Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 13:05
flyaway
flyaway is offline
Hahaha die stamboom Geweldig
Advertentie
Oud 20-08-2009, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ohw nou ik vind het gemeen!

OT: Nog steeds geen zin in werk en ik kan werk waar mensen naar huis worden gestuurd, niet waarderen, mede als mijn moeder op het moment.
Neem ik je morgenochtend mee naar mijn werk en mag je mijn baas voor me uitschelden
Oud 21-08-2009, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Neem ik je morgenochtend mee naar mijn werk en mag je mijn baas voor me uitschelden
ohw helaas lees ik dat te laat. Sorry!
Oud 21-08-2009, 12:25
Verwijderd
Muggen en dat ik mijn cijfer nog steeds niet weet.
Oud 21-08-2009, 16:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iemands afwezigheid.
Oud 21-08-2009, 23:41
Verwijderd
Citaat:
En dat is dus geen naaste familie van elkaar, om dat duidelijk te maken heb ik de volgende stamboom getekend:
http://img.photobucket.com/albums/v3...stefamilie.jpg
<3

Ontopic; De vakantie is bijna voorbij maar ik heb in de afgelopen maanden amper een dag echt vrij gehad.
Oud 22-08-2009, 01:40
Verwijderd
Citaat:
ohw helaas lees ik dat te laat. Sorry!
Bummer, want mijn baas kon wel een goede scheldpartij gebruiken. Of vrouwelijke charmes, of wat er ook nodig is om mij aan het werk te krijgen.
Oud 22-08-2009, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik echt de slechtste trooster in de wereld ben
Oud 22-08-2009, 17:58
Philosophy
Philosophy is offline
Dat het allemaal zo onduidelijk is
Oud 22-08-2009, 18:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waaaaah!! Ik haat ongesteld zijn Auwauw mijn arme buik/rug/hoofd
Oud 22-08-2009, 19:32
Verwijderd
Dat ik net alle gegevens van een vriendin uit mijn telefoon heb verwijders, ipv alleen haar oude nummer. En dat ik haar nieuwe nummer nog nergens anders opgeschreven had. En dat ik haar nu niet bereiken kan, behalve via e-mail die ze hopelijke binnen niet al te lange tijd nog leest.
Oud 23-08-2009, 21:37
Verwijderd
Mora Diepvries-hamburgers koop ik dus echt nooit meer. Ik wou eens weten of ik voor een prijs van 75 ct. eetbare burgers kreeg, maar het is ranzig, glad kippenseparatorvlees en smaakt echt nergens naar. Gadverdamme.
Oud 23-08-2009, 22:11
Verwijderd
Die-hard zenuwen, mn ondankbare opa en oma en dat ik A. niet meer kan zien.
Oud 23-08-2009, 23:37
Verwijderd
Uitstekend, 3 uur voor we richting Oostenrijk vertrekken krijg ik OPEENS 38 graden koorts, wat zeg maar het eerste en belangrijkste symptoom is van de Mexicaanse griep. En als ik zo de lijstjes met symptomen lees dan heb ik ook al de hele dag last van een handvol minder belangrijke bijverschijnselen. Nu maakt iedereen zich zorgen en moet ik opeens gaan kiezen of we thuisblijven of niet. Niiice ;d;
Oud 23-08-2009, 23:41
Verwijderd
Oud 24-08-2009, 10:35
Verwijderd
Ik ben nergens blij mee.
Oud 24-08-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Uitstekend, 3 uur voor we richting Oostenrijk vertrekken krijg ik OPEENS 38 graden koorts, wat zeg maar het eerste en belangrijkste symptoom is van de Mexicaanse griep. En als ik zo de lijstjes met symptomen lees dan heb ik ook al de hele dag last van een handvol minder belangrijke bijverschijnselen. Nu maakt iedereen zich zorgen en moet ik opeens gaan kiezen of we thuisblijven of niet. Niiice ;d;
38 graden is toch ook een symptoom van normale griep, of ben ik nou gek?

Wel spijtig, beterschap!
Oud 24-08-2009, 13:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mexicaanse griep lijkt in heel veel gevallen op "gewone" griep. Daarbij kan koorts ook van heel veel andere ziekten een symptoom zijn, dus niet druk maken.
Wel lullig dat je ziek wordt net voordat je op vakantie gaat.

OT:
Grr. Het is al drie uur, dag al bijna voorbij
Oud 24-08-2009, 14:06
Verwijderd
met me zieke geest.
Oud 24-08-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Mexicaanse griep lijkt in heel veel gevallen op "gewone" griep. Daarbij kan koorts ook van heel veel andere ziekten een symptoom zijn, dus niet druk maken.
Wel lullig dat je ziek wordt net voordat je op vakantie gaat.

OT:
Grr. Het is al drie uur, dag al bijna voorbij
Oh, ik denk niet dat ik varkensgriep heb, hoor. En zelfs al zou ik het hebben, ik ben er niet bang voor omdat het inderdaad in de meeste gevallen verloopt als gewone griep. Sowieso voel ik me inmiddels al een stuk beter Maar plotselinge koorts van hoger dan 38 graden is wel een van de belangrijkste symptomen van varkensgriep, volgens de voorlichtingsites, dus doordat dat gisteren echt een uur of drie voor vertrek kwam zijn we niet meegegaan naar Oostenrijk. Voor de zekerheid. Op zich niet erg, we hoeven verder niks af te zeggen enzo (want we zouden een eigen gedeelte krijgen in het vakantiehuisje van m'n ouders, die wel gewoon zijn gegaan) maar het is alsnog jammer.
Oud 24-08-2009, 14:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, ik denk niet dat ik varkensgriep heb, hoor. En zelfs al zou ik het hebben, ik ben er niet bang voor omdat het inderdaad in de meeste gevallen verloopt als gewone griep. Sowieso voel ik me inmiddels al een stuk beter Maar plotselinge koorts van hoger dan 38 graden is wel een van de belangrijkste symptomen van varkensgriep, volgens de voorlichtingsites, dus doordat dat gisteren echt een uur of drie voor vertrek kwam zijn we niet meegegaan naar Oostenrijk. Voor de zekerheid. Op zich niet erg, we hoeven verder niks af te zeggen enzo (want we zouden een eigen gedeelte krijgen in het vakantiehuisje van m'n ouders, die wel gewoon zijn gegaan) maar het is alsnog jammer.
Beterschap dan! En bekijk het van de goede kant: nu heb je de kans om het over push-up onderbroeken te hebben in WSZ!
Oud 24-08-2009, 22:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
omg para kon je niet op vakantie nou
Oud 25-08-2009, 08:09
Miekje*
Miekje* is offline
Het regent
Oud 25-08-2009, 09:40
Tink*
Tink* is offline
Boven- of onderburen die om één uur 's nachts buiten zitten praten, vet irritant als je wil slapen. En mensen (dezelfde?) die om acht uur 's morgens weer beginnen met timmeren.
Oud 25-08-2009, 09:47
Rationeel
Rationeel is offline
jij woont echt in een klussersbuurtje of niet?
Oud 25-08-2009, 10:01
Tink*
Tink* is offline
Ik woon in een fucking flat. ;(
Oud 25-08-2009, 12:37
Verwijderd
Ik vind het niet verschrikkelijk maar wel een beetje maf dat gisteren een vriend van mij, die niet praktiserend bi is, tegen me zijn dat als mijn broertje bi/homo is, ''ie 'm wel wil hebben.''
Oud 25-08-2009, 13:55
Verwijderd
dingen verdwijnen hier gewoon. je legt het ergens neer en het is gewoon weg. zoals de blikopener en m'n oplader.
Oud 25-08-2009, 16:01
Verwijderd
Dat Ipods zo duur zijn.
Oud 25-08-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dat Ipods zo duur zijn.
Gouden tip: tweedehands mp3-speler.
Oud 25-08-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon gegaan zijn hoor!
Oud 25-08-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Gouden tip: tweedehands mp3-speler.
Ik heb er een, maar er past zo weinig op.
Oud 25-08-2009, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon gegaan zijn hoor!
Ja, ach. We gaan nog wel naar Keulen, dat is ook leuk

Citaat:
Ik heb er een, maar er past zo weinig op.
Hoeveel gig wil je dan?
Oud 25-08-2009, 16:20
Verwijderd
Ik wil een muziekspeler van meer dan 8gb, die ongeveer dezelfde handige functies van de Ipod heeft. Maar ik heb er nog niet echt een kunnen vinden.
Oud 25-08-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ach. We gaan nog wel naar Keulen, dat is ook leuk

Hoeveel gig wil je dan?
16 of zo. Want ik ga weg zonder laptop en dat soort rariteiten en ik wil graag wel muziek bij me hebben.
Maarrrr, wat ik wel weer kan waarderen, ik leen mijn laptop uit aan een vriendin en zij leent mij haar Ipod.
Oud 25-08-2009, 16:48
Verwijderd
Als je losse nummers in plaats van albums op de mp3-speler plaatst, heb je ook niet zo veel ruimte nodig. Daardoor lukt het mij wel met 4 gb.
Oud 25-08-2009, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een muziekspeler van meer dan 8gb, die ongeveer dezelfde handige functies van de Ipod heeft. Maar ik heb er nog niet echt een kunnen vinden.
De iphone Heeft bovendien ook GPS, je kan er mee bellen, sms' etc.
Oud 25-08-2009, 17:19
Rivka
Rivka is offline
Ik ben echt pissed off want we krijgen volgende maandag textielles, wat betekent dat we gaan naaien, breien, weven, haken... Ik ben er echt verschrikkelijk slecht in. Ik had een keer een poppetje gemaakt en het zag eruit alsof mijn zusje van 6 het had gemaakt
Oud 25-08-2009, 17:28
Verwijderd
Als er iets overpriced is dan is het wel de iPhone. En dat voor een toestel dat niet eens ctrl+c kan.

Nee, als je al zo'n soort smartphone wil dan kun je beter de Meizu M8 nemen, die kan alles wat de iPhone kan maar dan beter en voor minder geld.

En wat mp3-spelers betreft, ik heb een Meizu M6, maar die worden sinds de komst van de M8 niet meer gemaakt volgens mij. Het is wel een erg fijn ding, hoewel 'ie 4 gig heeft. Dat is inmiddels wel wat weinig. Je kan wel een Archos 2 (of 3) 8GB nemen, of iets anders van deze lijst. Wel een fatsoenlijk merk dan, niet dat dingetje van Sweex ofzo.
Maar vanaf 16 gig ben je met een iPod wel het goedkoopst uit, omdat zij een andere techniek gebruiken (harde schijf in plaats van een flashdrive) en dat is vooralsnog goedkoper. Volgens mij hebben ze er ook een patent op ofzo, want anders zou je veel meer bedrijven zien die hetzelfde doen.
Oud 25-08-2009, 18:23
Verwijderd
Eh de iPhone kan wel ctrl c... Verder heeft de iPhone duizenden applicaties en ziet hij er beter uit.
Oud 25-08-2009, 18:37
Uice
Uice is offline
De iPhone is nonsens.

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=iphone
Oud 25-08-2009, 18:45
Verwijderd
Haha wat een failvergelijking ongeveer overal waar staat dat de iPhone het niet kan, kan het het wel. Daarnaast worden alle dingen die de iPhone nog meer kan niet behandeld. Beter verdiepen jullie je in een product ipv het als de doorsnee jehovah te veroordelen.
Oud 25-08-2009, 19:48
Verwijderd
Maddox brengt anders een prima stel punten aan het licht, hoor. Inmiddels is dat artikel wel verouderd en hebben ze de iPhone wat meer opgelapt, inclusief ctrl+c inderdaad. Maar dat is pas vanaf iPhone 3G, die net vorige maand is uitgekomen. En nog steeds werkt het gigantisch omslachtig.

Het punt is, het ding is 't geld niet waard, toen niet en nu nog steeds niet. Die 'duizenden applicaties' waar je het over hebt bestaan ook gewoon voor andere smartphones. Je gaat me echt niet vertellen dat een iPhone beter is dan een Blackberry, of iedere andere smartphone van dat niveau. Wel duurder.

Het is toch algemeen bekend dat je met Apple vooral betaalt voor het merk. Zodat je met je hipstervrienden de blits kunt maken bij Starbucks, ofzo.

Ontopic: ik kan de plaatsingslijsten voor m'n minor nergens vinden
Oud 25-08-2009, 19:53
Verwijderd
De iPhone 3g is al 2 jaar te koop. En die applicaties bestaan niet voor andere smartphones. De iPhone heeft gewoon de meeste mogelijkheden tov andere smartphones. Dat je keer op keer onzin uitkraamt, geeft al aan dat je je er niet in hebt verdiept.
Oud 25-08-2009, 20:49
Verwijderd
Point taken, ik was in de war. Ik bedoelde iPhone OS 3.0, die dus sinds maart ofzo uit is en het eerste OS voor de iPhone is dat simpele dingen als MMS en ctrl+c mogelijk maakt. Zoals ook te lezen valt in het artikel dat ik aanhaal, dus als jíj je nou verdiept had in mijn argumentatie dan zat je jezelf nu niet als een reguliere argumentloze Apple-fanboy voor lul te zetten. Overigens geloof ik wel dat Apple extra applicaties heeft voor de iPhone, maar ik geloof niet dat die beter of nuttiger zijn dan, laten we zeggen, een fatsoenlijk werkende ctrl+c-functie. En dat die extra dingen de meerprijs van 400,- waard zijn geloof ik ook niet.

De iPhone 3G is overigens één jaar uit, niet twee.
Oud 25-08-2009, 21:06
Verwijderd
Hoezo jij bent de alto die hier keer op keer onzin verkondigd, omdat je gewoon (inherent) tegen de iphone bent. Zoals je nu correct zegt zijn de functies standaard verkrijgbaar in os3. Maar daarvoor kon je ook gewoon een app installeren om die functies aan te vullen. Overigens zijn de apps niet van Apple, maar kan iedereen ze maken. Dat betekent dus ook dat je alles zo kan aanpassen in de software zoals jij dat wil. Daarom komen de meeste Apps alleen voor de iPhone beschikbaar. Voor de Nokia bv zijn bij lange na niet zoveel applicaties.

Laatst gewijzigd op 26-08-2009 om 08:10.
Oud 25-08-2009, 21:06
Martiño
Martiño is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal sneu vind om zo'n site te maken, maargoed.

Om maar weer ontopic te gaan:

Ik ben niet blij dat er vanuit mijn werk na zessen maar één keer per uur een bus rijdt, en ik natuurlijk pas om kwart voor acht klaar ben en dus een half uur moet wachten. Uiteraard kom ik dan net aan op het station als er maar drie keer per uur een trein rijdt naar Helmond, in plaats van vier keer per uur, en ik dus weer een half uur moet wachten. Uiteindelijk was ik om kwart over negen thuis en heb ik dus anderhalf uur gereisd over zo'n 20 kilometer hemelsbreed.
Oud 25-08-2009, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal sneu vind om zo'n site te maken, maargoed.

Om maar weer ontopic te gaan:

Ik ben niet blij dat er vanuit mijn werk na zessen maar één keer per uur een bus rijdt, en ik natuurlijk pas om kwart voor acht klaar ben en dus een half uur moet wachten. Uiteraard kom ik dan net aan op het station als er maar drie keer per uur een trein rijdt naar Helmond, in plaats van vier keer per uur, en ik dus weer een half uur moet wachten. Uiteindelijk was ik om kwart over negen thuis en heb ik dus anderhalf uur gereisd over zo'n 20 kilometer hemelsbreed.
Toen ik nog in Nieuw Bergen woonde was ik zo'n 2 uur kwijt voor 50 kilometer reizen, daar was ik ook niet zo blij mee. Nu doe ik er even lang over vanuit Den Haag.
Oud 25-08-2009, 21:16
Verwijderd
Voor de blackberry kun je ook gewoon zelf applications maken. Daarom zeg ik ook: een smartphone van hetzelfde niveau. Maar goed, dit is een vruchteloze discussie. Als jij teveel geld wil uitgeven aan zo'n ding, ga gerust je gang. Ik zal er niet van wakker liggen.

@Martiño: The Best Page in the Universe is niet gemaakt om louter te schelden op iPhones.
Oud 26-08-2009, 08:57
Tink*
Tink* is offline
Mijn tante is overleden, dat is maar naar!

Regels voor berichten