| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
wat is dat toch met mensen en het vast ingeprogrammeerde ramptoerist willen zijn?
ik ben ook schuldig hoor, uiteraard, ik wil ook altijd weten wat er gebeurt als ik dingen zie.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, ecnelis, ik zie nu pas dat je vroeg om dat topic:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1614035 |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zijn vader is een imposante, redelijk stille man die volgens mij heel intelligent is. Hij heeft allemaal interessante dingen gedaan, zoals zeilen naar de Zuidpool. Hij weet ook heel veel over kunst en hij kan goed schilderen. Het is een heel grappig contrast met z'n moeder, maar ze zijn wel erg schattig samen. En verder heeft Uice ook nog echt een LEGER aan rare ooms, die allemaal rare professies hebben. Allemaal operazangers en autistische matrassenverkopers en kunstenaarduo's en extravagante miljonairs, ik overdrijf niet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik ook rare ooms, dat is echt heel vet Mijn oom is getrouwd in een of ander debiel Volendam-kostuum, en voor de trouwfoto's en ceremonie had hij vampiertanden ingedaan.
|
|
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Hier, een verzameling willekeurige quotes als je zoekt op Uice z'n posts waar het woord 'moeder' in voorkomt:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En haha, nog meer rare ooms Heb je die foto's nog en zo ja, heb je er moreel bezwaar tegen om ze te posten? Ik heb echt doodnormale ooms die doodnormale dingen doen. Behalve één oom, die heeft al z'n meubilair in plastic gedaan en praat alleen maar over hardware.Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prachtig idd, vooral die begrafenis en dat acht-jarige neefje. Ik ga eens kijken of ik foto's heb hier van mijn oom.Edit: nee dus
Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 01:40. |
|
![]() |
|
|