Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik had liever dat mijn vriendin ouderwets was als haar vader, we mogen nog niet bij elkaar slapen want we zijn nog niet getrouwd, hebben nu meer dan 1,5 jaar verkering
||
Citaat:
dit keer hadden we na een week al ruzie, dus dan werkt t gewoon meteen al niet. ik heb het er nog met een vriendin over gehad, die 3 jaar geleden iets met m had, en zij vertelde dat hij altijd zo is geweest en dat er gewoon niet uit is te krijgen. hij houdt zich heel erg vast aan die 'principes', heeft ze van thuis meegekregen.....
|
tja... als ie dat blijft volhouden, zal vast wel ooit iemand vinden die gek genoeg is om dat te doen... jij iig niet en ben daar maar blij mee... DAMNZ, echt best wel belachelijk... zou nooit zo iemand behandelen... weet hoe dat eruitziet namelijk en ziet er heel lelijk uit...
|
Belachelijk.... Mijn ex maakte 1x zo'n opmerking en ik heb hem toen ff heel goed gezegd hoe ik daarover dacht, dus toen hebben we de rollen omgedraait...ik maakte zijn fiets en hij bakte voor mij een taart...
![]() Neej dat ouderwetse beeld moet maar eens afgelopen zijn...Zo'n man is bij mij aan t verkeerde adres...bah! We zullen al die mannen eens achter de strijkplank zetten...haha! Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Nee ik vind dat een beetje een raar idee. Opzich is er natuurlijk niks mis mee als je uiteindelijk zo'n leven hebt als vrouw, als je daar heel bewust voor hebt gekozen en dat ook wilt, en daar gelukkig mee bent.
Maar ik vind het echt super vreemd van je vriend dat hij daar nu al over nadenkt en het uitspreekt, dat slaat nergens op lijkt me zo. Zeker niet als het niet echt heel erg serieus was tussen jullie, dan ga je toch nog niet eraan denken hoe je het late hebben wil als man zijne...
||
Citaat:
van dat soort dingen.. hij zei nog nix over als we getrouwd waren, wel gaf hij HEEL duidelijk te blijken dat ik moest doen wat hij me opdroeg zeg maar......
||
![]() |
Citaat:
Nou ja dan zou ik als ik jou was blij zijn dat het je ex is!
|
tja het is je ex, dus boeiend...
maar goed, ik zal je vraag serieus proberen te beantwoorden ![]() Ik zelf moet dat ook niet zo hoor, ik zou het iig niets vinden als mijn man *k denk ff een eind vooruit* zo zou zijn en dat van mij zou verwachten.. Ik zou het ook niet accepteren.. Ik wil later ook gaan werken, dus waarom zou ik dan voor hem gaan zorgen als hij terug komt van zijn werk, kan hij net zo goed voor mij zorgen denk ik dan.. maar goed, Ik denk dat ik later maar gewoon ga proberen om samen met manlief een eerlijke verdeling te regelen.. of alles saampjes doen.. ![]() Dat zie ik namelijk thuis wel bij mijn ouders.. Mijn vader verwacht dat mijn moeder alles maar voor hem regelt.. Dan gaat hij sporten of naar de sauna, dan moet mn moeder al zn spullen bij elkaar gaan zoeken, hij verwacht dat als hij iets nodig heeft (kleding) dat mam het gelijk gewassen heeft als hij het nodig heeft.. Als hij iets niet kan vinden, dan moet mam weten waar het is, enzz.. En dat terwijl mijn moeder ook gewoon haar werk heeft, ze werkt ook fulltime, en daarbij ook nog eens het huishouden en een man die zelf niks kan (zo lijkt het dus af en toe omdat mam dus overal voor opdraait) Nou dat wil ik dus later echt niet! Hij moet ook zijn eigen zaakjes op kunnen knappen.. Niet alleen om mij te helpen, maar ook voor zichzelf.. Een man moet ook de was kunnen doen, boodschappen kunnen doen, enz.. Die moeten ook zelfstandig kunnen zijn.. Dus waarom niet samen.. (dat geldt net zo goed voor bijvoorbeeld, werkende vrouwen en huismannen zeg maar.. )
||
Citaat:
![]() blij dat je het met me eens bent....
||
Citaat:
heb t r dinsdag nog even met ashnie over gehad en die zei dat ie zo ook bij haar deed.. en als ze met een jongen stond te praten hij haar er meteen van beschuldigde vreemd te gaan. ook wou ie seks, maar zij niet. hij daar allemaal over zeiken dat ze dat wel moest doen enzo.. bahbah. als iemand nee zegt, accepteer dan een nee!!!!! kijk, nog een keer vragen kan nog. 2x eigk al niet meer, maar vaker.... deal with it!!!! (bij mij was ie ook steeds aant zeiken. had echt t idee dat hij maar vond dat als hij zin had ik meteen mn benen wijd moest doen om hem even te plezieren. ja dag, zo werkt t niet!! ![]()
||
Citaat:
![]() meer als 3 jaar geleden. en hoe oud issie nu? net 18. sneu
||
Citaat:
|
Hoewel we allemaal tegen dit soort ouderwetse dingen zijn, eindigen wij vrouwen uiteindelijk toch allemaal weer achter de strijkplank en de was; wij moeten toch steeds weer het meeste doen, terwijl manlief lekker met de voetjes omhoog gaat zitten. Of je het nou wilt of niet, uiteindelijk word je wat je niet wilt zijn. Helaas.
![]() *heeft een pessimistisch beeld en denkt dat de rollen altijd zo zullen blijven* Ripper ![]()
|
aan de ene kant vind ik t wel ouderwets, maar aan de andere kant ben ik wel iemang die t zelf wil doen. Als mn vriends kamer een grote puinhoop is, ga ik t altijd een beetje opruimen omdat ik er dan gewoon niet tegen kan. En ja... Ik vind t nou echt niet zo erg om later t huishouden bijna alleen te moeten doen zolang ik maar ook mn eigen dingen mag doen, mn eigen werk etc.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en denk niet dat de meeste vrouwen het GRAAG doen, maar omdat het gewoon gedaan moet worden zit alleen wel een verschil tussen het MOETEN en er zelf voor kiezen om die taak op je te nemen
|
wat ik daarvan vind? dat ie maar eens van mening moet gaan veranderen, want hoeveel jonge vrouwen vind je tegenwoordig nog die hun leven willen toewijden aan schoonmaken en voor de kids zorgen?
ben ik blij dat ik niet zo'n vriend heb he. bahbah.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() da's nog wel ff af eh ![]() ![]() ga gij maar blokken gij trouwens! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nederlandse Hiphop kalinho | 265 | 20-05-2008 00:37 | |
Games |
Bordspellen ouderwets of ontzettend hip? aquafemme | 46 | 02-03-2006 18:13 | |
Muziek |
Meest geniale lyrics? Nevertheless | 122 | 18-12-2005 13:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
SP: Weer ouderwets stemmen Go | 38 | 28-04-2004 22:54 | |
Games |
Missen jullie ook zo de ouderwetse side-scrollers ?? Dikkie | 17 | 08-01-2004 07:56 | |
Muziek |
moderne ouderwetse rock tacidvs | 39 | 21-08-2002 20:52 |