Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2009, 01:40
Verwijderd
Iedereen heeft wel eens een game gespeeld waarin een gruwelijk irritant, stom, saai of slecht personage zat.

Het mag van alles zijn, een hoofdrolspeler, een NPC, een eindbaas, goed of slecht, grote of kleine rol. Doe er ook even een plaatje bij en leg uit waarom je hem of haar stom vindt.

Don (Phantasmagoria, PC)

Niet alleen slecht geschreven, ook ontiechelijk slecht geacteerd. Gaat van liefhebbende echtgenoot (met het charisma van een boomstronk) naar bezeten psycho (met het charisma van een drol). Doet een knap staaltje overacteren.

Aerie (Baldur's Gate 2, PC)

Alleen dat hoofd al. Constant zit ze in het spel aan je kop te zeiken of je haar wel lief vindt, dat ze misselijk is door haar zwangerschap en als uiteindelijk de baby geboren wordt die je op een dronken nacht bij haar verwekt hebt, begint ze te janken dat je niet genoeg voor het kind zorgt. Flikker op zeg, ik heb een mensheid te redden!

NORG (Final Fantasy 8, PSX)

Ongeloofwaardig mormel dat IN CAPS PRAAT, plots opduikt in het verhaal en verder totaal niet van belang is, behalve dat je een extra uurtje suffe gameplay hebt in een verder toch al stompzinnig spel.

Quina (Final Fantasy 9, PSX)

Geen commentaar.

Toad (Super Mario games, NES)

Dit zielige hoopje pixels flikte het telkens weer om de speler te irriteren ("But the princess is in another castle!") en de neiging werd groot om deze stinkzwam zijn kop in te deuken. Ook in Super Mario 2 was hij een waardeloos speelbaar character omdat hij geen enkele skill bezat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2009, 06:55
Verwijderd
Zack & Wiki in Zack & Wiki. Serieus de reden waarom ik na twintig procent gewoon gekapt ben met dan spel. Ik kan niet tegen dan infantiele, Japanse gekloteklapper.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 07:51
Q
Q is offline

De koning van Nederland in het spel Colonization. Die vent begint me zo de keel uit te hangen, telkens weer om een bijdrage vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 13:17
Rob
Rob is offline
Quina vond ik wel tof, maar Blue Mages zijn sowieso wel win. Zij/Hij/Het was een beetje een random character, maar ik kon er wel om lachen in bepaalde situaties.

NORG heeft wel een rol (geldschieter voor Balamb Garden) maar het voelt wel aan als filler, ja.

Ik vond zelf Necron uit FFIX wat loos:

Jaja, de battle is symbolisch bedoeld, maar care. Ik vond 't een let-down na het veel toffere gevecht met Kuja.
Oud 07-08-2009, 13:45
Mobius
Mobius is offline
Alles van Nintendo.
Oud 07-08-2009, 13:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik vond zelf Necron uit FFIX wat loos:

[afbeelding]

Jaja, de battle is symbolisch bedoeld, maar care. Ik vond 't een let-down na het veel toffere gevecht met Kuja.
Hier sluit ik me helemaal bij aan .

En verder.....mmmz, vreemd dat t zo lastig is er een te bedenken, ik heb me toch regelmatig geërgerd in games....

Oh ja, natuurlijk (vreemd ook dat ze nog niet genoemd is):

Oud 09-08-2009, 10:38
Hazelwood
Hazelwood is offline
Zidane uit FFIX. (Ik vond Quina wel tof trouwens, dat kikkerspel was ook best leuk.)
Ik vond de karakters in GTA: Chinatown Wars best tegenvallen. Niet slechtste ooit, maar ik had meer verwacht van GTA.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 11:37
Blaf
Blaf is offline
die boom uit tekken 3

edit - of die panda, of die ijzeren henkie of die kleine kut dino

Laatst gewijzigd op 09-08-2009 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 16:58
Verwijderd
Arthas uit Warcraft 3. Wat een domme idioot zeg!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 17:01
Verwijderd
Oh, en alle karakters uit CoD4. Ze zullen vast wat duiten gehad hebben van het MoD voor zo'n patriottistisch riedeltje de hele tijd, maar het is gruwelijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 18:01
Verwijderd
gnomes in WoW.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 00:47
T_ID
T_ID is offline
De meeste karakters uit X3. De emoties zijn nep, voice acting slecht. En waarom oh waarom zoveel Amerikanen met platte Texaanse accenten inhuren?
Oud 10-08-2009, 00:56
Verwijderd
Citaat:
gnomes in WoW.
Gnomes zijn geniaal.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 13:22
blex
blex is offline
Citaat:
Gnomes zijn geniaal.

Indeed gnome's ftw xD

------------------------------------------------------------------------

Alle runescape npc's...
te lelijkkkkkkkkkkkkkk
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 16:01
groth
groth is offline
Van die NPC's die zo dom zijn dat ze zichzelf van kant maken, zijn bloed irritant. In het SNES spel Lord of the Rings (wat al een tergend spel opzichzelf was) had je Legolas die helemaal niet kon vechten. Daar had je lekker veel aan...
Oud 12-08-2009, 11:04
Rob
Rob is offline
Citaat:
Van die NPC's die zo dom zijn dat ze zichzelf van kant maken, zijn bloed irritant. In het SNES spel Lord of the Rings (wat al een tergend spel opzichzelf was) had je Legolas die helemaal niet kon vechten. Daar had je lekker veel aan...
Heh, doet me denken aan Dom uit Gears 2. Ben je vrolijk op Insane aan 't fraggen, rent hij het gevecht in om vervolgens in welgeteld vijf seconden neergemaaid te worden en je moet 'm reviven anders gaat 'ie dood en is het game over. Als je hem dus wilt reviven moet je ook het gevecht en ga je zelf dood. Meestal is dat dus altijd game over.
Oud 12-08-2009, 13:12
groth
groth is offline
Tales de sidekick van Sonic was ook te nutteloos voor woorden. Dondert om de vier seconden in een afgrond en komt dan weer aan gehelicopterd!
Oud 13-08-2009, 13:05
Verwijderd
hahaha tales en toad waren cool man,
die kutvogeltjes van sonic 3d waren fucking bloody irritant, vooral die random sprongen ipv vliegen, dan was je weer een kwartier bezig met die grafbeesten bijelkaar zoeken als je iets raakte wat nogal snel gebeurde aangezien sonic een stuiterbal was....

en luigi in de mariogames met zn infantiele benen, AAAAAAAARGH

en alle npc's die je eigenlijk mee moeten helpen maar alleen in de weg staan waardoor je missies niet kan voltooien en je ze uit frustratie maar aan gaat vallen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 13:41
Issun
Issun is offline
Toad is lief!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 20:51
Anany
Anany is offline
Toad is de koning!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:37
Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
N00dles schreef:

Ook in Super Mario 2 was hij een waardeloos speelbaar character omdat hij geen enkele skill bezat.
Toad was de beste. Hij kon het snelst alles uit de grond trekken.

Edit: en in alle Mario kart games was Toad ook altijd de beste.

Hell, er zou een speciale rpg/strategy,fps, platform met Toad in de hoofdrol moeten komen
Oud 18-08-2009, 21:27
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline

omdat die lulhannes nooit meer iets van zich laat horen
Oud 19-08-2009, 02:17
Verwijderd
PJ in ace combat zero.

"Hi, my name is PJ, it stands for Patrick-James, and I like to play polo, you know, the game with the horses."
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten