Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan het waarderen dat mijn stiefmoeder zo haar best doet om normaal tegen me te doen.
En ik kan mijn nieuwe school waarderen en alle lieve mensen van team zwart ![]() Ik kan het ook waarderen dat ik twee vakken uit het eerste jaar kan volgen en dat ik die dus volgend jaar niet meer hoef te doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het uitzendbureau belde net, ze hebben me een jaarcontract gegeven (en ik zou volgend jaar 3 maanden wegmoeten daar omdat ik er al zo lang werk) maar ze moesten een contract geven voor onbepaalde tijd, omg hier ben ik zo blij mee
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sinds een weekje schaak ik wel eens met iemand via internet, en vandaag een herdersmat uitgevoerd (zonder die vooraf te kennen) en een keertje 'gewonnen' doordat ik hem (zonder het te weten) pat zette. Althans, Ikzelf vind dat dat als een overwinning telt maar blijkbaar is het een remise.
Kazet naamzoek, jij doet toch ook aan schaken? Wat vind jij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Na tijden in de stress te hebben gezeten over mijn studie-resultaten (omg, heb ik m'n herren gehaald? Haal ik m'n 40 studiepunten? Kan ik door? Ben ik m'n studie kwijt? Word ik uit m'n kamer gezet?!) kreeg ik eindelijk de verlossende brief:
Ik heb slechts 1 hertentamen niet gehaald en heb nu 45 studiepunten en dus m'n BSA! w00t! Ik ben zo blij!!! Het word alleen wel flink aanpoten nu, want buiten de gewone vakken en de minor die ik (op het laatste moment) heb gekozen, moet ik ook nog 2 niet-gehaalde vakken overdoen. Maar ik kan 't! Tsjakkaaaa!
|
Verwijderd
|
Nu ik weer naar school moet en elke dag in het ov zit, heb ik opeens weer veel waardering voor mijn huis en woonplaats. Wat een rust.
![]() En ik waardeer het dat ik ondanks wat ik verwachtte me veel sneller op mijn gemak voel dan vorig jaar, en nog maar een keer huilend in de metro heb gezeten. ![]() En ik waardeer mijn klasgenootje, want zij is lief en net zo perfectionistisch als ik en met haar kan ik samenwerken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Verwijderd | 500 | 10-08-2009 14:43 | |
De Kantine |
wat vind je vrij ambetant? Verwijderd | 500 | 10-06-2009 08:43 |