Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Volgens mij is het medische lab ook ooit begonnen als keuken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb op m'n 10e een kookcursus gedaan bij een buurtcentrum. Dat was leuk en daardoor had ik al een basis om te koken. Wij leerden thuis ook al heel jong (jaar of 8) hoe we een ei moesten bakken/koken en pasta koken. Op verjaardagen vond ik het heel leuk om hapjes te maken.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is bijna klaar dus ik ga het maar even afwerken en daarna opeten, ik spreek jullie.
|
Aaaaaaaaw de kleindochter van de vriendin uit Kopenhagen (waar ik heen zou gaan deze week) heeft net facebook, en ze had me toegevoegd. En ze is ineens niet meer een klein meisje, maar alweer 13! En ze ging met me chatten
![]()
|
13 is oud
![]() Ik zit samen met nog een paar mensen uit m'n klas in een apart groepje bij Engels, met native speakers en mensen die het heel goed beheersen en zo, en ik dacht dus dat die geen boekverslag hoefden te maken. Mooi wel dus! En het moet morgen al ingeleverd worden!! Snel studeren maar...
Laatst gewijzigd op 26-10-2009 om 17:40. |
![]() |
||
Citaat:
Ik was een keer in de bieb voor een Engels boek toen ik 11 was en ik vroeg voor de lol die vrouw zo: 'Hoe oud denkt u dat ik ben?' nadat we 2 min. hadden gepraat. Ze dacht dat ik 16 was! ![]()
||
Citaat:
Als ik 50 ben zijn m'n tanden misschien wel bruin door al die pepermunt.
|
Verwijderd
|
Autofabrikanten willen hybride auto’s gaan voorzien van motorgeluid. De auto’s zijn zo stil dat ze meer ongevallen veroorzaken dan wagens met verbrandingsmotoren.
Het Amerikaanse verkeersveiligheidinstituut National Highway Safety Administration vergeleek de ongevallenstatistieken van 559.703 reguliere auto's met die van 8.387 hybride wagens. Bij gewone auto's waren er 3.578 ongevallen met fietsers en 77 met voetgangers. Bij hybride auto’s waren die cijfers respectievelijk 1.862 en 48. Hoewel het hybride wagenpark veel kleiner was, gebeurden er verhoudingsgewijs veel meer ongevallen. Dat komt vooral omdat voetgangers en fietsers een hybride auto die rijdt op zijn stille elektrische motor niet altijd horen aankomen. De meeste aanrijdingen met hybride auto's vinden overdag plaats op rustige wegen, als de wagen met geringe snelheid rijdt. Ook bij het nemen van bochten neemt het risico toe. Luidsprekers in de auto De producenten van die hybride wagens overwegen onder andere om luidsprekers in de auto geluid te laten produceren. Sommige automerken werken aan een eigen geluid en kloppen bij producers in Hollywood aan voor de soundtrack. Ook de Europese Commissie zint op wetgeving, die een minimum aan geluid dat hybride auto’s dienen te maken voorschrijft. ![]() ![]() |
![]() |
|
Wtf, er wordt nu steeds reclame gemaakt voor een site waarop je films en series kan kijken. En dat is DUUR
![]()
|
|