Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik plak ze eerst vast met een goed gemikte druppel afwasmiddel en overgiet ze vervolgens met veel te veel peut ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk alleen de Engelse versie van As told by Ginger dudez en nu zing ik 'eh eh nothing else I can say' van Lady Gaga mee. En ik leen wel eens geld van mijn ouders en zij denken dan dat zulke dingen bestemd zijn voor eten of een of andere rekening maar daar heb ik dus onder andere een ipod voor gekocht
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik laat altijd een klein beetje van m'n eten over, maakt niet uit wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik snap die zin niet.
Oh en ik schaam me er ook wel voor (BEKENTENIS) dat ik echt niks snap van de hondenbaasjesetiquette. En in Engeland zijn ze nog al etiquettegericht. Dus ik heb nog een hoop te leren. Echt van, je zegt goeiemorgen tegen de baas, je aait de hond en vraagt zijn naam - en wanneer mag je dan weer weg? En wat zeg je als je ze weer tegenkomt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit seks met een forumer gehad en ik twijfel niet over mijn geaardheid, hoewel ik vrouwen wel veel mooier vind dan mannen, maar ik heb wel nog een echte bekentenis: ik luister nog wel eens naar ABBA en vind dat helemaal geweldig, hetzelfde geldt voor Kylie Minogue.
Laatst gewijzigd op 15-07-2009 om 19:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel deze he: ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hitler is dood. Wilders is saaivenenveertig. #1865 Chick Rock | 501 | 28-09-2013 14:54 | |
De Kantine |
Fijne Saaiavond en een Saai Kerstfeest! #1583 Martiņo | 500 | 26-12-2011 20:02 | |
De Kantine |
Er saaide eens een hommel op een bloempje, op een bloempje o zo schoon #1396 Verwijderd | 500 | 01-06-2011 14:07 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |