Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik snap het ook echt niet, maar ik ben wel razend benieuwd naar z'n appartement ondertussen. Ik vind eigenlijk dat als je je buren zoveel leed aandoet met je capriolen dat je ze dan ook verplicht eens in de zoveel tijd een tour door 't huis moet geven. Zodat ze zien waar het allemaal voor nodig is.
Er moet ook gratis bier zijn. En versgebakken pasteitjes. Maar goed. Hij zal wel zo'n doorgeslagen verbouw-hobbyist zijn. Lekker verbouwen en vals pianospelen als hobby hebben. Ik vind dat je alleen in een flat mag wonen als je stille hobbies hebt, anders verkas je maar naar de Achterhoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat praten is ook niet heel erg, want dan kun je het gesprek stiekem afluisteren en dat is wel vermakelijk. Het is dat constante geboor en gepiano en gesaxofoon dat vervelend is. Ontopic: Laatst gewijzigd op 02-10-2009 om 12:24. |
![]() |
|
Dat ik nou naar de vader van de vrouw van mijn vader moet, die ik helemaal niet ken, in Taiwan, terwijl ik net had besloten dat ik lekker kerst ging vieren met mijn vriendje bij mama in Engeland, en we allemaal al allemaal kadootjes gekocht hadden.
![]() |
![]() |
|
Dat een werknemer van mijn plaatselijke cafetaria altijd een praatje met me moet maken. Ik wil dat het lekker zakelijk blijft, zodat ik ook eens gewoon kan bestellen (en wachten op mijn eten) zonder al dat geouwehoer!
|
Verwijderd
|
Dat ik er niet uitkom hoe ik mijn inschrijftermijn bij het SSH kan verlengen en dat de ING stom doet en dat mn ouders niet reageren op al mijn dringende vragen en dat ik al twee dagen pijn heb en dat ik knetterchagrijnig aan het worden ben voor het eerst sinds lange tijd en dat de Fries steeds weg is en maar kort terug komt en dat ik niet 'e'ens ongesteld ben maar ''gewoon'' overal de pest aan heb.
|
![]() |
|
Ik moet zaterdag een presentatie houden bij de HKU over het onderdeel Beeldlab, waar ik echt niks van heb gebakken en nog wat opdrachten niet af heb. Die moet ik dus allemaal nog maken en zaterdag meeslepen, en ik moet daarna nog naar Almere naar vriendinnen toe, en zij zouden samen reizen maar als ik pas om 3 uur klaar ben en dan nog naar huis moet om mijn spullen te dumpen en dan weer terug naar Utrecht om vervolgens alleen naar Almere te reizen, en daar heb ik helemaal geen zin in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb zoiets heftigs meegemaakt gisteren... Er was een vrouw in elkaar gezakt bij een tankstation en die heb ik samen met mijn man gereanimeerd. We weten niet of ze het gered heeft, maar waarschijnlijk niet. We zagen haar echt doodgaan voor onze ogen (weet je nooit zeker, dat mag een arts alleen vaststellen). Ben er behoorlijk van slag van, maar was wel trots op ons dat we wat deden!
||
Citaat:
![]() Je hebt iig alles gedaan wat je kon doen. *knuf*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |