je kent dat wel, van die na-apers op die leeftijd) en dus zei hij de laatste tijd vaak 'ik ben ook verliefd op J.' en een dag zei ik dan 'ik niet (meer)'. Dan zei hij 'ik ook niet'. Dan zei ik weer 'nee joh ik ben nog steeds verliefd' enz enz enz. En daarna hield ik vol dat ik dr niet leuk vond, want werd een beetje gek van hem en wilde niet dat hij zei dat hij dr ook leuk vond.
![]() :') Sowieso een raar jongentje, wilde altijd aan me zitten in zijn kelder. ![]() |
![]() |
|
Jezus he, ik dacht dat ze klaar waren met het opbreken van de straat voor m'n huis (want ze gingen het alweer dicht maken enzo), beginnen ze vanmorgen om 7 uur aan een nieuw stuk! Dus de stenen eruit, die in de bak (ijzer!) van zo'n graafding gooien en dat ding mieterde de hele zooi dan in de laadbak van een vrachtwagen (ijzer!). Godver wat een teringherrie
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
ik had een 7,2 voor wb12 op mn eindexamen
![]() ![]()
|
|