Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hecht echt geen waarde aan merken, wel heb ik veel spullen van ONLY, maar dat is ook omdat ik dan bijvoorbeeld een leuk jurkje zie en dan thuis ontdek dat het van ONLY is. Spijkerbroeken koop ik gewoon bij boetiekjes met onbekende Italiaanse en Engelse merken (zoals de boetiek Inside). Shirts zijn verschillend, maar meestal komen ze merkloos van de markt, zijn ze van H&M of ONLY, of komen ze bij Zeeman vandaan. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan schoenenmerken, mijn schoenen koop ik meestal bij VanHaren of Scapino. Ik heb voor de winter wel een paar undercovers van 80 euro, maar gewoon omdat ik die heel graag wou hebben en ze lang meegaan. Ook heb ik een paar Sketchers, en dan merk je toch wel dat die heel lang meegaan. (ik draag ze al twee jaar bijna iedere dag). Ik heb wel altobroeken van Stuka en Overzeas, maar dat omdat die dingen gewoon niet merkloos te krijgen zijn.
|
![]() |
Alleen voor m'n spijkerbroeken ga ik vaak voor een merk, maar dan nog niet Levi's of iets anders van 100+ euro. Meestal ben ik voor een broek zo'n 60 a 70 eurie kwijt, verder vul ik m'n broekenplank aan met broeken van H&M, C&A en andere goedkopere alternatieven. Gewoon, omdat als ik werk het toch wel vies word en snel slijt.
Qua shirtjes heb ik al helemaal geen merk, vind het niet belangrijk en heb andere prioriteiten zoals huur en boodschappen kunnen betalen. Oh ja! M'n schoenen, vroeger waren het altijd skateschoenen van Vans, of een ander willekeurig merk. In ieder geval een merk, wel vaak in de uitverkoop want care dat het van het vorige seizoen is. Nu draag ik voornamelijk gewoon normale sneakers, van Asics (Onitsuka Tiger, ook goed) of Adidas, en soms koop ik ook gewoon schoenen zonder merk, maar merk dat ik die minder vaak en minder graag aan heb, zit gewoon minder lekker. En zeker met m'n werk in de horeca waarbij ik soms 9 uur lang rondloop is het wel fijn als je schoenen van goeie kwaliteit zijn.
Laatst gewijzigd op 04-01-2010 om 20:42. |
![]() |
|
Bij mode kijk ik vooral naar hoe het eruit ziet. Soms kom je echte hele toffe dingen tegen zonder dat het van een groot merk is. Maar met functionele dingen kijk ik er wel meer naar. Bijvoorbeeld met voetbalschoenen kies ik altijd voor Adidas in plaats van Dutchy ofzo. Omdat bij duurdere modellen van de grote merken je meestal echt goede kwaliteit krijgt en als er toch iets mee is de service meestal ook beter is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Merkkleding !!!!!!!! Limburgertje | 152 | 16-05-2005 11:53 | |
Lifestyle |
Hoe gehecht ben jij aan merkkleding? PV | 115 | 23-07-2003 17:14 |