Advertentie | |
|
![]() |
|
Respecteer zijn wens en blijf bij hem uit de buurt tot hij weer contact met jou zoekt. Doet hij dit, ga dan niet aan zijn lippen hangen of zelf de spraakwaterval spelen. Wees kortaf, geef duidelijke antwoorden en ben vooral niet bang om hem te raken met een botte opmerking; immers moet hij hier wel tegen kunnen na een relatie van vier jaar. Laat hem ook weten hoe jíj je voelt maar stort je vooral niet in wanhoop voor zijn voeten neer, je moet je niet continu naar hem schikken omdat je bang bent hem weg te jagen of kwijt te raken. Als hij om je geeft blijft hij of komt hij in ieder geval wel weer terug!
|
![]() |
|
![]() |
Wat ik nu probeer te doen met mijn ex van 3 jaar (ik heb nog hoop dat het goed komt): hem ruimte geven...
hem bellen/spreken en janken en smeken werkt echt niet (hoe moeilijk het ook is om het niet te doen), daardoor krijgt hij alleen maar minder zin in jou te zien. Wat ik probeer te doen is mijzelf begeerlijk te maken... Je kan zonder hem leven (je wil het alleen maar niet) Gemakkelijk is het niet, of het effect zal hebben weet ik ook niet... |
![]() |
|
![]() |
We zijn samen uitgeweest vanavond, hij wil sowieso heel graag met me om blijven gaan zei hij, we hebben er verder weinig over gepraat en het gezellig gehouden, tapas gegeten, biertje gedronken en een paar potjes gepoold enzo, uiteindelijk hebben we de avond afgesloten met seks... Morgen hebben we weer afgesproken, denk dat ik er niks meer over zeg en gewoon kijk wat de tijd brengt, dit gaat de goede kant op, we hebben iig geen ruzie meer, dat scheelt een hoop
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja oke, maar seks lost de problemen toch niet op?, Want ze zit er duidelijk mee!
Het is niet de eerste keer dat hij zegt, dat hij weg wil begrijp ik?... Zulke dingen moet je gewoon kenbaar maken aan je partner, en daar over praten, dat jij dat niet leuk vind...als hij zulke dingen zegt...En dan kan hij daar gewoon rekening mee houden. En als hij dat niet wil, of jou dingen respecteren, dan stelt de relatie nog weinig voor! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
We zijn weer bij elkaar
![]() |
Advertentie |
|
![]() |