Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic; De vakantie is bijna voorbij maar ik heb in de afgelopen maanden amper een dag echt vrij gehad. |
![]() |
||
Citaat:
Wel lullig dat je ziek wordt net voordat je op vakantie gaat. ![]() ![]() OT: Grr. Het is al drie uur, dag al bijna voorbij ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarrrr, wat ik wel weer kan waarderen, ik leen mijn laptop uit aan een vriendin en zij leent mij haar Ipod. ![]() |
![]() |
|
Ik ben echt pissed off want we krijgen volgende maandag textielles, wat betekent dat we gaan naaien, breien, weven, haken... Ik ben er echt verschrikkelijk slecht in. Ik had een keer een poppetje gemaakt en het zag eruit alsof mijn zusje van 6 het had gemaakt
![]()
|
Verwijderd
|
Als er iets overpriced is dan is het wel de iPhone. En dat voor een toestel dat niet eens ctrl+c kan.
![]() Nee, als je al zo'n soort smartphone wil dan kun je beter de Meizu M8 nemen, die kan alles wat de iPhone kan maar dan beter en voor minder geld. En wat mp3-spelers betreft, ik heb een Meizu M6, maar die worden sinds de komst van de M8 niet meer gemaakt volgens mij. Het is wel een erg fijn ding, hoewel 'ie 4 gig heeft. Dat is inmiddels wel wat weinig. Je kan wel een Archos 2 (of 3) 8GB nemen, of iets anders van deze lijst. Wel een fatsoenlijk merk dan, niet dat dingetje van Sweex ofzo. Maar vanaf 16 gig ben je met een iPod wel het goedkoopst uit, omdat zij een andere techniek gebruiken (harde schijf in plaats van een flashdrive) en dat is vooralsnog goedkoper. Volgens mij hebben ze er ook een patent op ofzo, want anders zou je veel meer bedrijven zien die hetzelfde doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maddox brengt anders een prima stel punten aan het licht, hoor. Inmiddels is dat artikel wel verouderd en hebben ze de iPhone wat meer opgelapt, inclusief ctrl+c inderdaad. Maar dat is pas vanaf iPhone 3G, die net vorige maand is uitgekomen. En nog steeds werkt het gigantisch omslachtig.
Het punt is, het ding is 't geld niet waard, toen niet en nu nog steeds niet. Die 'duizenden applicaties' waar je het over hebt bestaan ook gewoon voor andere smartphones. Je gaat me echt niet vertellen dat een iPhone beter is dan een Blackberry, of iedere andere smartphone van dat niveau. Wel duurder. Het is toch algemeen bekend dat je met Apple vooral betaalt voor het merk. Zodat je met je hipstervrienden de blits kunt maken bij Starbucks, ofzo. Ontopic: ik kan de plaatsingslijsten voor m'n minor nergens vinden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Point taken, ik was in de war. Ik bedoelde iPhone OS 3.0, die dus sinds maart ofzo uit is en het eerste OS voor de iPhone is dat simpele dingen als MMS en ctrl+c mogelijk maakt. Zoals ook te lezen valt in het artikel dat ik aanhaal, dus als jíj je nou verdiept had in mijn argumentatie dan zat je jezelf nu niet als een reguliere argumentloze Apple-fanboy voor lul te zetten. Overigens geloof ik wel dat Apple extra applicaties heeft voor de iPhone, maar ik geloof niet dat die beter of nuttiger zijn dan, laten we zeggen, een fatsoenlijk werkende ctrl+c-functie. En dat die extra dingen de meerprijs van 400,- waard zijn geloof ik ook niet.
De iPhone 3G is overigens één jaar uit, niet twee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoezo jij bent de alto die hier keer op keer onzin verkondigd, omdat je gewoon (inherent) tegen de iphone bent. Zoals je nu correct zegt zijn de functies standaard verkrijgbaar in os3. Maar daarvoor kon je ook gewoon een app installeren om die functies aan te vullen. Overigens zijn de apps niet van Apple, maar kan iedereen ze maken. Dat betekent dus ook dat je alles zo kan aanpassen in de software zoals jij dat wil. Daarom komen de meeste Apps alleen voor de iPhone beschikbaar. Voor de Nokia bv zijn bij lange na niet zoveel applicaties.
Laatst gewijzigd op 26-08-2009 om 08:10. |
![]() |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nogal sneu vind om zo'n site te maken, maargoed.
Om maar weer ontopic te gaan: Ik ben niet blij dat er vanuit mijn werk na zessen maar één keer per uur een bus rijdt, en ik natuurlijk pas om kwart voor acht klaar ben en dus een half uur moet wachten. Uiteraard kom ik dan net aan op het station als er maar drie keer per uur een trein rijdt naar Helmond, in plaats van vier keer per uur, en ik dus weer een half uur moet wachten. Uiteindelijk was ik om kwart over negen thuis en heb ik dus anderhalf uur gereisd over zo'n 20 kilometer hemelsbreed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de blackberry kun je ook gewoon zelf applications maken. Daarom zeg ik ook: een smartphone van hetzelfde niveau. Maar goed, dit is een vruchteloze discussie. Als jij teveel geld wil uitgeven aan zo'n ding, ga gerust je gang. Ik zal er niet van wakker liggen.
@Martiño: The Best Page in the Universe is niet gemaakt om louter te schelden op iPhones. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |