Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2009, 21:25
Miekje*
Miekje* is offline
Oke
Verwijderd
ik krijg altijd bewijs van inschrijving zo'n twee dagen voor school, is dat hetzelfde als een collegekaart?
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je machtiging opsturen helpt
Alsof ik zo dom ben om dat niet te doen.

Citaat:
Wat moet je met je collegekaart?
Hebben omdat ik anders niet kan sporten volgende week en geen boeken kan lenen (voor als ik ijverig aan de slag wil )
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
*voor neus ramt met vuist*
ty!
Oud 23-08-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:

Hebben omdat ik anders niet kan sporten volgende week en geen boeken kan lenen (voor als ik ijverig aan de slag wil )
oooh zo'n ding
Oud 23-08-2009, 21:26
Verwijderd
Waarom voel je niks, rationeel?
Oud 23-08-2009, 21:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hey marit, ik kan best haatprenten over dat meisje tekenen en dan kan je ze kopiëren en overal ophangen
Ja dan ben ik de boeman. Nja ze is best aardig hoor, maar ik vind haar gewoon nu niet zo liev. Ik hoop dat ze snel weer naar een andere boy hopt.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Dan komt ie vanzelf. Duurt een week of twee. Ik ben vergeten hoe je überhaupt te weten komt in welke WG je zit.
Verwijderd
ik durf nog niet zo goed rond te lopen in mijn kamer, de vloer kraakt zo
Oud 23-08-2009, 21:28
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben emotioneel afgestompt !
Oud 23-08-2009, 21:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dan komt ie vanzelf. Duurt een week of twee. Ik ben vergeten hoe je überhaupt te weten komt in welke WG je zit.
Nou als ie dan maar deze week komt, stom ding. Want ik ben al wel officieel ingeschreven op progress dus die kutmachtiging is al wel binnen, dat is vanaf 5 augustus en het is nu al de 23e. En die werkgroepen stond bij ons altijd op nestor als het werd ingedeeld of je kon jezelf intekenen voor een werkgroep op een tijdstip die jou uitkwam in progress.
Oud 23-08-2009, 21:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik durf nog niet zo goed rond te lopen in mijn kamer, de vloer kraakt zo
Je onderbuuf gaat je nog haten!
Oud 23-08-2009, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
Laisve, je hebt pm!
Oud 23-08-2009, 21:31
Laisve
Laisve is offline
Maar ik ben weer propedeusestudent en er stond bij dat ik me niet hoefde in te tekenen.
Verwijderd
Citaat:
Tink*
Tink* is offline
Over welke studie heb je het nou dan?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe komt?
Oud 23-08-2009, 21:33
Verwijderd
Citaat:
ik krijg altijd bewijs van inschrijving zo'n twee dagen voor school, is dat hetzelfde als een collegekaart?
Nee, je collegekaart moet je vaak apart ophalen. Bij ons is het zo dat je collegekaart bestaat uit je bewijs van inschrijving en een aparte kaart met een fotootje erop.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Over welke studie heb je het nou dan?
Engels.
Verwijderd
Citaat:
Je onderbuuf gaat je nog haten!
de onderbuuf kan de pot op qua geluidsoverlast want het is een café en laatst stond de radio nog aan om 8 uur 's ochtends
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee, je collegekaart moet je vaak apart ophalen. Bij ons is het zo dat je collegekaart bestaat uit je bewijs van inschrijving en een aparte kaart met een fotootje erop.
Als je niet weet hoe het bij de rug gaat is het handiger als je gewoon niet antwoordt.
Oud 23-08-2009, 21:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Engels.
Volgens mij word je daar ook gewoon ingedeeld. Maar dat hoor je pas iig na de intro. Ga je daar nog heen?

Citaat:
de onderbuuf kan de pot op qua geluidsoverlast want het is een café en laatst stond de radio nog aan om 8 uur 's ochtends
Ooooooooooh dan zij ik niets. In mijn vorige kamer zeikte de onderbuuf altijd zo omdat het ook kraakte. Ja sorry oud huis kut voor je.
Oud 23-08-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
krijg je die ieder jaar opnieuw dan? Want ik heb wel dan zoiets wat je een collegekaart kan noemen geloof ik, waarmee ik materialen kan kopen en shizzle en mijn naam en studentennummer staat er op. Naja.
Oud 23-08-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Als je niet weet hoe het bij de rug gaat is het handiger als je gewoon niet antwoordt.
Aangezien ecnellis in Breda zit, lijkt me dat niet erg relevant.
Oud 23-08-2009, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Engels.
toffe shizzle!
Rationeel
Rationeel is offline
geen idee. ik vind het wel prima zo, ik vrees alleen stiekem een soort emotie-eruptie o.i.d. in de toekomst.
Laisve
Laisve is offline
Ja ik ga maar eens opzoeken wanneer dat is. Ik ga niet meer op kamp ofzo. Volgens mij ben ik daar te laat voor en ik houd daar sowieso niet zo van
Verwijderd
Citaat:
krijg je die ieder jaar opnieuw dan? Want ik heb wel dan zoiets wat je een collegekaart kan noemen geloof ik, waarmee ik materialen kan kopen en shizzle en mijn naam en studentennummer staat er op. Naja.
Bij ons krijg je eenmalig die kaart en elk jaar moet je je bewijs van inschrijving daarbij hebben.
Oud 23-08-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
ik was gewoon nieuwsgierig :"(
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Aangezien ecnellis in Breda zit, lijkt me dat niet erg relevant.
Haha grapje. Ik dacht dat het nog steeds over tink ging. Scusi ecnelis.
Verwijderd
Citaat:
Bij ons krijg je eenmalig die kaart en elk jaar moet je je bewijs van inschrijving daarbij hebben.
Oh oké!
Oud 23-08-2009, 21:38
Verwijderd

vandaag deze rakker gevonden in een riviertje, groot dat het beestje is en mooi!!
Oud 23-08-2009, 21:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja ik ga maar eens opzoeken wanneer dat is. Ik ga niet meer op kamp ofzo. Volgens mij ben ik daar te laat voor en ik houd daar sowieso niet zo van
Komende week zijn alle intro's geloof ik. Wij kregen de eerste dag ook allemaal praktische info over boeken, werkgroepen en alles dus dat is wel handig, dat hebben zij vast ook. Kamp is toch vaak kut, hoewel ik introkamp stiekem best te doen vond.
Oud 23-08-2009, 21:40
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Komende week zijn alle intro's geloof ik. Wij kregen de eerste dag ook allemaal praktische info over boeken, werkgroepen en alles dus dat is wel handig, dat hebben zij vast ook. Kamp is toch vaak kut, hoewel ik introkamp stiekem best te doen vond.
Yeah maar ik vind douchen en je eigen spul hebben wel een basisvoorziening en daar is het allemaal zo viesss patrick.
Oud 23-08-2009, 21:40
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Yeah maar ik vind douchen en je eigen spul hebben wel een basisvoorziening en daar is het allemaal zo viesss patrick.
Kamp was bij mij maar één nachtje, dat viel nog wel te overleven.
Oud 23-08-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

vandaag deze rakker gevonden in een riviertje, groot dat het beestje is en mooi!!
wat een grote schobbejak!
Oud 23-08-2009, 21:42
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Kamp was bij mij maar één nachtje, dat viel nog wel te overleven.
Oh ja dan wel maar twee nachtjes wordt al minder. Hoeveel mensen waren er bij jou eigenlijk?
Oud 23-08-2009, 21:44
Verwijderd
Ik had toen drie nachten

Inclusief foute spelletjes en tshirts die je moest aanhouden enzo.
Oud 23-08-2009, 21:44
Rationeel
Rationeel is offline
argh ik heb straks helemaal niets te eten in huis. zelfs geen wijnballen
Oud 23-08-2009, 21:45
Philosophy
Philosophy is offline
Lisa mag ik plies een foto zien van je haar als je er krullen in hebt? Dan maak je van je gezicht maar een zwarte ballon ofzo ;(
Oud 23-08-2009, 21:45
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb ook volgende week introweek heee.
Oud 23-08-2009, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Lisa mag ik plies een foto zien van je haar als je er krullen in hebt? Dan maak je van je gezicht maar een zwarte ballon ofzo ;(
Hihihi drammertje
Oud 23-08-2009, 21:46
Verwijderd
ik heb morgen introweek en op de eerste spannende dag gaan we het huiswerk van de zomervakantie bespreken ;d;;;D: faal
Oud 23-08-2009, 21:47
Rationeel
Rationeel is offline
watjes! kamp was bij ons 5 dagen. incl. boterzuur en maden in je bed, mayo en rotte eieren in je haar en excl. douchen
Oud 23-08-2009, 21:47
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh ja dan wel maar twee nachtjes wordt al minder. Hoeveel mensen waren er bij jou eigenlijk?
Er waren iets van 50 eerstejaars maar er gingen er maar 25 mee op kamp ofzo.

Citaat:
Ja niet via pm maar dit topic plz.
Oud 23-08-2009, 21:48
Miekje*
Miekje* is offline
Slaaptaim forumers. Toedels!
Oud 23-08-2009, 21:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ik heb morgen introweek en op de eerste spannende dag gaan we het huiswerk van de zomervakantie bespreken ;d;;;D: faal
Introweek voor meerdejaars?

Citaat:
watjes! kamp was bij ons 5 dagen. incl. boterzuur en maden in je bed, mayo en rotte eieren in je haar en excl. douchen
Wtf wat voor kinderen gingen dat doen? Lijkt wel een ontgroening.
Oud 23-08-2009, 21:49
Verwijderd
497
Philosophy
Philosophy is offline
OMGGGGG ER LOOPT EEN SPIN OP MN MUUR Wie wil hem er alsjeblieft af halen!!!!
Verwijderd
498
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten