Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga ook nooit uit. Ik hou van dansen, maar niet van rondspringen en mijn billen tegen vreemden aanwrijven onder het genot van gedreun tegen mijn trommelvliezen. Ik dans graag echte dansen met bestaande pasjes op echte muziek. Mijn favorieten zijn de wals en het menuet, maar ik zou heel graag de charleston leren. Zodra ik een accomodatie vind voor dat soort uitgaan, ga ik uit.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Aan discotheken of kroegen enz doe ik niet, nouja heel soms (een keer per jaar) met iemand mee. Bioscoop of uit eten vind ik wel altijd onwijs gezellig en dat doe ik gemiddeld een keer per maand ofzo.
Het weekeind bracht ik altijd door met m'n vriend, maar het is sinds een paar dagen uit dus nog geen idee wat ik nu ga doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |