Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2009, 08:57
Verwijderd
Hallo. Ik installeer nu een programma met versienummer 2.8.3557.
Advertentie
Oud 03-10-2009, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Hallo. Ik installeer nu een programma met versienummer 2.8.3557.
Je weet dat ik 2.8.3557 bijzonder aantrekkelijk vind?
Oud 03-10-2009, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat ik 2.8.3557 bijzonder aantrekkelijk vind?
Nu wel.
Oud 03-10-2009, 09:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleh, ik moet nu echt dat essay gaan schrijven
Oud 03-10-2009, 10:58
Verwijderd
Ik moet ook al een paar uur écht een essay gaan schrijven maar ik heb geen onderwerp.
Oud 03-10-2009, 11:47
Verwijderd
ik moet echt een website ontwerpen en

dat ben ik dan ook aan het doen /ijverig
Oud 03-10-2009, 11:48
Verwijderd
ik heb al één beeld dat ik tof vind, nog 9 te gaan!
Oud 03-10-2009, 11:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet ook al een paar uur écht een essay gaan schrijven maar ik heb geen onderwerp.
Ik heb wel een onderwerp, maar ik heb geen zin .

Je hebt vast wel een leidraad? Kunnen wij een geweldig onderwerp voor je verzinnen?
Oud 03-10-2009, 11:52
Verwijderd
wat worden de onderwerpen?
Oud 03-10-2009, 11:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan moet ik eerst de restricties weten he ik kan wel zeggen 'schrijf een essay over de invloed van de eerste maanlanding op het huidige denken over buitenaards leven', maar ze mag vast niet over álles schrijven .
Oud 03-10-2009, 11:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow, ik zit al op de helft van het aantal woorden door alleen de quotes die ik wil gebruiken + mijn verhaal in steekwoorden op te schrijven
Oud 03-10-2009, 12:02
Verwijderd
ik denk dat weer allemaal mongolen in een vrachtwagen zijn gekropen want ze zijn al een dik uur aan het toeteren
Oud 03-10-2009, 12:05
Verwijderd
Janee het onderwerp is 'discipline en disciplinering' maar waar je precies over schrijft mag je zelf bedenken. Als het maar gebaseerd is op wat tekstjes van Kant, Spivak, Foucault en Goethe. Maar ik heb al iets, ik ga zeggen dat Kant en Goethe de weg naar wereldvrede zien in hun eigen discipline, en dat ik daarom hetzelfde mag doen. En daarna ga ik een tekst schrijven over dat het veel waarschijnlijker is dat het internet voor wereldvrede (of in elk geval voor meer tolerantie en begrip) zorgt.
Oud 03-10-2009, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klinkt in ieder geval al heel intelligent .
Oud 03-10-2009, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb laatst nog een paar colleges gehad over Kant en zijn kijk op schoonheid . Was best leuk.
Oud 03-10-2009, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Janee het onderwerp is 'discipline en disciplinering' maar waar je precies over schrijft mag je zelf bedenken. Als het maar gebaseerd is op wat tekstjes van Kant, Spivak, Foucault en Goethe. Maar ik heb al iets, ik ga zeggen dat Kant en Goethe de weg naar wereldvrede zien in hun eigen discipline, en dat ik daarom hetzelfde mag doen. En daarna ga ik een tekst schrijven over dat het veel waarschijnlijker is dat het internet voor wereldvrede (of in elk geval voor meer tolerantie en begrip) zorgt.
ghaa tof
Oud 03-10-2009, 12:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik heb echt enorm veel zin om in mijn (waarschijnlijk, fingers crossed) vrije weekje een road trip te maken met een vriendin. Maar waar zullen we eens heen gaan?
Oud 03-10-2009, 12:12
Verwijderd
noorwegen
Oud 03-10-2009, 12:13
Verwijderd
kebabland
Oud 03-10-2009, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Noorwegen maar dat is wel een beetje ver rijden. Kost al twee dagen om er te komen, en dan ben je daar dus 2/3 dagen en moet je alweer terug. Beetje jammer.
Oud 03-10-2009, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Kopenhagen vind ik wel een optie .
Oud 03-10-2009, 12:15
Verwijderd
kopenhagen is megatof
Oud 03-10-2009, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jup .
Oud 03-10-2009, 12:32
Verwijderd
Berlijn of Praag
Oud 03-10-2009, 12:34
Verwijderd
Budapest is ook mooi. En Turijn. Turijn is prachtig.
Oud 03-10-2009, 12:35
Verwijderd
omfg wat een schatten lagen er onder het bed. 2 halfvolle zakjes wiet en TWAALF werkende aanstekers
Oud 03-10-2009, 12:35
Verwijderd
Oud 03-10-2009, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Praag is ook wel erg ver rijden denk ik..
Oud 03-10-2009, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel een mooie stad though .
Oud 03-10-2009, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn allerliefste moeder zei laatst tegen me 'als we wat meer geld hadden, zou ik je een weekje Londen geven voor je verjaardag'. Maar ja, er is niet meer geld.

Leuk om te horen wat je allemaal wel niet zou krijgen als je ouders rijk zijn je hebt er alleen weinig aan.
Oud 03-10-2009, 13:05
Verwijderd
hehe bij de primers kocht de kerel na mij een VIES BLAADJE met eh rijpe vrouwen
Oud 03-10-2009, 13:07
Verwijderd
Citaat:
hehe bij de primers kocht de kerel na mij een VIES BLAADJE met eh rijpe vrouwen
Wat een viezerik!
Oud 03-10-2009, 13:08
Verwijderd
hij zag er wel een beetje uit als Onslow van Keeping up appearances!
Oud 03-10-2009, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Onslow
Oud 03-10-2009, 13:24
Verwijderd
Ja <3
Oud 03-10-2009, 13:26
Verwijderd
wat een dag!
er is een man op de afdeling en bij hem is nooit wat goed, volgens hem hebben wij hem kreupel gemaakt en hij krijst altijd over de gangen wat voor kankertent het is.
vanmiddag had ie gekotst, volgens hem omdat ie vergiftigd is door dat smerige eten. Heel zijn sloffen en broek zaten onder. Werd ie kwaad dat we hem niet midden in de huiskamer wilden helpen maar op z'n kamer (die hij rotcel noemt). Schoenen moesten uitgespoeld worden en toen begon ie nog harder te gillen, hij wilde geen schone broek en schold me voor rotte vis uit, toen heb ik iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik zei weet je wat je zoekt het maar lekker uit en ik heb hem zo laten zitten met z'n kotsbroek.
Later is een andere collega hem gaan helpen en toen ie klaar was stond ie weer te krijsen op de gang dat het allemaal niet goed was in die kankertent.
wat een kerel zeg.
Oud 03-10-2009, 13:27
Verwijderd
he bah
Oud 03-10-2009, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik luister The Backstreet Boys en ik dans en zing mee
Oud 03-10-2009, 13:31
Verwijderd
bekstriet bek alraait!!!!!!!
Oud 03-10-2009, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 03-10-2009, 13:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
You're the one for meeeeeee, you're my ecstasyyyyyy, you're the one I neeeeeeeeeeeeeed
Oud 03-10-2009, 13:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vreselijk
Oud 03-10-2009, 13:42
Verwijderd
j.j cale tijd
Oud 03-10-2009, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me al dagen niet lekker en 's avonds een beetje koortsig, maar nu heb ik nú dus al verhoging godver, ik kan echt niet ziek worden!
Oud 03-10-2009, 13:58
Verwijderd
Ik babysit op 5 honden.

Ofja dogsit. Meh.
Oud 03-10-2009, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dogsitten . En het betaalt ook nog?
Oud 03-10-2009, 14:00
Verwijderd
Nee natuurlijk niet Ik zit huiswerk te maken bij mijn papa en mama thuis en iedereen is weg en dan is het ohjaaaa kun je op duisent honden letten
Oud 03-10-2009, 14:01
Verwijderd
Citaat:
j.j cale tijd
Oja, dat moet ik nog steeds downloaden
Oud 03-10-2009, 14:02
Verwijderd
jeetje ik zit hier een beetje op mijn reet te zitten terwijl ik nog duisent moet doen. zeg eens dat ik wat moet doen
Oud 03-10-2009, 14:03
Verwijderd
oke oke ik ga al.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten