![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag hebben beide spelleiders een leven, dus geen verhaal. Wel een sappige uitslag!
1. Allure 2. VeGs 3. arPos 4. ~~Fantôme~~ 5. Wammus (leerlingverrader) 6. Absinthe (dorpeling) 7. light fighter (verrader) 8. Alyssia 9. Mutsieprutsie 10. Abzg 11. Archont 12. kleinepierik 13. Kazet Nagorra 14. fizzle-fluffy (weerwolf) 15. Ghidorah 16. Severus 17. Barabas 18. m3tr01dm1nd3d (dorpeling) 19. JasperJD 20. testout.com Blauw = opgehangen Rood = opgegeten
||
![]() |
Citaat:
![]() ot: Mooie uitslag. ![]() |
![]() |
||
Yay, ik wist het wel!
![]() ![]() Citaat:
|||||
Heerlijk; ik wist wel dat heel die "ik durf niet" zooi een toneelstukje was
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar omdat jij vrij onervaren bent kan het m.i. ook zijn dat wammus dat "zogenaamd" duidelijk heeft proberen te maken (ik zie immers net zoals jij niet waar hij dat heeft gedaan) om jou als wolf te posteren. het zijn kleine dingetjes die ik wel meeneem in overwegingen maar om nou te zeggen dat ze direct doorslaggevend zijn. (p.s. lol @ sneepvergelijking, ik dacht dat je potter zelf bedoelde, en die whawhaat is zeg maar zoals de ma van kyle het uitspreekt ![]() Citaat:
Neemt niet weg dat barabas nog steeds "zegt" LF gestemd te hebben in ronde 1 en daarmee niet erg verdacht is m.i. Hoe dan ook we hebben weer even de tijd voor analyses
|
Mooi
![]() ![]() Sorry voor mijn spelling als ik een aantal spellings fouten heb.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is uit het spel, dus hij heeft er nu toch niks meer mee te maken? Ik weet weer niet wie de ma van Kyle is. (ik durf nu geen smileys meer te posten!) Citaat:
![]() Met de reden dat ik dan nu weleens mee zou doen met de groep om er geen commentaar op te krijgen. Maar wat doet dat er nu eigenlijk toe? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nice, mijn (onze) theorie klopte.
Nu wordt het wel iets moeilijker. Stel ik spui wat: 1e stemlijst Metromindrijtje zou vast en zeker géén 2 wolven hebben (zou wel heel dom zijn) We kunnen lijst van LF ook redelijk uitsluiten. Zitten de wolven bij de een(twee) stemmers(verdeelde stemmers) Zullen we die is nagaan. Kga nu slapen en heb niet veel tijd omdat ik bij mijn vriendin logeer, maar ik ga het morgne nog is goed doorlezen. Nice play mensen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mutsieprutsie
testout.com Wammus Abzg Testout.com Mutsieprutsie Abzg Kazet Nagorra AllureV Ghidorah Oké in de zoektocht naar de wolven heb ik dit lijstje nog. Wie mis ik? Wie heeft er 1e ronde ''niet kunnen stemmen''. Uit mijn hoofd: Allysia, Jasper D .. Laatst gewijzigd op 24-06-2009 om 23:51. |
![]() |
|||||||
Citaat:
De verandering van mening mbt Fizzle is opvallend, maar aan de andere kant... Als wolf zijnde had hij geweten dat ze wolf was. Ik had het idee dat hij pas echt overtuigd raakte van haar onschuld toen verscheidene anderen haar gingen verdenken. Door zich op dat moment uit te spreken voor haar onschuld, zet hij zichzelf behoorlijk in de belangstelling. Het was stukken veiliger geweest om gewoon mee te gaan. Of het is een mooi stukje reversed psychology natuurlijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Informatie die niet zo serieus genomen zou zijn als Wammus en jij dit niet na zijn dood nog bekend hadden gemaakt. Maar even voor de duidelijkheid; het gaat hier even om het principe waarom het belangrijk is dat dode spelers geen informatie meer uitwisselen, ook geen ogenschijnlijk onbelangrijke informatie. Maar ik vind verder niet heel boeiend om op door te gaan; zoveel stelt het niet voor en het kan een keer gebeuren. Maar het is wel belangrijk om te snappen waarom zoiets invloed kan hebben op het spelverloop. (En nu heb ik wel lang genoeg met opgeheven vinger lopen prediken over iets kleins ![]() Citaat:
Je kunt daarom niet zomaar stellen dat er nu geen stille wolven meer in kunnen zitten. Mocht bijvoorbeeld Mutsie bijvoorbeeld wolf zijn, dan zal ze nu echt geen theorieën gaan posten alleen omdat Fizzle gepakt is vanwege haar 'ik durf niet'-act. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Niet echt overigens, het maakt de kans ietsje kleiner maar je hebt nog steeds nooit uitgelegd hoe in ronde 1 "wammus gered werd", wat een vreemde opmerking was ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat je als wolf geen stem hebt, snap ik ook wel, maar dan kan je nog wel op Allure stemmen om gelijkspel te willen veroorzaken (door meerdere mensen met je mee te krijgen). Dit zou opzichtig zijn, maar ik denk dat je ervaren genoeg bent om a) je daar uit te lullen (zoals nu) en b) reverse psychology te gebruiken. Beter trouwens van Fizzle ![]() Edit: Zou iemand me trouwens kunnen uitleggen waarom er in het metroid rijtje maar een wolf kan staan en niet twee? Ik snap het niet. ![]() Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 07:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ene, Jeeeej weerwolf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oké mensen, hier dan de definitieve stemlijst voor hangronde numero 3.
![]() Algemene legenda voor bij de stemlijstjes: * = voorlopige, niet-definitieve stem doorgekruiste naam = iemand die eerst op die persoon had gestemd, maar vervolgens geswitcht is schuingedrukt = de stem is pas bekend gemaakt ná de hangronde ● Barabas kleinepierik fizzle-fluffy Ghidorah Allure ● Fizzle-fluffy JasperJD VeGs Barabas Mutsieprutsie Archont Severus arPos testout.com Kazet Nagorra Abzg ● Mutsieprutsie ● Abzg Alyssia ● Allure ~~Fantôme~~ ● Kleinepierik Ter referentie: - Definitieve stemlijst hangronde #1: klik hier! - Definitieve stemlijst hangronde #2: klik hier!
Laatst gewijzigd op 25-06-2009 om 14:13. Reden: Plaats testout.com in de lijst gecorrigeerd. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
ronde 1: allure en pierik niet gestemd
ronde 2: allure pierik schapen achterin het rijtje op op metrominded ● m3tr01dm1nd3d Kazet Severus arPos Mutsie Kleinepierik Allure ronde 3 allure pierik staan beiden onder barabas. @severus; barabas ronde 1 LF, lf ging eruit, ik ben geneigd te geloven dat allure en pierik de aandacht op bas proberen te leggen. Ze hebben beiden hetzelfde gestemd maar ik heb pierik dan als favoriet ivm die berichtjes eerder.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
@ testout.com;
Het leest wat ongemakkelijk dat je je eigen commentaar in de quotes zet. Zou je het voortaan gewoon er onder kunnen doen? ![]() Citaat:
Was het niet logischer geweest daar direct in mee te gaan ipv een random shot op een van de stille spelers te doen? Of had je meer redenen naast haar stille geschaap? Citaat:
Kom op, het was niet expres. ![]() En het is inderdaad alle aandacht niet (meer) waard. Citaat:
![]() Als je als nieuwe speler niet goed genoeg speelt, krijg je het verwijt dat je 'speelt' dom te zijn. Maar ben je te goed, krijg je straks het verwijt dat er vast iemand is die je dat influistert, want dat kun je nooooit zelf bedenken. Het hoort er bij. ![]() Citaat:
![]() Kom zeg, iedereen stemt uit eigenbelang als je anders kans hebt gehangen te worden. En los van alle reacties: Er valt wel wat te zeggen voor Archonts punt dat er waarschijnlijk niet nog een wolf onder metroid staat. Geheel uitsluiten kun je het nooit, maar zowel Fizzle als arPos schat ik hoger in dan bij een medewolf te gaan staan in die fase van het spel. Zou erg link zijn. (Als Mr.Soija er nou in had gestaan... ![]() In dat geval staan daar drie stemmen; dan moet LF er minimaal twee meer gehad hebben. Vier in totaal. Maar goed, dat het lijstje niet klopte, wisten we al. Citaat:
Maar voor mij valt Gidorah dan meer op; met zijn rare redenatie dat Barabas niet uit zelfbehoud mag stemmen. Ik neig momenteel richting hem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=VeGs;29390241]@
En los van alle reacties: Er valt wel wat te zeggen voor Archonts punt dat er waarschijnlijk niet nog een wolf onder metroid staat. Geheel uitsluiten kun je het nooit, maar zowel Fizzle als arPos schat ik hoger in dan bij een medewolf te gaan staan in die fase van het spel. Zou erg link zijn. (Als Mr.Soija er nou in had gestaan... ![]() In dat geval staan daar drie stemmen; dan moet LF er minimaal twee meer gehad hebben. Vier in totaal. Maar goed, dat het lijstje niet klopte, wisten we al. [QUOTE] Klopt ik blijf de eerste ronde belangrijk vinden. Ik denk dat er onder 1 van de stemmen van LF een geliefde stond jij of Barabas, en dat de andere geliefde ergens anders onder staat maar wel op LF heeft gestemd. Ik denk dat Barabas daarom de geliefde is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 deel II Verwijderd | 241 | 06-07-2009 15:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |