Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het beste in mijn geval. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb al vanalles en nog wat gemaakt, ik weet echt niet alles meer. Wat ik nog wel weet is een blauw jurkje met spaghettibandjes, was ik heel trots op
![]() Allerlei babybroekjes, -jurkjes, -truitjes, -pakjes en -vestjes. Ik ben nu bezig met een 'patchwork' ribbroek. Ik heb drie soorten babyrib (met stretch!) en daar naai dan allemaal kleine lapjes van aan elkaar voordat ik er een broek van maak. Ik heb ook nog een lapje liggen om een spijkerjasje van te maken. nouja, het is vrij dunne stof, ik dus ik doe 'm wel een beetje getailleerd enzo, beetje kruising tussen blousje en jasje ofzo. Mijn moeder maakt altijd alles af wat mij niet meer lukt of waar ik geen tijd/zin meer voor heb. Erg handig. Zij heeft met het trouwens ook geleerd en ze helpt me erbij. Wat zij allemaal al voor me gemaakt heeft in mijn leven, dat is echt niet meer te tellen. Het meest recente is een heel simpel kort zwart rokje, maar ze maakt ook zooo vaak broeken, en vroeger maakte ze echt alles voor me. Ik heb ook stof geknipt voor mijn galajurk, maar ik weet nog niet of ik die ga maken of m'n moeder. Ik denk zijj, want dan weet ik zeker dat het mooi en netjes wordt ![]()
|
Ik heb van mijn moeder het Burda [naaien is niet moeilijk] boek gekregen met allemaal tips over naaien, verkleinen/vergroten/aanpassen van patronen, kragen, manchetten etc en ook plooien! Zelfs zonder patroon kan je een plooirokje maken. Aaah! Dus ik ga het eens goed bekijken en een plooirokje maken
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik maak zelf wel truitjes, en ik heb een blouse en een broek voor mijn vriend gemaakt ( nagemaakt omdat de orginele outfit samen zo'n 900 euro kostte.
Ik fleur ook vaak dingen op, laatst heb ik de bovenkant van een spijkerbroek aan de pijpen van een ripbroek genaaid, en er een heel groot american football nummer op gemaakt. Best wel cool. Rokjes en jurkjes maak ik ook wel zelf, en binnen kort wil ik zo'n nette broek en colbertje gaan maken
||
Citaat:
wahah misschien werkt het wel aanstekelijk, of hebben we dezelfde soort mensen in onze omgeving die ze geven. maar idd een erg makkelijk boek. Alleen broeken verstellen zie ik me in m'n hele leven niet doen, ik koop ze op maat ![]() volgende project: indische omslagdoek als in de clip van truth hurts, met die fantastische paarse en rode kleuren en dan gouden hangende pailletjes
||
Citaat:
Ik heb tot nu toe een paar rokken gemaakt, een paar jurkjes, een galajurk en een zwart shirtje 'groen-geel-rode' armen aan gebreid en ik ga daar stukken van een groot bob marley tshirt op vast maken (je moet toch wat als je naar de mode-academie wil)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Sk werkweek TUe Oen | 7 | 15-05-2002 20:21 |