| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
zojuist even een waterpijp in elkaar geknutseld die er naar mijn mening redelijk goed uitziet
dus nu even de benodigde rookwaren zoeken en dan ga ik een lekker genieten van het weertje buiten in de tuin.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
beantwoord mijn pm maar even niet dat het geheim is maar hier is dit topic niet voor
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(en ik had je lijstje gezien, geen wonder dat we elkaar niet hebben gezien ) Ik ben grotendeels bij/in de buurt van de mainstage geweest)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik ben dik ontopic |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Alice in Wonderland op LSD is wel een aanrader, alles was opeens zo 'realistisch,' maar ook fucking scary, lol. Als je daarna meteen de TV uitzet, zie je opeens overal kaarten en die gemene zwevende grijns.
Sowieso heeft Alice in Wonderland natuurlijk een heerlijke sfeer en daar blijf je achteraf ook helemaal inzitten.Overigens vind ik de tv tijdens trippen echt een te grote energie vreter. Zodra er een tv aanstaat kijkt iedereen alleen die kant op. Daarom laat ik de tv altijd uit. Muziek zien is sowieso veel mooier.
|
|
|
|
Verwijderd
|
gezien het weer gaan we het toch maar binnen doen. We hebben rond 1 uur flink gegeten en blijven nu een tijdje nuchter, half 6 gaan we ze nemen. Heb er zo'n zin in
![]() edit : ik heb er helemaal de kriebels van in m'n buik, heb er zo'n zin in ![]() edit 2 : alles staat klaar, een kotsemmer (hoewel ik de 2e keer over mezelf heen kotste zonder dat ik misselijk was en zonder dat ik het aan voelde komen en nog heb zitten trippen op m'n eigen kots )en dextro energie en marsen, hoewel we net lezen dat het waarschijnlijk een placebo effect heeft om die zooi te eten als het misgaat. maar goed, waarschijnlijk gaat alles gewoon goed
Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 15:45. |
|
|
|
|
Ik moet zeggen dat lachgas inderdaad best grappig spul is.
Een liter Jagermeister iets minder toen ik de volgende dag over de tent van de buren kotste. ![]() Lowlands was zeer geslaagd.
|
|
||
|
Citaat:
Bij mij ook wel vrij tam allemaal, wel een aantal relaxte mensen. Vanavond was wat minder relaxed, vrij vroeg afgetaaid ook. Zin om te meeten als het morgenavond weer zo saai is? Ben wel benieuwd naar bv. de Korsakoff
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() edit: ik zit nog steeds op metroid zn account zie ik nu geen zin om uit te loggn enzo mja boeie |
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() en goed zo sidhe, ben trots op je ![]() En damn, mijn tot rust kom weekje zit er al weer bijna op En zit mrboot hier, ben ik niet veel meer dan een slap kuggend muurbloempje![]() En dit weekend of naar de vuelta gaan kijken, of batman marathon, altijd win
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als je de week erna bedoelt, maandag werk ik tot 21.00, dinsdag kan ik niet (met mijn pa naar jello biafra ![]() ![]() (enige echte 'held' die ik ooit heb gehad ), woensdag vrij, donderdag vrij om 19.30 en vrijdag kan ik ook, dus kies er maar eentje![]() (misschien wel leuk je de tofste shops van amsterdam te laten zien )En we gaan snel weer hangen, eerst effe mijn schoolrooster krijgen enzo ![]() nu ijslollies eten en de joint van mrboot roken, zo maar nieuwe voor em achterlaten ![]() ![]() ![]() Vroeger<3
|
||
![]() |
|
|