Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan moet ik eerst de restricties weten he
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Janee het onderwerp is 'discipline en disciplinering' maar waar je precies over schrijft mag je zelf bedenken. Als het maar gebaseerd is op wat tekstjes van Kant, Spivak, Foucault en Goethe. Maar ik heb al iets, ik ga zeggen dat Kant en Goethe de weg naar wereldvrede zien in hun eigen discipline, en dat ik daarom hetzelfde mag doen. En daarna ga ik een tekst schrijven over dat het veel waarschijnlijker is dat het internet voor wereldvrede (of in elk geval voor meer tolerantie en begrip) zorgt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jongens, ik heb echt enorm veel zin om in mijn (waarschijnlijk, fingers crossed) vrije weekje een road trip te maken met een vriendin. Maar waar zullen we eens heen gaan?
|
Noorwegen
![]()
|
Mijn allerliefste moeder zei laatst tegen me 'als we wat meer geld hadden, zou ik je een weekje Londen geven voor je verjaardag'. Maar ja, er is niet meer geld.
Leuk om te horen wat je allemaal wel niet zou krijgen als je ouders rijk zijn ![]()
|
Verwijderd
|
wat een dag!
er is een man op de afdeling en bij hem is nooit wat goed, volgens hem hebben wij hem kreupel gemaakt en hij krijst altijd over de gangen wat voor kankertent het is. vanmiddag had ie gekotst, volgens hem omdat ie vergiftigd is door dat smerige eten. Heel zijn sloffen en broek zaten onder. Werd ie kwaad dat we hem niet midden in de huiskamer wilden helpen maar op z'n kamer (die hij rotcel noemt). Schoenen moesten uitgespoeld worden en toen begon ie nog harder te gillen, hij wilde geen schone broek en schold me voor rotte vis uit, toen heb ik iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, ik zei weet je wat je zoekt het maar lekker uit en ik heb hem zo laten zitten met z'n kotsbroek. Later is een andere collega hem gaan helpen en toen ie klaar was stond ie weer te krijsen op de gang dat het allemaal niet goed was in die kankertent. wat een kerel zeg. |
![]() |
|
|