| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ooit 1 keer bloed gedoneerd op m'n 18e, toen nog een paar keer opgeroepen maar toen was m'n ijzer steeds te 'laag' (moest geloof ik 7.6 zijn en het was steeds 7.4) en mocht ik een jaar niet komen. Toen ben ik nooit meer geweest. misschien moet ik het weer eens oppakken. Geldt ook voor elmer trouwens. misschien moeten we gewoon samen gaan ![]() Nee ik heb al genoeg vette dingen gegeten en ik moet nu maar even anderhalf uur honger lijden. en het is patat en kip uit de oven dus dat is niet echt superlekker om het opnieuw op te warmen. En ik wil gezellig samen eten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
maar dat zal nog wel een verhaal worden, dat ludo erachter komt en wraak wil nemen.
Dacht voor de zomerstop, he leuk ludo is weer lekker snode plannen aan het bedenken. Blijkt het alleen een artikeltje te zijn over het nazi verleden van zijn opa en oma, wat al bekend was. Wel leuk dat janine een beetje jaloers is, goed teken
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja dat is een mogelijkheid! Nu komen ze natuurlijk ook dichter bij elkaar omdat ze hebben afgesproken dat ze de man/vrouw in het leven van het kind worden. Ja he, dat is helemaal niet des gtst ![]() maar er zal wel weer een wonder oid gebeuren waardoor het wel goedkomt. |
|
|
|
|
|
Ja idd, maar dat zou ik wel stom vinden aangezien nu zo expliciet gemeld is dat het nooit meer goed komt.
Ludo is zelf ook verlamd geweest trouwens, hij heeft in een rolstoel gezeten. Dat is gtst zelf blijkbaar vergeten want toen Charlie aan Nina's ziekbed kwam zei Nina: "oh, ze hebben Charlie gestuurd, die weet wat het is om verlamd te zijn". Maar haar vader weet dat dus ook. |
|
![]() |
|
|