Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Jij hebt iets tegen Wilders, zoveel staat echter wel vast. Citaat:
Citaat:
Je kunt mij de schuld geven, maar jij bent degene die hier demoniseert en afbreuk doet aan de sfeer op dit forum. Als je zoiets wilt verkondigen over een politicus, breng bewijs of post het niet. Je mag mensen niet zomaar van dat soort dingen betichten. Dat is laster.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Ik blijf niet zien wat je voor problemen daarmee kunt hebben als de integratieproblemen een duidelijk gegeven zijn. Citaat:
Citaat:
Niet alleen door mij werd jouw lijstje daarna namelijk tot de grond toe afgebroken. Anti-semitisme is bijvoorbeeld een hoeksteen van extreem-rechts. Wilders echter is juist sterk pro-Joods en pro-Israël.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Hoewel jij natuurlijk een tijdje terug een pro-discriminatie standpunt in nam bij die zaak waar een docente de laan uit werd gestuurd omdat ze op basis van de islam haar collega's discrimineerde. Dat soort discriminatie is Wilders tegenstander van, en dan zou je als je daarin zou volharden dus volgens de definitie van Wilders ongewenst zijn. Maar goed, discrimineren is een keuze die je zelf maakt. Wilders heeft gelijk als hij daar gevolgen aan wil verbinden. Citaat:
Van iemand eisen dat ómdat de andere migranten moslims zijn, eerst de kleine onbeduidende problemen van niet-islamitische groepen aangepakt moeten worden zou absurd zijn, dus op die werkwijze van Wilders kun je geen kritiek uiten. Citaat:
De man kan zich in pro-Joods zijn meten met iemand als Rouvoet. En dan kom jij even beweren dat hij een anti-semitische stroming aan zou hangen. ![]() Het is jouw eigen keuze keer op keer die onwaarheden te verkondigen. Ik lees alleen de tekst op van het etiket dat je jezelf daarmee opplakt. Don't shoot the messenger.
||
Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
dat politiek een achterlijk concept is ben ik met je eens, kennelijk is het nodig om ons te ontwikkelen. Citaat:
Citaat:
Dit uiteraard mede omdat religie een niet bestaand fenomeen is wat wordt voorgesteld als een eenheidsbegrip. Gelukkig staat het voor religieuzen wel geheel vrij mij en anderen te beledigen dus zo ver gaat dat gelijkheidsbeginsel. Verder wil ik wel nogmaals opmerken dat ik het raar vind dat wilders wil discrimineren tussen religie onderling (joden christenen wel, moslims niet... hij lijkt het omgekeerde van anti-Semiet te zijn) Ik zou het zelf logischer vinden, als ik zoiets al in mijn botte kop zou halen, om te discrimineren tussen wel religieus en niet religieus, ongeachte welke religie. Citaat:
Doorgaans betekent dat regelmatig dat niet religieuzen m.i. preferabel zijn (nogmaals zonder onderscheid tussen moslim en niet moslim) Zoals ik al aangaf; waarom moeten we paspoorten weggeven bij pakjes blueband. Citaat:
ik zeg slechts dat religie =/= afkomst. Citaat:
Heel dat overplaatsen is het probleem m.i. niet de nationaliteit van iemand, zoals ik je inmiddels al 4 keer heb verteld is het enige onderscheid wat ik maak die tussen onderdaan en niet onderdaan. persoonlijk snap ik het woord "allochtoon" al niet, wie bedoel je precies, en kinderen van 2 nationaliteiten dan, en mensen die al generaties in nederland terug gaan, gaat het om verbonden voelen met nederland, zo ja, hoe zit dat met antilliaanse fans van het nederlands elftal moet ik ze allochtoon of nederlander noemen. ik heb het al eerder gezegd en doe het nogmaals dan kan je net zo goed random mensen gaan vragen of ze zich nederlandse marokkaan/turk/chinees voelen of een chinese/turkse/marokkaanse nederlander en op basis daarvan een conclusie trekken. m.i. is het veel eerlijk om gewoon het nederlands paspoort te nemen als grens, aangezien dat wettelijk ook de grens is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ja godslastering is verboden, maar dit verbod wordt a) niet/nauwelijks gehanteerd (er zijn voorzover ik weet niet veel zaken geweest waarbij mensen zijn veroordeeld voor godslastering) en b) er is een wetsvoorstel in behandeling om dit artikel te schrappen uit het WvSr. "Dit uiteraard mede omdat religie een niet bestaand fenomeen is wat wordt voorgesteld als een eenheidsbegrip."' Wat bedoel je hier precies mee?
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En "mooie" Chinese, "mooie" Turkse en "mooie" Iraanse klinkt leuk voor het opsieren van de straat. Maar wat als deze nu godslelijk en oerdom zijn en jij van een uitkering leeft? Zou het voor China, Turkije of Iran (en NL) niet veel beter zijn dat jij je uitstekende VMBO opleiding gebruikt om je daar nuttig te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Chinese mode is niet lelijk! Hooguit Apart
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Toegegeven ik had het zelf ook liever anders maar zo is het niet. Citaat:
Citaat:
het gaat me niet om de diversiteit maar om de oppervlakte, laten we wel wezen dit is turkije niet. Citaat:
Als je dan al een aantal binnen wilt laten dan zou ik dat op expertise doen, eventueel op basis van tijdelijke verblijfsvergunningen dan kunnen ze later die expertise weer meenemen (niet dat dat ons probleem is ofzo maar ik wil best delen) Wat ik niet snap is hoe: "laat alles er maar in, deel paspoorten uit bij pakjes blueband en doe maar vooral mensen die niets meebrengen" iets oplevert voor ons land. Citaat:
![]() Citaat:
naar mijn mening moeten die strenger zijn dan huidig en voor een kleiner aantal dan huidig. Jij kan natuurlijk ook in china gaan wonen (of een chinese nemen die hier al is) daar heb je het probleem niet met ruimte, bovendien brain drain je dan gezellig nederland en breng je je expertise zelfs naar hun, nog mooier toch.
|||
Citaat:
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk, bedoelde het in de meest gebruikte vorm. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je dan toch een mand met asielzoekers hebt waarom zou het dan niet bij het toekennen van dat asiel niet eerlijker zijn om een selectie te maken om potentiele kwaliteit in plaats van religie afkomst kleur of zieligheidsfactor.
|||||
wow dubbelpost.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vertrouw mensen niet meer op hun goede verhaal nog ben ik bereid compleet zimbabwe te huisvesten in het polderlandschap. Citaat:
woningnood, fileproblematiek e.d. ontgaan je compleet?
||
Citaat:
Ik blijf het vreemd vinden dat je keer op keer zo intolerant uit de hoek moet komen. Net alsof volgens jou het moslims vs niet-moslims zou zijn in de samenleving.. Vreemd trouwens dat je eerder jezelf tegensprak door te stellen dat je negatieve discriminatie altijd af zou keuren, terwijl je een tijdje terug juist een pro-discriminatie standpunt innam.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Weer de beschuldigingen aan adres van Wilders weerlegd. ![]() Citaat:
Terwijl het er gewoon op neer komt dat je vind dat discriminatie tegen Moslims niet mag, maar discriminatie door Moslims wel. Zeg dat gewoon eerlijk, dan sta je eens voor een overtuiging.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 19:37. |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ook hierin ben je zonder enige twijfel hypocriet. Als iemand een rijtje mensen langs gaat en hen allemaal begroet, bij jou komt en dan zegt "Oh wacht, jij bent een Moslim, dus jou begroet ik niet", dan voel je je ook geschoffeerd, hoewel je hier zegt daar voorstander van te zijn. Ik denk dat jouw denken wat dat betreft een portie 'behandel anderen zoals je behandeld wilt worden' nodig heeft.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Nee dan mag je toch eerst met echt vergelijkingsmateriaal komen dan kunnen we vervolgens discussiëren of met 50 miljoen mensen nederland (of hong kong) nog enige leefkwaliteit over heeft. Citaat:
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je bent nog wel een forumbaas, die, in jouw geval op papier, juist moet voorkomen dat mensen dat soort dingen gebruiken om discussies te vernielen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.'' Daglbad De Pers, februari 2007 |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Bouwtechnisch ben je niet erg ingewijd? Bovendien zie ik geen vergelijkingsmateriaal, al je opmerkingen over de vergelijking hong kong, nederland zijn dus als vanouds niets waard en geeft het geen enkele grond om aan te nemen dat nederland met 30miljoen + kansarme inwoners de leefbaarheid vergroot. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wel en niet groeten dat is een onderscheid. Wel en niet religieuzen dat is een onderscheid. Verschillende manieren van groeten, das geen onderscheid Verschillende religieuzen, das geen onderscheid. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 21:00. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[/QUOTE] Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
de rest is blubber. Citaat:
man herenhuizen blijven al amper staan. Citaat:
Het is dus voor alle culturen in nederland en alle mensen in nederland slim om een goede afweging te maken tussen welke asielzoeker je wel en welke je niet een prachtig en mij waardevol paspoort toe kent. Bovendien verneuk je ook elke kans voor die mensen door dit land kapot te maken met laag opgeleid personeel en meer werklozen. Nee voor je als superman heel de wereld ga redden zorgen ze maar eerst dat iedereen die dat parpoort heeft ook kan voldoen aan de basis van bestaan. Citaat:
Publiek transport zou perfect zijn, ons land is bijvoorbeeld ideaal voor een proef met maglev, alleen ik zie het niet gebeuren, jij wel. verder geef je geen enkele oplossing voor de problemen, je stelt me hier een droom voor en net zoals met "goede verhalen" baseer ik mijn meningen niet op dromen. Citaat:
De ene een boks geven de volgende een kus de volgende een hand de volgende een 5 is wel verschillend maar geen discriminatie. Zo ook is het discriminatie om geloof wel toe te laten en het niet-geloven niet maar is kenmerken benoemen van geloof 1 vervolgens geloof 2 en vervolgens geloof 4 geen discriminatie. Het anders behandelen van de verschillende mensen in laatste zin (als in de ene wel groeten de andere niet, dus niet verschil in groeten) zou eventueel discriminatie tussen religies kunnen zijn (nog niet eens op religie want dat is dus wel vs. niet religieus) Maar in ieder geval niet op afkomst of nationaliteit. Nogmaals ben ik verward mbt tot de reden waarom je in de eerste plaats tussen religies zou willen discrimineren en niet op religie. Vooral aangezien er 6 miljard geloven zijn en niet pak em beet 10 groepen. Dus als je al iets tegen religieuze invloed in de samenleving hebt dan zou ik geen onderscheid maken tussen christenen aan de ene en moslims aan de andere kant, ik zou tegen allemaal een anti-standpunt innemen. Maar gelukkig, politiek komt met de verklaring, laatstgenoemde zou wilders misschien best willen, maar dan neemt zijn kans met betrekking tot het permanent verblijven in de kamer drastisch af.
Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 21:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Yolanthe en Wesley Sneijder zoenend betrapt lilvivi | 15 | 20-05-2009 11:44 | |
Italiaanse verkiezingen? TisKicking | 60 | 13-04-2006 15:49 | |
het nut van europa en europese verkiezingen little nemo | 38 | 09-06-2004 12:23 | |
"Referendum over Europese Grondwet" Gatara | 25 | 24-05-2003 14:56 |