Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2009, 21:00
Wammus
Wammus is offline
Vanavond zit ik ontopic achter de computer en morgen ga ik naar Lowlands.
Oud 19-08-2009, 22:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Damn, afgelopen week Hongaarse wiet gerookt waardoor ik echt van de kaart raakte, dat heb ik normaal nooit van wiet. Maar misschien hielp de goedkope wijn erbij
gvd, had ik die wiet maar, mijn zelf geplukte, geknipte en gedroogde shit van het hongaarse platteland was niet echt heel chill

En een nederlandse dude die voor 20euro wiet had gekocht, net genoeg voor 1 joint, was wel een lulletje rozenwater, maar vond het toch wel zielig

en idd, post op onzin jou lijstje met band dan, ben wel nieuwsgierig, kwam echt veel mensen vaak tegen

en mrboot. Ik zit tot maandag ochtend op lowlands. Alleen mijn resrve sleutel is samen met mijn huisgenoot op vakantie, maja, daar verzinnen we nog wel wat op En ja, op dit moment nog geen plek voor een slaapmatje (je kunt denk/vind ik wel tukken in bed van mijn huisgenoot
Oud 20-08-2009, 00:30
SacredRose
SacredRose is offline
zojuist even een waterpijp in elkaar geknutseld die er naar mijn mening redelijk goed uitziet
dus nu even de benodigde rookwaren zoeken en dan ga ik een lekker genieten van het weertje buiten in de tuin.
Oud 20-08-2009, 00:43
Verwijderd
Citaat:
en mrboot. Ik zit tot maandag ochtend op lowlands. Alleen mijn resrve sleutel is samen met mijn huisgenoot op vakantie, maja, daar verzinnen we nog wel wat op En ja, op dit moment nog geen plek voor een slaapmatje (je kunt denk/vind ik wel tukken in bed van mijn huisgenoot
beantwoord mijn pm maar even niet dat het geheim is maar hier is dit topic niet voor
Oud 20-08-2009, 01:04
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
gvd, had ik die wiet maar, mijn zelf geplukte, geknipte en gedroogde shit van het hongaarse platteland was niet echt heel chill

En een nederlandse dude die voor 20euro wiet had gekocht, net genoeg voor 1 joint, was wel een lulletje rozenwater, maar vond het toch wel zielig

en idd, post op onzin jou lijstje met band dan, ben wel nieuwsgierig, kwam echt veel mensen vaak tegen
Die Hongaar die de wiet had gaf wel aan dat je in Boedapest net geluk moet hebben, vaak heeft hij ook slechte wiet en dit was uitzonderlijk goede. We hadden ook nog wiet gekregen van een Oostenrijks meisje en die was lang niet zo goed helaas.

(en ik had je lijstje gezien, geen wonder dat we elkaar niet hebben gezien ) Ik ben grotendeels bij/in de buurt van de mainstage geweest)
Oud 20-08-2009, 14:29
Rationeel
Rationeel is offline
heeft iemand hier al eens alice in wonderland gekeken tijdens een trip (maakt niet uit wat)? is het wat?
Oud 21-08-2009, 00:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
beantwoord mijn pm maar even niet dat het geheim is maar hier is dit topic niet voor
Oud 21-08-2009, 00:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
heeft iemand hier al eens alice in wonderland gekeken tijdens een trip (maakt niet uit wat)? is het wat?
hoe vet het altijd ook klinkt, dat soort shit is trippend nooit zo vet als je denkt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een schaal met fruitresten
Oud 21-08-2009, 01:02
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
damn wat heb ik een brakke joint gedraaid

zo nog effe family guy kijken en slapen
Oud 21-08-2009, 01:47
Verwijderd
Citaat:
hoe vet het altijd ook klinkt, dat soort shit is trippend nooit zo vet als je denkt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een schaal met fruitresten
fruitresten Maar daar zit wel wat in...de meest aparte dingen zijn dan ineens bijster interessant ;p

en ik ben dik ontopic hardcore in de lokale boerendiscotheek jeuj en nu ga ik slapen doe i.
Oud 21-08-2009, 04:24
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Alice is sws win
openingsparties ook <@
http://triton.imageshack.us/Himg188/...=640&ysize=480
Oud 21-08-2009, 11:12
Rationeel
Rationeel is offline
hahaha, ik had er eigenlijk nooit aan gedacht, maar ik vond het vroeger al een trippenfilm, dus wat dan als je ook daadwerkelijk onder invloed bent? net als de scene van dombo waarin hij dronken wordt

ik zoek alleen de nederlandse versie, daar ben ik mee opgegroeid
Oud 21-08-2009, 11:16
wann
wann is offline
Gisteravond een ongelukje met een glas met (onverlengde) limonadesiroop, het tapijt, m'n schoenen en m'n broek. Now that's what I call a sticky situation.
Oud 21-08-2009, 12:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline

Oud 21-08-2009, 14:32
capibara
capibara is offline
Citaat:

Lingo kijken op shrooms vond ik dan wel erg tof
Oud 21-08-2009, 15:33
Verwijderd
Alice in Wonderland op LSD is wel een aanrader, alles was opeens zo 'realistisch,' maar ook fucking scary, lol. Als je daarna meteen de TV uitzet, zie je opeens overal kaarten en die gemene zwevende grijns. Sowieso heeft Alice in Wonderland natuurlijk een heerlijke sfeer en daar blijf je achteraf ook helemaal inzitten.

Overigens vind ik de tv tijdens trippen echt een te grote energie vreter. Zodra er een tv aanstaat kijkt iedereen alleen die kant op. Daarom laat ik de tv altijd uit. Muziek zien is sowieso veel mooier.
Oud 21-08-2009, 18:03
De Veroorzaker
Mr. Inch is erg verwarrend als je tript!
Oud 21-08-2009, 20:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
En house onnoemelijk interessant.
Oud 22-08-2009, 14:29
Verwijderd
gezien het weer gaan we het toch maar binnen doen. We hebben rond 1 uur flink gegeten en blijven nu een tijdje nuchter, half 6 gaan we ze nemen. Heb er zo'n zin in

edit : ik heb er helemaal de kriebels van in m'n buik, heb er zo'n zin in

edit 2 : alles staat klaar, een kotsemmer (hoewel ik de 2e keer over mezelf heen kotste zonder dat ik misselijk was en zonder dat ik het aan voelde komen en nog heb zitten trippen op m'n eigen kots )
en dextro energie en marsen, hoewel we net lezen dat het waarschijnlijk een placebo effect heeft om die zooi te eten als het misgaat. maar goed, waarschijnlijk gaat alles gewoon goed

Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 15:45.
Oud 22-08-2009, 15:44
capibara
capibara is offline
Have a good one!
Oud 23-08-2009, 00:30
Verwijderd
ik wilde zeggen veel plezier maar zie nu dat het al 5 uur geleden gepost is, dus, hoe was het?
Oud 23-08-2009, 08:33
Verwijderd
Het was echt een bizar maar wel leuk, ik zal straks als ik wat fitter ben een tripreport schrijven.
Oud 24-08-2009, 16:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoe houden jullie dat tv kijken toch vol Mijn pogingen faalde, want uiteindelijk is de muur, je hand, de asbak etc toch boeiender
En geen muziek is bij binnen trippen echt een killer

En JEZUS JEZUS JEZUS, keta met lachgas, dat was effe een verassing
Oud 24-08-2009, 16:36
Wammus
Wammus is offline
Ik moet zeggen dat lachgas inderdaad best grappig spul is. Een liter Jagermeister iets minder toen ik de volgende dag over de tent van de buren kotste.

Lowlands was zeer geslaagd. Ik heb de eerste avond gezopen, de tweede XTC gedaan en de laatste 2 avonden heel veel joints gerookt.
Oud 24-08-2009, 20:33
Verwijderd
Ik heb zelfgedraaide jointjes gerookt op pukkelpop
Oud 25-08-2009, 02:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
haha ik ben mario/mrboot....zit nu bij zowie/metroidminded een kk sterke iceolator joint te roken introductieweek in amsterdam, veel nieuwe dingen alles nieuw maar deze pc is kut muis doet het niet maar ik ga ik slapen..weltrusten ;p
Oud 25-08-2009, 03:09
wann
wann is offline

Ook VU? Of UvA?

kkrelaxte avond gehad vanavond

Slaap ze!
Oud 25-08-2009, 12:38
De Veroorzaker
hehe
Oud 25-08-2009, 18:49
Verwijderd
Errrrrr sporten als je net geblowd hebt is ook niet zo'n succes geloof ik.
Oud 25-08-2009, 19:27
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Errrrrr sporten als je net geblowd hebt is ook niet zo'n succes geloof ik.
Dat kon ik je zo ook wel vertellen.
Oud 25-08-2009, 19:45
Verwijderd
ik dacht, ach, misschien kom ik beter in het ritme.
Oud 25-08-2009, 20:00
Wammus
Wammus is offline
Oud 26-08-2009, 01:41
Wammus
Wammus is offline
Voor de verandering maar eens een avondje niet stoned. Welterusten allemaal.
Oud 26-08-2009, 02:06
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Ook VU? Of UvA?

Slaap ze!
vu, ik ga informatica doen mja allemaal beetje exacte nerds in mn groepje waar ik deze week mee optrek beetje jammer niet echt ubergezellige feestbeesten helaas maar dat had ik van te voren ook wel kunnen bedenken ;p
Oud 26-08-2009, 02:13
wann
wann is offline
Citaat:
vu, ik ga informatica doen mja allemaal beetje exacte nerds in mn groepje waar ik deze week mee optrek beetje jammer niet echt ubergezellige feestbeesten helaas maar dat had ik van te voren ook wel kunnen bedenken ;p
Hehe jammer. Bij mij ook wel vrij tam allemaal, wel een aantal relaxte mensen.
Vanavond was wat minder relaxed, vrij vroeg afgetaaid ook. Zin om te meeten als het morgenavond weer zo saai is? Ben wel benieuwd naar bv. de Korsakoff
Oud 26-08-2009, 08:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dat is na een vakantie van veel te hard partyen misschien maar het beste ook.
Oud 26-08-2009, 13:12
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Ben wel benieuwd naar bv. de Korsakoff
Hehe, ziet er idd grappig uit.
En dat ze er aandacht besteden aan itlapd maakt ze wel helemaal het uitchecken waard.
Mss zelfs geschikt voor een scomitlapdsadc-meet (=win)
Oud 26-08-2009, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat zou ik niet te hard zeggen. Ik ben wel eens met die lui naar hun soos geweest
Oud 26-08-2009, 13:38
Verwijderd
Korsakoff is geniaal Iedere donderdag Goa-avond
Oud 27-08-2009, 00:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Hehe jammer. Bij mij ook wel vrij tam allemaal, wel een aantal relaxte mensen.
Vanavond was wat minder relaxed, vrij vroeg afgetaaid ook. Zin om te meeten als het morgenavond weer zo saai is? Ben wel benieuwd naar bv. de Korsakoff
haha is goed or, morgenavond (donderdagavond), kun je dan? ik wil best even naar de korsakoff ;p lees mn pm maar
Citaat:
Dat is na een vakantie van veel te hard partyen misschien maar het beste ook.
ik heb helemaal niet veel te hard gefeest

edit: ik zit nog steeds op metroid zn account zie ik nu geen zin om uit te loggn enzo mja boeie
Oud 27-08-2009, 01:46
wann
wann is offline
Citaat:
haha is goed or, morgenavond (donderdagavond), kun je dan? ik wil best even naar de korsakoff ;p lees mn pm maar
ik heb helemaal niet veel te hard gefeest

edit: ik zit nog steeds op metroid zn account zie ik nu geen zin om uit te loggn enzo mja boeie
Oud 27-08-2009, 01:48
Wammus
Wammus is offline
Ik snap er nu in ieder geval geen fuck meer van.
Oud 27-08-2009, 14:06
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als je nu even uit- en inlogt kan je jezelf even een weekban geven voor accounth4x0r, b00t
Oud 27-08-2009, 14:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Ook VU? Of UvA?

Slaap ze!
en dan krijg ik jou pm
Oud 27-08-2009, 14:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ben wel benieuwd naar bv. de Korsakoff
graftent

en goed zo sidhe, ben trots op je

En damn, mijn tot rust kom weekje zit er al weer bijna op En zit mrboot hier, ben ik niet veel meer dan een slap kuggend muurbloempje

En dit weekend of naar de vuelta gaan kijken, of batman marathon, altijd win
Oud 27-08-2009, 15:21
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Zeauwy heb je zin en of tijd aankomende doordeweek?
Als t allemaal wil lukken met mn asdftudeer morgen wil ik misschien komen aan-, in- of langs(/z)waaien
Oud 27-08-2009, 15:39
Verwijderd
Oh jongens ik heb de ergste middagdip in jaaaren
Oud 27-08-2009, 16:24
Verwijderd
Zowie gaan we binnenkort weer een keertje hangen dan?

:geeft Bas koffie:
Oud 27-08-2009, 22:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zeauwy heb je zin en of tijd aankomende doordeweek?
Als t allemaal wil lukken met mn asdftudeer morgen wil ik misschien komen aan-, in- of langs(/z)waaien
morgen werken van 13.00 tot 21.00 en dan housewarming in bloemendaal
Als je de week erna bedoelt, maandag werk ik tot 21.00, dinsdag kan ik niet (met mijn pa naar jello biafra(enige echte 'held' die ik ooit heb gehad), woensdag vrij, donderdag vrij om 19.30 en vrijdag kan ik ook, dus kies er maar eentje
(misschien wel leuk je de tofste shops van amsterdam te laten zien)

En we gaan snel weer hangen, eerst effe mijn schoolrooster krijgen enzo

nu ijslollies eten en de joint van mrboot roken, zo maar nieuwe voor em achterlaten

Vroeger<3
Oud 27-08-2009, 23:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline

En nog effe voor het slapen gaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten