Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2009, 11:53
Missy
Missy is offline
Wat voor leuke dingen ben je allemaal van plan voor de zomer? Niet alleen vakanties, want daar is Reizen & Vakantie voor. Maar misschien wel dagjes weg/festivals/je huis verbouwen/beginnen aan je nieuwe school/picknicken met vriendinnen/veel terrasje pakken/buiten kamperen/je geslaagd feestje houden/ je verjaardag vieren met een grote bbq/trouwdag van je ouders vieren?

Vertel hier al je zomervakantieplannen.
Oud 15-06-2009, 11:57
Verwijderd
Werk vinden. En dat vervolgens uitvoeren. Misschien nog een weekje weg met de auto, richting Frankrijk ofzo. Verder is mijn plan heel veel boeken lezen en in de tuin (die nog betegeld moet worden) en/of het park chillen. En eh. Mijn bachelor hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 11:57
Verwijderd
Ik ben van plan om te leren voor tentamens ;x
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 11:58
Verwijderd
Ohja, waarschijnlijk heb ik in juli nog ergens een her, dus ook leren ;x
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:03
Verwijderd
De grote schoonmaak en een herinrichting van mijn huis staan op de planning. Daarnaast wil ik zeker nog een paar keer naar Artis, iets dat ik vandaag had kunnen doen, als ik niet moest leren. En ik ga zeilen, veel zeilen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:06
Martijn Andreas
Martijn Andreas is offline
Wij gaan naar Turkije!!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:16
Verwijderd
Werken, naar Denemarken gaan, veel bij Chantal zijn, en naar Slowakije gaan, maar hmm.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog een keer verhuizen (en dus verven en laminaat leggen), een dik werkstuk schrijven en daarvoor nog een stapel boeken doorwerken, een week naar Rome, en een week naar nog een onbekende (goedkope!) bestemming.
Oud 15-06-2009, 12:25
Nona
Nona is offline
Werk vinden, al hoop ik vanmiddag een baan voor vanaf september te hebben. En naar Friesland om achter een groep koters in het bos aan te gaan rennen. En naar IJsland met mijn mama. En in augustus nog even kijken, maar dan ga ik waarschijnlijk een keer op baby-bezoek en ik wil nog een keer gaan paardrijden en met al mijn klasgenootjes naar de Efteling ofzo.
Oud 15-06-2009, 12:29
Verwijderd
Ik ga over 2 weken een paar dagen naar Finland. Voor de rest ga ik gewoon werken zoals altijd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben van plan om te leren voor tentamens ;x
Verder heb ik nog een vijftal feestjes in de directe toekomst, een Duits Zappa-festival in de iets minder directe toekomst en misschien gaan Uice en ik naar Parijs. En/of Keulen of Londen of Berlijn, maar Parijs is makkelijk want dan kunnen we op de heenweg meerijden met zijn moeder die toch die kant op moet. Ik ga ook veel barbecueën bij vrienden, veel in het Vondelpark hangen, veel gamen, misschien naar Scandinavië met een vriendin en eventueel (vrijwilligers)werk doen bij een mediaorganisatie. Maar ik heb nog niet besloten of ik dat wel wil, want op zich wil ik wel graag werkervaring en/of geld, maar die komen gepaard met verplichtingen. Die ik misschien niet wil, want ik wil al vakantie.

Volgende zomer ga ik naar Rusland of Amerika of Nieuw-Zeeland, want ik wil eens mal gucken een ver land. Hoewel ik natuurlijk al vaak in Rusland geweest ben, maar ik wil wel nog een keer.

[edit] Australië lijkt me ook wel wat.

Laatst gewijzigd op 15-06-2009 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 12:43
Verwijderd
Nieuw-Zeeland wil ik ook heen, gaaf land lijkt me dat
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 14:26
Miekje*
Miekje* is offline
4 weken achter elkaar mijn vriendje missen En dan heel veel bij 'm zin daarna <33
Oud 15-06-2009, 14:29
Sherlock
Sherlock is offline
Uuhm met men ouders op vakantie en wss ook met vrienden een weekje
Oud 15-06-2009, 17:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga:
-Met zo'n vinea-jongerenreis naar Schotland voor 9 dagen ofzo.
-Met mijn vader naar zuidwest Engeland voor 11 dagen en daar misschien afspreken met een vriend die ik op mijn 'stage' in Engeland gemaakt heb.
-Met mijn vriendinnen van toneel naar Zeeland op een camping staan.

Oioioioi ik heb zin in de zomervakantie. <3
Oud 15-06-2009, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Australië lijkt me ook wel wat.
Waarom wil iedereen toch naar Australië?

Citaat:
Located three quarters of a mile from the surface of the sun, people audibly crackling as they walk past you on the street. That's why they all barbecue, you don't need to cook somewhere like that, you just bring the shit out, fling it on a grill and it bursts into flames. It's not supposed to be inhabited, and when they're not doing that, frying themselves outside, they all fling themselves into the sea, which is inhabited almost exclusively by things designed to kill you. Sharks, jellyfish, swimming knives, they're all in there.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 17:37
Chick Rock
Chick Rock is offline

Maar toch zou ik graag eens naar Australie gaan!
Oud 15-06-2009, 17:55
Verwijderd
Ik ga de zomer grotendeels in Finland doorbrengen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 18:11
Verwijderd
Dit lijkt me meer iets voor erop uit
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 19:00
Philosophy
Philosophy is offline
Met vrienden een paar dagen naar een eiland, naar walibi met m'n broer, heel veel werken en ik hoop dat ik kan verhuizen deze zomer naar Groningen.
Oud 15-06-2009, 19:02
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Ik ga:
-Met zo'n vinea-jongerenreis naar Schotland voor 9 dagen ofzo.
-Met mijn vader naar zuidwest Engeland voor 11 dagen en daar misschien afspreken met een vriend die ik op mijn 'stage' in Engeland gemaakt heb.
Cool, misschien kom ik je nog tegen!
Ik zit vier weken in de UK
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 20:13
marrel
marrel is offline
Slechts 3 weken vakantie, dat zal wennen zijn vergeleken de schooltijden. 2 weekjes in Hongarije vertoeven aant water en nog wat dingetjes voor mezelf denk ik.
Oud 15-06-2009, 20:15
Missy
Missy is offline
Citaat:
Dit lijkt me meer iets voor erop uit
Die bestond toen nog niet, en er komen ook andere dingen in voor, zoals tentamens/school/wonen/werken en dat hoort niet thuis op erop uit.
Oud 15-06-2009, 21:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet ook nog leren voor (her)tentamens en een tig-tal essays schrijven, dus ik ga me lekker opsluiten. Yay.
Verder ga ik de gratis festivalletjes af, zoals Parkpop, Metropolis en werfpop. In juli krijg ik een drukke week met The Cat Empire, Brian Setzer Orchestra en Dour en in augustus natuurlijk Lowlands, al is dat een beetje kut, aangezien het in de her-tentamen week valt.
En ik had nog het plan om met m'n beste 'din wat dagtripjes te doen naar Antwerpen ofzo en veel op terrasjes te hangen en af en toe naar het strand (want Noordwijk en Katwijk liggen op fiets-afstand).
Mjah, en ik moet tussen de festiviteiten door ook nog gewoon werken, maar centen verdienen is wel handig.
Oud 15-06-2009, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik ga ook nog de introdag van onze studievereniging organiseren.
Oud 15-06-2009, 21:48
Verwijderd
Ik had wilde plannen, eerst vier dagen Gentse feesten, en dan later in de vakantie nog drie weken interrailen (Praag - Wenen - Budapest - kust Kroatië - Milaan)
... maar toen ging er een zekere relatie uit en nu weet ik niet meer wat ik ga doen. En iedereen heeft al iets gepland of geboekt...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had wilde plannen, eerst vier dagen Gentse feesten, en dan later in de vakantie nog drie weken interrailen (Praag - Wenen - Budapest - kust Kroatië - Milaan)
... maar toen ging er een zekere relatie uit en nu weet ik niet meer wat ik ga doen. En iedereen heeft al iets gepland of geboekt...
Aaw
Oud 15-06-2009, 22:12
Martiño
Martiño is offline
Ik ga komend weekend naar Londen en in augustus twee weekjes naar Duitsland. Verder hoop ik dat ik nog wat vakantiewerk op mn stageplek mag doen en ga ik lekker uitrusten van een druk stagejaar.

Citaat:
:hug:
Oud 15-06-2009, 23:45
TopDrop
TopDrop is offline
ik schijn met mn chick een paar weken richting italie te gaan. het plan was om erheen te reizen, onder andere met de bus enzo, en dan te eindigen in rome, daar een vriendin op te zoeken die er dan net zit voor een paar maanden stage, en dan terug te vliegen.

alleen zijn we te lam om alles uit te zoeken en te plannen. dat komt nog wel.

oh, en zaterdag a.s. is sonisphere
Oud 16-06-2009, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil iedereen toch naar Australië?
Brute natuur, brute beesten, gaaf accent, interessante historie. Leuk contrast tussen de bewoonde wereld en een haast onbewoonbaar niemandsland. Wel een overdaad aan dingen die je potentieel heel makkelijk kunnen ombrengen, ja. Maar goed, daarom gaan alleen bikkels naar Australië.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Aaw
Citaat:

:hug:
Ach ja, het is mijn eigen schuld.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 09:10
Missy
Missy is offline
Mijn vriend en ik waren aan het kijken naar een vakantie voor in de herfstvakantie. Toen kwamen we een gave reis naar Griekenland tegen. Die hebben we geboekt, dus gaan we over een maand, twee weken naar Griekland. Ik ga ook nog naar Italië. Voor de rest veel werken, een opleiding zoeken/inschrijven. En een heleboel leuke dingen doen die in de planning staan.
Oud 16-06-2009, 09:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh ik wel ook wel naar Griekenland
Oud 16-06-2009, 11:11
Verwijderd
ik werk de hele maand juli gewoon op mijn vaste stek, alleen dan fulltime, ik ga een maand te vroeg mijn verjaardag vieren half juli, er zullen ongetwijfeld wat gezellige avondjes komen met vrienden, en eind juli tot eind augustus zit ik in Peru. Als ik terugben, heb ik meteen een trouwerij van een goeie vriendin van me die met haar importbruidegom (ook uit Peru) trouwt. Heel veel zin in. Vervolgens zit er voor mij niks anders op dan weer voor te bereiden op het tweede jaar studie in Utrecht. Ben ik nu nog iets vergeten? Nee, ik denk het niet. Hopen op wat leuke, onverwachte dingen dus maar.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 17:54
Verwijderd
Behalve mijn herkansing voor cultuurgeschiedenis maken heb ik geen plannen, en ik verwacht ook niet dat er nog veel zullen komen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 18:29
Verwijderd
Thesis schrijven.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 19:21
Verwijderd
Ik moet gewoon werken en dat is wel even wennen. Voor het eerst geen schoolvakanties meer! Vanaf 20 juli ben ik wel twee weken vrij en in die twee weken ga ik 9 dagen met mijn vriend naar barcelona.
Als het goed is, is het lekker rustig in de zomer op mijn werk. Ik wil dus echt lekker genieten van de vrije dagen tussen het werken door en misschien nog wat weekendjes weg met vriendinnen .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 22:26
Verwijderd
Sinds vandaag heb ik een reisgenootje voor de Gentse feesten; mijn zusje.
Het is maar voor vier dagen, maar het is tenminste iets. En heel tof bovendien!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga naar mijn moeder in Engeland, maar eerst bij papa mijn kamer in orde maken. Dan dus in Engeland werken de hele zomer.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 22:42
Verwijderd
twee weken op het huis passen samen met Jorrit En nog een paar dagen weer naar Londen, waarschijnlijk voor de rest niets
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 22:54
Verwijderd
Cultuurvakantie in Chersonissos
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 14:14
Verwijderd
Starbeach! Heerlijk fout maar zon, zee, strand en prachtige natuur, mij hoor je niet klagen.

Ik ga 5 dagen naar Parijs, een weekend naar Milaan, werken, veel naar het strand in Scheveningen gaan, in het park liggen met rosé of bier, wat feestjes in studio 80, misschien naar mysteryland, verjaardag vieren, misschien een huis kopen en dus klussen aber dat is nog onzeker.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 15:59
Verwijderd
Landal Greenparks in Tsjechië.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 16:53
Verwijderd
* scriptie afmaken
* naar de V.S., roadtrip met een vriend

Niet per se in die volgorde
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Cultuurvakantie in Chersonissos
Met 12 maten
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nog een keer verhuizen (en dus verven en laminaat leggen), een dik werkstuk schrijven en daarvoor nog een stapel boeken doorwerken, een week naar Rome, en een week naar nog een onbekende (goedkope!) bestemming.
Het is Parijs geworden
Oud 30-06-2009, 21:08
arPos
arPos is offline
geweldig topic voor erop uit!
wat zei ik nou over overlap.

Enfin ik zal met m'n blutte aarsch wel weer een of ander sjitbaantje gaan doen om m'n leven iets aangenamer te maken, of stage maar dat ligt aan e.e.a.
Oud 30-06-2009, 22:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
geweldig topic voor erop uit!
wat zei ik nou over overlap.

Niet zo zeuren, zoveel fora (zeker de topics op DK) hebben een overlap, en zouden dat ongetwijfeld ook hebben met jouw indeling

Edit: Ik blijf deze zomer in Nederland en heb nog helemaal geen plannen die verder gaan dan volgende week
Oud 30-06-2009, 22:33
Allure
Allure is offline
- Ardennen
- Zuid-Frankrijk
- Brabant
- Hopelijk geen herkansingen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2009, 23:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat: