Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2002, 18:58
ieyor
ieyor is offline
is eigenlijk heel verschillend tot ongeveer n jaar geleden was ik erg stil en verlegen, erg irri Nou is t nogal onvoorspelbaar, je kunt me tegenkomen en ik doe heel druk enzow en n andere keer zie je me en komt er geen woord uit is erg afhankelijk van hoe ik me voel en hoeveel ik me op mn gemak voel bij iemand.

ik ben wel knuffelig, maar knuffel toch niet zomaar met iedereen... alleen met mn vriend en n enkele andere goede vriend. kben niet iemand die n ander zomaar aanvliegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2002, 19:04
Avelon
Avelon is offline
ik ben vind ik heel verlegen, maar overschreeuw dat soms. maar dan niet te erg, zodat ik gewoon uhm normaal over kom.
ik ben helemaal niet knuffelig en knuffel nooit mensen uit mezelf,
alleen als de anderen mij knuffelen heb ik er totaal geen problemen mee.
Oud 11-11-2002, 19:08
Li
Li is offline
Ik ben over het algemeen redelijk spontaan, maar soms kan ik ook helemaal dichtslaan om verschillende redenen.

Ik ben niet superaanrakerig. Aantal vrienden en vriendinnen van mij wel, dan doe ik maar mee omdat ze het zo graag willen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:15
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Bij mij zit er echt een wereld van verschil tussen. De ene keer ben ik verlegen en de andere keer spontaan, het ligt eraan hoe ik me voel en met wie ik waar ben en hoe ik ben.

En ik ben quite aanrakerig maar dan wel met mensen met wie ik close ben, als ik iemand af en toe op een concertje zie dan bespring ik diegene niet noch belaadt ik hem/haar met kussen.
same here, als ik b.v iemand een avond van tevoren heb leren kennen en die de avond erop weer zie en ik kon het heel goed met die vinden dan kan de knuffel er weer af, maar dat ligt ook aan de personen en hoe die er natuurlijk tegenover staan.
maar de meeste tijd ben ik toch wel eerst in het begin verlegen en als het dan goed zit, dan kun je een goed gesprek met me voeren.
Oud 11-11-2002, 19:50
gizmo
gizmo is offline
1: ben best spontaan...
2: alleen vrienden die ik ken knuffel ik af en toe. Ik ou niet zo van dat handtastelijk gedoe..iewh..
en tuurlijk als het wederzijds leuk is is het niet erg..
Oud 11-11-2002, 20:00
Verwijderd
1 Ligt eraan bij wie. Bij onbekenden ben ik verlegen maar bij bekenden ben ik spontaan. Dan kan ik ook wel de voorloper wezen.
2 Zelden.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:00
Screenager
Screenager is offline
1. Mwa ik vind mezelf behoorlijk verlegen Op enkele uitzonderingen na..

2. Ik raak mensen meestal niet uit mezelf aan, wat voortkomt uit het antwoord op vraag 1 Maar ik vind het wel prettig..ofzow..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:31
cin-D
cin-D is offline
1 Als ik me op m'n gemak voel ben ik heel spontaan, anders kan ik wel eens verlegen zijn,
2 nee absoluut niet, bepaalde mensen krijgen wel eens een dikke knuffel van mij maar verder niet
Oud 11-11-2002, 20:38
Verwijderd
Ik ben best verlegen, soms te erg..dan erger ik me dood aan mezelf dat ik nix durf te zeggen oid.. maar t lijkt al iets minder te worden...

Knuffelig ben ik soms, ligt eraan bij wie, en of ik vrolijk ben enzow..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:49
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
1. Ben best wel redelijk heel erg verlegen . . . ga gek doen om me echte ik te verbergen. Maar bij sommige mensen voel ik me eigenlijk wel snel op me gemak . . . maar das maar bij sommige.

2. Ligt er aan met wie, wanneer, hoe en hoe mijn stemming is, soms is knuffelen echt leuk . . . maar soms ook niet ( maar ik heb meestal toch niet het lef om op iemand af te vliegen, moet eigenlijk van de andere kant komen )
Oud 11-11-2002, 21:14
coecie
coecie is offline
1 ik ben spontaan... ik maak ook altijd vrienden in de trein...
2 ik raak mensen aan... (ben echt heel aanhankelijk)... maaralleen mensen die ik aardig lief en leuk vind hoor...
Oud 11-11-2002, 21:18
scala
scala is offline
Ben meestal wel spontaan vooral als ik me op me gemak voel dus het hangt eigelijk vd omstandigheden af, de mensen enz
soms ben ik dan ook wel een btje verlegen maar dat probeer ik gewoon van me af te zetten & gewoon gezellig mee te doen soms valt 't dan ook reuze mee vooral als mensen ook lekker spontaan zijn of iig open...dan krijg je niet van die dodelijke stiltes enzo
alleen in groepen kan ik wel verlegen zijn...gwoon terughoudend, om te kijken wat voor mensen d'r zijn enzo....

euh en ben wel knuffelig maar doe dat niet zomaar bij iedereen. Het verschilt per persoon, je weet gwoon bij wie je dat wel kunt doen en niet
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:25
strafcorner
strafcorner is offline
ik kan spontaan verlegen worden.Maar meestal niet, het is meer een kwestie van een gepaste afstand bewaren hetgeen iets anders is dan verlegenheid bezitten.
Oud 11-11-2002, 22:53
Black Sugar
Black Sugar is offline
Licht heeeeel erg aan hoe ik me voel. Ik heb tijden dat ik mensen helemaal doodknuffel en super spontaan ben maar soms voel ik me gewoon een beetje depri. Dan kan ik best verlegen zijn, maar dat is meer onzekerheid eigenlijk.
Oud 12-11-2002, 08:15
Verwijderd
1) verlegen ben ik in iedergeval niet

2) ik ben opzich wel een knuffel persoon, maar het ligt eraan met wie, het is dan wel fijn als de sfeer ervoor is en als er een soort van band is tussen jou en die persoon, anders is het zo inhoudsloos....

Ik knuffel ook wel mensen uit mezelf want ik kan wel inschatten of hun dat erg vinden of niet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 09:27
not an addict
not an addict is offline
k ben meestal of heel stil of superdruk... en dat staat los van of k met vreemden ben of met goede vrienden, al praat k wel op n andere maner met vreemden, afstandelijker, k zal minder snel over mezelf gaan praten tegen iemand die k absoluut niet ken dan tegen iemand die k vertrouw etc.

verder hug k op zich wel iedereen wanneer ze weggaan (wanneer ze aankomen veel minder of alleen goede vrienden die k al n hele tijd niet gezien heb ) of sla k spontaan een arm heen om iemand (als t een bekende is tenminste) tijdens t uitgaan ofzo
Oud 12-11-2002, 10:56
Eaglewing
Eaglewing is offline
Vrij spontaan, niet zo knuffelend.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:39
Adrenaline
Adrenaline is offline
normaal gesproken verlegen, maar als je me een tijdje kent dan ben ik best wel spontaan, en dan ga ik heel achterlijk doen enssow .....
Oud 12-11-2002, 14:11
Verwijderd
1. Hangt van de situatie en de personen af.
2. Dat doe ik nauwelijks, alleen als ik een meisje leuk vind. Dan krijg ik wel eens de neiging te knuffelen of mijn arm om haar heen te leggen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:37
marlies
marlies is offline
Onder vrienden ben ik heel erg spontaan, maar als ik mensen niet ken dan ben ik enorm verlegen. Heel veel mensen schrikken dan soms ook van mij, omdat ik opeens heel anders doe.
Oud 12-11-2002, 18:07
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ff zelf antwoorden ook

1. meestal eerste keer dat ik iemand zie iets verlegen, maar daarna niet..

2. ik geef mensen graag een knuffel, alleen niet iederen: mensen die zelf erg verlegen zijn juist helemaal niet
Oud 12-11-2002, 20:33
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
1: als ik ergens kom kijk ik altijd eerst ff de kat uit de boom.. en als mensen mij een vertrouwd gevoel geven (qua uitstraling), kan ik best zomaar een gesprek beginnen. Of als mensen zich voorstellen dan lul ik ook wel.
maar als ik in een vreselijk onzekere bui ben, dan is alles eng, en dus ook mensen die ik niet ken.. en dan zeg ik niks, en dan ga ik piekeren, zomaar op een feestje..

2: Bij goede vrienden wel, maar vooral als ik weet dat die mensen er geen problemen mee hebben. Daar hou ik wel rekening mee.. Als ik iemand nog niet goed ken dan kijk ik weer de kat uit te boom..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:00
A*
A* is offline
allebei
bij vrienden ben ik spontaan, en bij vreemde of in de klas verlegen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:28
trustfire
trustfire is offline
ik ben nogal heel erg een klein beetje verlegen, en das heel irritant..., als ik mensen niezo goed ken ben ik heel onzeker en kijk ik heel vaak tegen diegene op..., ik ben dan heel stil, en als ik iets zeg dan is het fout, best kut...
Alleen bij mensen bij wie ik me op mun gemak voel, en da zijn er niezo veel, ben ik nie verlegen en mezelf...

Ik ben best een knuffelig iemand..., zeker nie met iedereen, maar met mijn vrienden wel heel erg ....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:13
ssjpan
ssjpan is offline
ik ben best wel verlegen meestal en ik ben helemaal niet knuffelig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 12:47
Shibby
Shibby is offline
1. Ligt eraan wat voor mensen het zijn, als het van die dominante figuren zijn dan ben ik meestal niet echt spontaan. Als het leuke mensen zijn wel. Dan voel ik me meteen op mn gemak.

2. Ik raak mensen niet snel aan...alleen als ik ze heel goed ken. Ik vind mensen die meteen van het begin af aan zo handtastelijk zijn. vind ik echt zo irritant Kan ik echt niet tegen...krijg ik zo'n rilling over mn lichaam. Van iemand die ik leuk vind...dat geeft een speciaal gevoel
Oud 15-11-2002, 13:04
Smartie
Smartie is offline
Ik ben redelijk ingetogen, maar niet echt verlegen. Ik heb er best wel veel last van en na een gesprekje bedenk ik me pas wat ik had kunnen zeggen enzo. Ik vindt het zeker jammer dat ik het zo heb. Maar bij vrienden ben ik juist wel goed ik communicatie enzo. Ik kijk dus eerst de kat uit de boom en als ik me in een groep of bij een persoon thuis voel, gaat het wel goed
Wat dat aanraken betreft dat doe ik dus ook meer bij vrienden. In een normaal gesprek doe ik dat niet zo erg snel ...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:45
FireCracker
FireCracker is offline
meestal vrij verlegen, (vraag maar aan de mensen van de meeting), en ik ben helemaal niet handtastelijk, vinnik vreselijk irritant... of ik moet het natuurlijk willen hè...
Oud 15-11-2002, 16:26
Verwijderd
Meestal erg spontaan, maar ik kan verlegen zijn.. Hangt heel erg van m'n bui af.
En ik ben handtastelijk en knuffelig, ja. Ik vind het leuk om mensen aan te raken. Zolang het mensen zijn die zelf ook knuffelig zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:27
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
meestal vrij verlegen, (vraag maar aan de mensen van de meeting), en ik ben helemaal niet handtastelijk, vinnik vreselijk irritant... of ik moet het natuurlijk willen hè...
nah valt best mee met je verlegenheid hoor
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 22:00
Verwijderd
Verschilt bij mij ook heel erg.

Als ik me heel onzeker voel en zo (vaak dus), ben ik best wel afstandelijk qua lichamelijk contact en zo. En ook verlegen dus.
Maar het begint nu wel een beetje te veranderen geloof ik, ben vaker wat spontaner en opener.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 23:09
Severus
Severus is offline
1. Ik ben superverlegen, en ga soms zelfs een beetje stotteren als ik me écht niet op mijn gemak voel.
2. Ik raak mensen nooit aan, want ik haat lichamelijk contact en vermijd het dus ook. Als mensen mij aanraken, doe ik altijd een stap terug of iets dergelijks, waarop die mensen ook door hebben dat ze van me af moeten blijven.

Ripper
Oud 16-11-2002, 23:13
Verwijderd
verlegen tot ik iemand eenmaal n beetje ken...dan ben ik best aanwezig
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 00:13
Verwijderd
Ik ben heel spontaan, maar niet in de zin van dat ik zómaar iemand aanspreek. Als ik in de trein tegenover iemand zit, dan begin ik niet zomaar out of the blue een gesprek met die persoon, tenzij iets er aanleiding toe geeft. Maar als het moet maak ik wel heel makkelijk en spontaan contact. Voorbeeldje: dinsdag ben ik naar de studentendemonstratie in Amsterdam geweest. Daar was ik dus helemaal alleen. Dan spreek ik gewoon een paar sympathiek uitziende gasten aan en binnen no-time ken ik ze redelijk goed en hang ik de rest van de dag met ze. No prob Ik kan gewoon met iedereen goed opschieten, maar niet zomaar iedereen spreek ik aan.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 00:20
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik ben heel spontaan, maar als ik een hele leuke meid zie wil ik wel is wat nerveus worden.
Oud 17-11-2002, 01:11
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
Ik ben best verlegen, soms te erg..dan erger ik me dood aan mezelf dat ik nix durf te zeggen oid.. maar t lijkt al iets minder te worden...

Knuffelig ben ik soms, ligt eraan bij wie, en of ik vrolijk ben enzow..
Hehe ja idd... remember Lacuna

Ik ben heel verlegen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 11:55
iron-flower
iron-flower is offline
verlegen , alleen bij mensen die ik heel goed ken ben ik spontaan..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Hehe ja idd... remember Lacuna

Ik ben heel verlegen.
...idd
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 13:28
Verwijderd
No matter, ik snap het wel.

Ik ben ook best eng.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 15:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben verlegen, op school en in groepen mensen.

Hoera dat mensen internet hebben uitgegeven, hier kan ik los!!!
Oud 20-11-2002, 18:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
ligt er nogal aan, mensen die k niet mag daar ben k zeg maar iets te spontaan tegen. en soms sla k ook helemaal dicht. maar over t algemeen wel spontaan denk k

lichamelijk contact, daar hou k opzich wel van maar zou zelf niet zomaar iemand knuffelen. durf k nie maak k mezelf dan altijd maar wijs
Oud 22-11-2002, 14:18
Saraï_h
Saraï_h is offline
ligt het r niet aan bij wie je bent?

bij mn beste vrienden ben ik wel spontaan en vink t niet erg om te knuffen

bij vreemden ben k spontaan en ze hoeven me niet aan te raken.

bij mensen waarvan ik niet weet wat ik aan ze heb ben ik verlegen en ren ik het liefst weg ipv dat ze me aanraken.
Oud 22-11-2002, 15:41
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
1. Eerst even afwachten, maar als ik dan weet met wat voor'n mensen ik te maken heb altijd wel spontaan!
Dick kan geweldig vertellen over het studenten leven zeker onder het genot van een biertje.
Oud 22-11-2002, 16:45
NecroDopey
NecroDopey is offline
1 Ik ben verlegen van aard, al dan wel zelfbewust. Heb gelukkig geleerd dingen te relativeren en mezelf te zien vanuit andere personen, waardoor ik er niet mee zit dat ik verlegen ben op sommige momenten en naar de achtergrond schuif. Tis echter wel spijtig dat ik ook introvert ben, slechte combinatie

2 Heb best veel lichamelijk contact met vrienden/vriendinnen, ook waarmee ik minder close ben, maar komt meestal niet van mijn kant verder
Oud 22-11-2002, 22:32
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
1. ben je verlegen of juist heel spontaan, of whatever?
2. hoe snel raak jij mensen aan? krijgen ze om de minste geringste reden een dikke knuffel of doe je zoiets juist helemaal niet snel?
1. ben spontaan, maar:
2. ik moet iemand heeeel graag mogen om um egt aan te raken en te knuffelen
Oud 23-11-2002, 13:48
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Het ligt eraan.. zou ik bij een persoon heel misschien een kans kunnen maken ben ik al snel heel erg verlegen en klap ik dicht. Tegenover jongens en meiden waarvan ik weet dat ik toch geen kans maak ben ik juist erg spontaan.
Oud 23-11-2002, 16:14
CitizenErased
CitizenErased is offline
Ik ben best wel verlegen, dat hadden waarschainlijk een aantal mensen op de zwolle meeting al door. En ik was altijd zo erg verlegen op de basisschool dat op het moment dat ze 'happybirthday' zongen voor je verjaardag dat ik me dan voor de klas omdraaide. Ok shame
Oud 23-11-2002, 16:43
Wilmy
Wilmy is offline
1. Heb zo m'n buien, soms heel verlegen, of eerder gezegd, weet niets te zeggen. Bang om blunders te maken met wat ik zeg of hoe ik doe! Maar soms maakt het me ook helemaal niets uit en praat ik met iedereen. Ligt heel erg aan wat voor mensen het zijn, soms voel je je heel snel bij iemand op je gemak.

2. Eerst raakte ik mensen nooit aan, alleen met feliciteren dan ofzo, maar nu knuffel ik mensen ook nog nooit hoor, maar wel gewoon bij goede vrienden een arm om heen slaan ofzo.
Oud 25-11-2002, 22:07
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
soms ben ik een beetje te spontaan in wat ik tegen mensen vaak lereren zeg.
Dan werkt het niet al te positief, maar het kan ook juist heel erg positief werken. Ik heb er bijvoorbeeld echt geen problemen mee als ik een meisje leuk vind om er op af te gaan zeg maar!
En het komt op je werk enzo een stuk leuker over als je niet verlegen bent
Oud 27-11-2002, 18:02
phoebe4000
phoebe4000 is offline
heel spontaan. soms tot vervelends aan toe!! hahahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten