Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
En waar de gemiddelde vluchteling geluk heeft met een tent en wat voedsel, worden er tientallen miljarden euro's weggesmeten aan de Palestijnen. En nog presteren ze het om er een puinzooi van te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-08-2009 om 01:31. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Palestijnen komen niet in aanmerking voor een staat omdat ze: -Geen effectieve controle hebben -Niet erkend worden door de VN (de resoluties die dat wel deden schonden ze en zijn niet langer relevant) -Economisch is de staat niet leefbaar -Het zit er niet in dat er een effectief staatsapparaat komt Dat zijn de belangrijkste criteria voor staatsvorming, allemaal negatief beantwoord.
|
Jodenhaat zoals deze heeft geen snars te maken met of Netanyahoe een scheet laat. Ok? Het gaat zo diep en zo ver dat iedere Jood als doel wordt gezien. Of je nu Israelisch bent of niet. Het gaat zo diep en zo ver dat iedere Jood stereotyperingen aangesmeerd krijgt. Of je nu Israelische bent of niet. Het gaat zo diep en zo ver dat alleen Joden zich als half-goden mogen gedragen want ojee - als er een speld valt... Dan krijgt de hele kliek de zeik over zich heen.
Zelfs als de dader geen jood is overigens. DAT is Jodenhaat. En laat dat nu voornamelijk uit nazi- en moslimhoek komen.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2009 om 18:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De holocaust gebeurde ook pas toen media het op grote schaal preken van Christelijke haat tegen mensen met een ander geloof mogelijk maakte. Eerder voorbeelden van geweld door Christelijke haat waren veel beperkter in omvang. Datzelfde werkt zo voor de Islamitische wereld. De meeste anti-semtische Islamieten hebben nog nooit in hun leven een Jood gezien. Dat ze denken wat ze denken is puur omdat dat hen is aangeleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ergo, Israël is niet de oorzaak van anti-semitisme. Arabisch racisme en de verspreiding daarvan wel. Überhaupt, blaming the victim om iets anders te beweren natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet in de laatste plaats omdat hun priesters preken dat daarnaar kijken zondig is, om hun volgelingen beter in hun macht te kunnen houden.
||
Citaat:
Maar goed, voor uitleg kan je terecht in o.a. Jared Diamond, Ondergang, Deel II hoofstukken 2, 5, 7 en 8 De Romeinen hebben tevens een goed voorbeeld, ze regelden de macht van priesters zelfs met een opperpriester, de Pontifex Maximus. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pontifex_Maximus Later werd de paus de Pontifex. De paus derhalve zelf vormt ook een voorbeeld van een priester met politieke macht. Het hele vaticaan is politiek gekonkel over macht. Je kunt zelfs in de bijbel terecht, OT, de delen waar de taken en macht van de priesters wordt beschreven. En: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninkrijk_Isra%C3%ABl "Om de politieke macht buiten de macht van de priesters te houden had Omri een drietal belangrijke maatregelen voorzien."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Blijft staan dat Arabisch anti-semitisme gewoon een gegeven is. Het overgrote merendeel van de anti-semieten weet van niets en heeft geen reden om Joden te haten, behalve dan uit groepsgedrag dat ze van haatzaaiende priesters en media hebben. Het sinds een paar jaar door Frankrijk geblokeerde Al Manar tv bijvoorbeeld. Ook de Iraanse staatsmedia houden zich bezig met anti-semitische haatpropaganda.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Islam kent trouwens wel degelijk priesters. Imams, mullah's, ayatollahs. Ook moefti's zou je als zodanig kunnen beschouwen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
Veel pro-Palestijnen lijden daar echter wel aan, omdat ze het contact met de werkelijkheid langzaam verliezen door hun vijandbeeld. Een vijandbeeld dat niet al was, en specifieke door haatzaaiers moet worden gemaakt bij het domme volk. Citaat:
Maar goed, tot die tijd heeft de Islam net als alle religies gewoon priesters. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Pro-oorlog is tegen vrede. Tal van pro-Palestijnen hebben een standpunt dat er nooit vrede moet komen. Figuren die vinden dat alle Palestijnen het land gegeven moet worden omdat ze ooit zelf een keer weggetrokken zijn bijvoorbeeld. Dat is absoluut onacceptabel omdat dan miljoenen Joden verdreven moeten worden van huizen waar ze soms tot al 60 jaar of langer wonen. Als dat hun voorwaarde voor vrede is, willen zij dus dat er geen vrede komt. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En aangezien Israel alle joden ter wereld een paspoort geeft, op basis van een claim van ruim een duizend jaar oud, is het niet zo gek dat mensen die een halve eeuw geleden zijn verdreven uit hun huizen compensatie willen. Een Palestijnse vluchteling verdient veel eerder een Israelisch paspoort dan mijn vriendin die toevallig een joodse oma heeft. Leg jij maar eens uit waarom dat niet zo is. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Die Arabische leiders van toen zitten al lang ergens op de Bahama's te genieten van al het hulpgeld dat ze verduisterd hebben. Citaat:
Bovendien niets geks in dat deel van de wereld. Niet-Moslims hebben het vrij slecht in veel landen daar in de buurt, tenzij het westerlingen zijn die door de invloed van hun land beschermd worden. Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Waarom mag mijn vriendin zich wel vestigen in Israel (terwijl ze daar absoluut geen recht op zou mogen hebben in mijn ogen) en een Palestijn die uit zn huis is verdreven niet? Nogmaals deze vraag. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Überhaupt, dat je dit met droge ogen kan zeggen na willekeurige arrestaties en martelingen van buitenlanders in Iran.... Citaat:
Of ben ik een vluchteling omdat de troepen van de bisschop van Utrecht mijn voorouders ergens rond 1200 hebben verdreven? ![]() Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Priester |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wil je het kloppend hebben, dan gaat het als volgt: Wij zijn huisgenoten, maar ik haat jou. Ik ga met jou vechten om je te vermoorden en daarna het huis voor mezelf alleen te hebben. Het mislukt, jij gooit mij eruit. Als ik dan over 60 jaar terugkom, zo tegen de tijd dat we allebei 80-90 zijn, kan ik dan nog specifiek mijn kamer terugeisen? ![]() Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Waarom negeer je trouwens de hele culturele invloed? Jij bent toch altijd zo van de cultuur? Citaat:
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is sowieso absurd om te stellen dat omdat Israel problemen had met Palestijnen, het daarom gerechtvaardigd is om ALLE Palestijnen te haten en hen hun toegang tot eigen land te blokkeren. Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2009 om 18:29. |
![]() |
||||
Citaat:
Welnu, de uitkomst was het tegenovergestelde, maar ze hebben alsnog gekregen wat ze wilden; geweld heeft bepaald wie er mag wonen. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|