![]() |
||
Citaat:
![]() een condoom kan trouwens ook voordelig zijn voor het stereotype van de 1 minute man en de onbevredigde vrouw. maar dat is dus voornamelijk gunstig voor de vrouw (en wellicht voor het ego van de man)
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik ben er zelf niet altijd over begonnen hoor. Ik denk wel dat mannen minder bezig zijn met het zwangerverhaal, maar qua soa's zal het ongeveer gelijk zijn. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Een ander probleem is waarschijnlijk dat mannen als ze geil zijn gewoon meer daarop gericht zijn en minder nadenken over eventuele gevolgen, terwijl vrouwen dat net iets minder snel hebben. Verder wat BendeBen zegt, zoiets voorstellen kan natuurlijk ook nogal lullig aflopen.
||
Verwijderd
|
@Kitten: Ja huhu natuurlijk liever veilig dan onveilig, maar vervolgens liever veilig met pil (en zo nodig soatest) dan veilig met condoom.
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
En eh het is al gezegd maar: een condoom 'verpest' het gevoel ook voor de vrouw. Citaat:
|
ik kan dus barslecht tegen hormonen en spiraaltjes vind ik een naar idee dus dat wil ik ook niet
wij zijn dus verdoemd tot condooms tot we ooit es kindertjes willen.... grmbl. Je zou het er bijna voor over hebben... blérende baby's maar wel condoomloze seks. maar toch nog maar even niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Condooms zijn trouwens ook echt leuk als je niet met de kleine standaardmaat toe kan. De kassa rinkelt. ![]()
||
Citaat:
|
Hmm... Ben nog nooit een jongen tegen gekomen die er niet op tijd over begon. Ze hadden nog geen zin in kinderen. Denk dat het toch het soort jongens is waar je mee bezig bent.
Ik vind condooms ook prut. Dan voelt het niet meer als een piemel maar als een in rubber gehulde worst. En dat is nogal een verschil. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anaal geneukt en nu? Verwijderd | 61 | 24-03-2014 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Condooms? Shitonya | 70 | 07-10-2007 16:26 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
waarom moet de bescherming altijd van het meisje afkomen?! (voor the guys) *mystery* | 94 | 16-08-2003 18:21 | |
Seksualiteit |
Enquete over condooms! (is voor school) Lindatje | 48 | 10-06-2003 14:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Condooms Verwijderd | 23 | 21-10-2002 13:43 |