Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2009, 11:01
*oma*
*oma* is offline
ik wel
Oud 18-08-2009, 15:23
Rivka
Rivka is offline
Mijn schoenen zijn wel altijd van een merk, maar voor de rest maakt het me niet uit. Ik hou me bij H&M, America Today, Peek & Cloppenburg en Only Ik vind grote merken dragen vaak nogal patserig, helemaal als het er groot op staat.
Oud 18-08-2009, 19:02
Wammus
Wammus is offline
Het enige merk waar ik me aan vast hou is Vans omdat ik dat de fijnste (en ook de mooiste) schoenen vind die er zijn. Die draag ik ook alleen privé, voor op m'n werk heb ik standaard dingen van de Van Haren die na 4 maanden op zijn waarna ik nieuwe koop. Verder kunnen merken met niet heel veel schelen en ik snap ook niet zo goed waarom mensen daar zoveel waarde aan hechten.

Het patsen met merkkleding om te laten zien dat je geld hebt heb ik überhaupt nooit begrepen. Wat is er nou zo stoer aan om 80 euro uit te geven aan een paars T-shirt waar heel groot Armani op staat?
Oud 18-08-2009, 22:08
Nonaj
Nonaj is offline
Ik koop mijn spijkerbroeken altijd bij de C&A, wel van Yessica, niet van C.A.N.D.A. want dat zijn oudewijvenmodellen, omdat alleen die me goed zitten.

Shirtjes etc. van L.O.G.G. van de H&M, EDC, Esprit, beetje Mexx en Dept want dat zijn de enige merken die spul hebben in mijn maat, de Miss Etam, Cecil, Didi of C&A zou ook nog kunnen maar dat spul van de C&A gaat zo snel stuk en de rest vind ik meestal te truttig of te oubollig, ben niet zo'n bloemetjes en ruches meisje (Esprit vaak ook maar daar hebben ze er af en toe nog wel wat leuks tussen zitten).

Oh ja ik shop graag tijdens de opruiming want 80 euro voor een vest en 40 euro voor een shirt vind ik wat te veel van het goede.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 14:40
borisnak84
borisnak84 is offline
ik koop eigenlijk altijd wel dure kleding mn duurste broek is €360
maar wel een hele mooie van true religion !
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 16:03
Roosje
Roosje is offline
Ik heb héle dure spijkerbroeken van Indian Rose, maar ik heb (serieus!) alle andere spijkerbroekmerken geprobeerd, van H&M tot My God! en niets past me. Indian Rose zit in elk geval goed om én mijn heupen én mijn bovenbenen.

Verder heb ik alleen H&M en Hema en voor de grap Vero Moda af en toe. Maar daar heb ik echt wel genoeg aan, ik scoor alles bij die winkels. <3 Ik heb wel een duur G-star-rokje uit de uitverkoop, en een jurkje uit de uitverkoop, mijn meeste merkkleren komen uit de uitverkoop. En daarnaast heb ik een heel heel mooi leren jasje en leren rijglaarzen, die waren duur maar het geld echt wel waard <3
Oud 20-08-2009, 13:11
borisnak84
borisnak84 is offline
moet je een keer 7 for all mankind broeken proberen die zitten geweldig !
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 09:28
Silo
Silo is offline
Ik koop nauwelijks merkkleding. Als ik iets leuk vind en het betaalbaar is, koop ik het, ongeacht het merk.. Mijn broeken moet ik wel bij de kleermaker halen, omdat ik rotmaten heb en daarom is dat wel behoorlijk duur..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 14:19
DmCraanen
DmCraanen is offline
Alles heeft een merk bij mij.... maar dan geen Gsus of G-star (and what have you)...

De H&M mag van mij ophoepelen want die hebben toch nooit iets leuks in mn maat -.-

Chrystel Amyot, Geoffrey Taylor en Oxford zijn wél dingen die ik heb..maar vooral omdat ze gewoon lekker zitten, evenals die LeDub overhemden met lange mouwen die je NIET hoeft te strijken (yay *cheers*)

zolang het maar lekker zit is het prima
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 00:14
Nba
Nba is offline
Citaat:
jawel hoor, dacht alleen dat dat net zo'n volkswijsheid was als bijvoorbeeld het verhaaltje dat mensen die anderen pesten eigenlijk juist een minderwaardigheidscomplexje hebben. dacht dat het kopen van merkkleding gewoon een teken was van gebrek aan smaak of creativiteit en niet daadwerkelijk bewust laten zien dat je poen hebt.
Ik was zo trots.

Maar dit wil niet zeggen dat ik geen merkkledij meer koop, ik draag nu gewoon veel liever een Olivier Strelli hemd (Belgisch ontwerper) zonder logo, met een perfecte pasvorm en een uitmuntende kwaliteit dan een pauperig merkshirtje.

En mijn kledij getuigt vaak van creativiteit hoor, maar dan heb ik het meer over designerkledij en niet echt over merkkledij.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 13:39
I'm your HERO
I'm your HERO is offline
75 procent van me kleren is g-star.
Heb er goede ervaringen mee, ze zitten lekker en het gaat lang mee
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 14:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik hecht echt geen waarde aan merken, wel heb ik veel spullen van ONLY, maar dat is ook omdat ik dan bijvoorbeeld een leuk jurkje zie en dan thuis ontdek dat het van ONLY is. Spijkerbroeken koop ik gewoon bij boetiekjes met onbekende Italiaanse en Engelse merken (zoals de boetiek Inside). Shirts zijn verschillend, maar meestal komen ze merkloos van de markt, zijn ze van H&M of ONLY, of komen ze bij Zeeman vandaan. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan schoenenmerken, mijn schoenen koop ik meestal bij VanHaren of Scapino. Ik heb voor de winter wel een paar undercovers van 80 euro, maar gewoon omdat ik die heel graag wou hebben en ze lang meegaan. Ook heb ik een paar Sketchers, en dan merk je toch wel dat die heel lang meegaan. (ik draag ze al twee jaar bijna iedere dag). Ik heb wel altobroeken van Stuka en Overzeas, maar dat omdat die dingen gewoon niet merkloos te krijgen zijn.
Oud 01-09-2009, 22:53
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Valt me alles mee, prijs is acceptabel, modellen zijn gevarieerd genoeg, zal ik onthouden..
Oud 04-01-2010, 19:49
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
ik ben gehecht aan merk kleding 100 prosent van mijn kleedKAMER is merkkleren
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 19:51
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
In zoverre dat ik weet dat ze langer meegaan dan een maand.
Oud 04-01-2010, 20:36
JustADreamer
JustADreamer is offline
Alleen voor m'n spijkerbroeken ga ik vaak voor een merk, maar dan nog niet Levi's of iets anders van 100+ euro. Meestal ben ik voor een broek zo'n 60 a 70 eurie kwijt, verder vul ik m'n broekenplank aan met broeken van H&M, C&A en andere goedkopere alternatieven. Gewoon, omdat als ik werk het toch wel vies word en snel slijt.

Qua shirtjes heb ik al helemaal geen merk, vind het niet belangrijk en heb andere prioriteiten zoals huur en boodschappen kunnen betalen.

Oh ja! M'n schoenen, vroeger waren het altijd skateschoenen van Vans, of een ander willekeurig merk. In ieder geval een merk, wel vaak in de uitverkoop want care dat het van het vorige seizoen is.
Nu draag ik voornamelijk gewoon normale sneakers, van Asics (Onitsuka Tiger, ook goed) of Adidas, en soms koop ik ook gewoon schoenen zonder merk, maar merk dat ik die minder vaak en minder graag aan heb, zit gewoon minder lekker. En zeker met m'n werk in de horeca waarbij ik soms 9 uur lang rondloop is het wel fijn als je schoenen van goeie kwaliteit zijn.

Laatst gewijzigd op 04-01-2010 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 15:17
michatrini
michatrini is offline
van onderbroeken zeker, alleen bjorn borg, broeken en kleding vooral g star
van schoenen meestal nike
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 16:12
hugo94
hugo94 is offline
Het moet betaalbaar zijn en ik moet het uiteraard mooi vinden, tuurlijk kijk ik wat voor merk het is, want ik weet wel een beetje welke merken lang megaan enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 15:50
Daantjer
Daantjer is offline
merken maken me niet heel veel uit, zo heb ik overhemden van la martina en gwoon van jack&jones
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:13
RupertTM
RupertTM is offline
Bij mode kijk ik vooral naar hoe het eruit ziet. Soms kom je echte hele toffe dingen tegen zonder dat het van een groot merk is. Maar met functionele dingen kijk ik er wel meer naar. Bijvoorbeeld met voetbalschoenen kies ik altijd voor Adidas in plaats van Dutchy ofzo. Omdat bij duurdere modellen van de grote merken je meestal echt goede kwaliteit krijgt en als er toch iets mee is de service meestal ook beter is.
Reageren

Regels voor berichten