Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga:
-Met zo'n vinea-jongerenreis naar Schotland voor 9 dagen ofzo. -Met mijn vader naar zuidwest Engeland voor 11 dagen en daar misschien afspreken met een vriend die ik op mijn 'stage' in Engeland gemaakt heb. -Met mijn vriendinnen van toneel naar Zeeland op een camping staan. Oioioioi ik heb zin in de zomervakantie. <3
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit vier weken in de UK |
![]() |
|
Ik moet ook nog leren voor (her)tentamens en een tig-tal essays schrijven, dus ik ga me lekker opsluiten. Yay.
Verder ga ik de gratis festivalletjes af, zoals Parkpop, Metropolis en werfpop. In juli krijg ik een drukke week met The Cat Empire, Brian Setzer Orchestra en Dour en in augustus natuurlijk Lowlands, al is dat een beetje kut, aangezien het in de her-tentamen week valt. ![]() En ik had nog het plan om met m'n beste 'din wat dagtripjes te doen naar Antwerpen ofzo en veel op terrasjes te hangen en af en toe naar het strand (want Noordwijk en Katwijk liggen op fiets-afstand). Mjah, en ik moet tussen de festiviteiten door ook nog gewoon werken, maar centen verdienen is wel handig.
|
Verwijderd
|
Ik had wilde plannen, eerst vier dagen Gentse feesten, en dan later in de vakantie nog drie weken interrailen (Praag - Wenen - Budapest - kust Kroatië - Milaan)
... maar toen ging er een zekere relatie uit en nu weet ik niet meer wat ik ga doen. En iedereen heeft al iets gepland of geboekt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Ik ga komend weekend naar Londen en in augustus twee weekjes naar Duitsland. Verder hoop ik dat ik nog wat vakantiewerk op mn stageplek mag doen en ga ik lekker uitrusten van een druk stagejaar.
Citaat:
![]()
|
ik schijn met mn chick een paar weken richting italie te gaan. het plan was om erheen te reizen, onder andere met de bus enzo, en dan te eindigen in rome, daar een vriendin op te zoeken die er dan net zit voor een paar maanden stage, en dan terug te vliegen.
alleen zijn we te lam om alles uit te zoeken en te plannen. dat komt nog wel. oh, en zaterdag a.s. is sonisphere ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend en ik waren aan het kijken naar een vakantie voor in de herfstvakantie. Toen kwamen we een gave reis naar Griekenland tegen. Die hebben we geboekt, dus gaan we over een maand, twee weken naar Griekland.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik werk de hele maand juli gewoon op mijn vaste stek, alleen dan fulltime, ik ga een maand te vroeg mijn verjaardag vieren half juli, er zullen ongetwijfeld wat gezellige avondjes komen met vrienden, en eind juli tot eind augustus zit ik in Peru. Als ik terugben, heb ik meteen een trouwerij van een goeie vriendin van me die met haar importbruidegom (ook uit Peru) trouwt. Heel veel zin in. Vervolgens zit er voor mij niks anders op dan weer voor te bereiden op het tweede jaar studie in Utrecht. Ben ik nu nog iets vergeten? Nee, ik denk het niet. Hopen op wat leuke, onverwachte dingen dus maar.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet gewoon werken en dat is wel even wennen. Voor het eerst geen schoolvakanties meer! Vanaf 20 juli ben ik wel twee weken vrij en in die twee weken ga ik 9 dagen met mijn vriend naar barcelona.
Als het goed is, is het lekker rustig in de zomer op mijn werk. Ik wil dus echt lekker genieten van de vrije dagen tussen het werken door en misschien nog wat weekendjes weg met vriendinnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Starbeach! Heerlijk fout maar zon, zee, strand en prachtige natuur, mij hoor je niet klagen.
Ik ga 5 dagen naar Parijs, een weekend naar Milaan, werken, veel naar het strand in Scheveningen gaan, in het park liggen met rosé of bier, wat feestjes in studio 80, misschien naar mysteryland, verjaardag vieren, misschien een huis kopen en dus klussen aber dat is nog onzeker. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
geweldig topic voor erop uit!
wat zei ik nou over overlap. Enfin ik zal met m'n blutte aarsch wel weer een of ander sjitbaantje gaan doen om m'n leven iets aangenamer te maken, of stage maar dat ligt aan e.e.a.
||
Citaat:
Niet zo zeuren, zoveel fora (zeker de topics op DK) hebben een overlap, en zouden dat ongetwijfeld ook hebben met jouw indeling ![]() Edit: Ik blijf deze zomer in Nederland en heb nog helemaal geen plannen die verder gaan dan volgende week ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
vakantiebaantje Lunita | 16 | 09-04-2006 14:23 | |
Lifestyle |
JOEPIE DIT WAS GAAF EN WOw. Broeder | 500 | 30-01-2006 09:45 |