Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2009, 13:10
Verwijderd
Requiem for a Dream is een van de weinige films die ik echt nooit meer hoef te zien. Niet omdat 'ie niet goed is, maar

Spoiler
Advertentie
Oud 29-10-2009, 13:11
Verwijderd
En Chick Rock, Half Baked is een weinig boeiende stonerfilm. Wel een van de betere stonerfilms uit dat genre, op zich, maar toch lang niet zo goed als andere films die je ook kunt kijken als je stoned bent.
Oud 29-10-2009, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Requiem for a Dream is een van de weinige films die ik echt nooit meer hoef te zien. Niet omdat 'ie niet goed is, maar

Spoiler
precies!

Spoiler
Verwijderd
Het is ook de nostalgie die meespeelt.
Verwijderd
@ half baked
Verwijderd
Maar goed, de keuken in.
Oud 29-10-2009, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En Chick Rock, Half Baked is een weinig boeiende stonerfilm. Wel een van de betere stonerfilms uit dat genre, op zich, maar toch lang niet zo goed als andere films die je ook kunt kijken als je stoned bent.
ik zoek er nog wat. de eerstvolgende op mijn lijstje is dus friday. heb jij verder nog aanraders?
Oud 29-10-2009, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En 'em kijken zónder dat je stoned bent zal wel niet een bijzonder interessante ervaring zijn?
Oud 29-10-2009, 13:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En 'em kijken zónder dat je stoned bent zal wel niet een bijzonder interessante ervaring zijn?
ik denk dat het dan echt een beroerde kutfilm is ja
Oud 29-10-2009, 13:18
Verwijderd
Citaat:
precies!

Spoiler
Ja, precies.

Spoiler
Oud 29-10-2009, 13:18
Verwijderd
Adam's Apples, die is inderdaad wel grappig.
Oud 29-10-2009, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik denk dat het dan echt een beroerde kutfilm is ja
Dan vermijd ik 'em maar
Oud 29-10-2009, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Adam's Apples, die is inderdaad wel grappig.
Ik moet 'em maar weer eens gaan kijken

Mads Mikkelsen
Oud 29-10-2009, 13:20
Verwijderd
hallo jongens en meisje van dit mooie gele forum. Ik ben de rest van de middag en morgen vrij
Oud 29-10-2009, 13:21
Verwijderd
en ik heb vandaag gezien hoe je een katheter inbrengt bij een man.
Oud 29-10-2009, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
*schrijft adam's apples bij op kijklijstje*
Oud 29-10-2009, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat nou voor argument
Ja maar maar dan weet je toch zeker dat je me niet van de trap duwt!
Oud 29-10-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
ik zoek er nog wat. de eerstvolgende op mijn lijstje is dus friday. heb jij verder nog aanraders?
Als ik klaar ben met m'n tentamen zal ik wel wat voor je graven in m'n geheugen. Maar ik was nooit zo'n fan van de stonerfilms, ik keek liever gewoon iets goeds. The Big Lebowski of A Clockwork Orange, ofzo. (Ik zeg 'keek' omdat ik het nu haast zonde vind om een dergelijke film te verpesten door mijn lage concentratievermogen als ik stoned ben. Hoewel ik die films natuurlijk wél altijd graag voor een tweede (derde, vierde, vijfde) keer kijk in een dergelijke status.)
Oud 29-10-2009, 13:27
Verwijderd
Ohja

Boy A heb ik gezien. Requiem for a dream geloof ik niet
Oud 29-10-2009, 13:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Requim for a dream kregen wij op school te zien, en hij werd op een gegeven moment afgezet omdat 'ie te erg was. Daarna nog eens helemaal gezien. Inderdaad een té goeie film. Best naar.
Oud 29-10-2009, 13:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik denk ook niet dat ik dat gevoel ooit eerder heb gehad bij een film.
Oud 29-10-2009, 13:39
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 29-10-2009, 13:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Requiem heb ik nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het een erg leuke film zou vinden. Ik krijg al heel snel een naar gevoel van druggebruik in films enzo. Ik weet nog dat we in de tweede Christiane F. keken, vreselijk *rilt*
Oud 29-10-2009, 13:43
Verwijderd
Ik ken mijn klassiekers niet dus ik heb hem ook niet gezien.
Oud 29-10-2009, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik ga even de stad in. Tabee .
Oud 29-10-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ik denk ook niet dat ik dat gevoel ooit eerder heb gehad bij een film.
Het gevoel is wel typisch voor veel films van Aronofsky, alleen zijn ze gewoonlijk tragikomisch (en daardoor draaglijk). Requiem for a Dream is echt een tragedie. Ik heb enorm veel respect en bewondering voor die man, dat hij dít met z'n publiek kan doen, maar ik hoop dat hij het nooit meer doet.
Oud 29-10-2009, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Requiem heb ik nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het een erg leuke film zou vinden. Ik krijg al heel snel een naar gevoel van druggebruik in films enzo. Ik weet nog dat we in de tweede Christiane F. keken, vreselijk *rilt*
Haha, ja, jij moet 'm maar niet kijken. Ik denk dat je 'm na een halfuur huilend zou afzetten. (En dat is niet neerbuigend bedoeld Het is gewoon zo.)
Oud 29-10-2009, 13:49
Verwijderd
He, trouwens, Kazet naamzoek. Wat vond jij er eigenlijk van, als je 'm gezien hebt? Ik ken wel autisten die er ook keihard door geraakt werden maar die waren misschien niet zo hardcore autist als jij.
Oud 29-10-2009, 13:50
Verwijderd
kazet is alleen autist als het hem uitkomt hoor.
Oud 29-10-2009, 13:51
Verwijderd
Ik heb 'm niet gezien, maar ik heb 'm veel opgehemeld gezien door hardcore alto's dus ik denk dat ik 'm saai vind.
Oud 29-10-2009, 13:51
Verwijderd
Lijkt het een beetje op Trainspotting? Die vond ik in elk geval tergend slecht.
Oud 29-10-2009, 13:52
Verwijderd
Maar hij had toch een keer gezegd dat hij zich meestal overwegend hetzelfde voelt? Ik vraag me dan af of zo'n sterke film daar verandering in kan brengen bij hem.
Oud 29-10-2009, 13:53
Verwijderd
Maar inderdaad, mijn humeur is vrij constant.
Oud 29-10-2009, 13:54
Rationeel
Rationeel is offline
niet te vergelijken met trainspotting
Oud 29-10-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm niet gezien, maar ik heb 'm veel opgehemeld gezien door hardcore alto's dus ik denk dat ik 'm saai vind.
Ach, Jimi Hendrix wordt ook constant opgehemeld door hardcore alto's en dat maakt 'm ook niet opeens slecht of saai.

Citaat:
Lijkt het een beetje op Trainspotting? Die vond ik in elk geval tergend slecht.
Hij lijkt niet op Trainspotting, vind ik.
Oud 29-10-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Maar inderdaad, mijn humeur is vrij constant.
Nou, als je een keer zin hebt om een film te kijken, doe dan Requiem for a Dream En dan hier komen vertellen wat je ervan vond.
Oud 29-10-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ach, Jimi Hendrix wordt ook constant opgehemeld door hardcore alto's en dat maakt 'm ook niet opeens slecht of saai.
Klopt. Ik kijk 'm nog wel een keertje, maar Pip houdt niet van films en dan moet ik 'm alleen kijken.
Oud 29-10-2009, 14:02
Verwijderd

Oud 29-10-2009, 14:02
Verwijderd
Het licht in de badkamer is kapot en ik ging de gloeilamp vervangen door een spaarlamp, maar die doet het ook niet.
Oud 29-10-2009, 14:04
Verwijderd
Ha, een nieuwe puberruil.
Oud 29-10-2009, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Het licht in de badkamer is kapot en ik ging de gloeilamp vervangen door een spaarlamp, maar die doet het ook niet.
Spaarlampen floreren slecht in de badkamer, die dingen gaan snel kapot als je ze constant voor korte tijd aan en uit doet. In alle overige ruimtes blijven lampen meestal langer dan 5 minuten aan, dus daar heeft het wel veel nut, maar in de badkamer ben je beter af met een LED-lamp. Of een gewone lamp, als 't moet.
Oud 29-10-2009, 14:07
Verwijderd
op het werk hebben ze nu het idee om de diensten een kwartier te vervroegen, dus beginnen om 7.15 uur
Oud 29-10-2009, 14:22
Allure
Allure is offline
hihi para ik moest mijn eigen tekst ook nog door de vertaalmachine halen want ik wist niet meer wat ik getypt had. dit is wat ik van jouw reactie kan maken:

Dieven en rovers niet bestaan, toch? Wie me toen een paar jaar geleden, heb de camera? Maar het feit dat je niet bang, dat klopt. Aangezien de examens ik wens u succes. Ik schrijf nu de laatste examen, maar het werk is iets wat weinig begint. Kan een van de fora voor een soort van geel.

Oud 29-10-2009, 14:33
Verwijderd
Citaat:
hihi para ik moest mijn eigen tekst ook nog door de vertaalmachine halen want ik wist niet meer wat ik getypt had. dit is wat ik van jouw reactie kan maken:

Dieven en rovers niet bestaan, toch? Wie me toen een paar jaar geleden, heb de camera? Maar het feit dat je niet bang, dat klopt. Aangezien de examens ik wens u succes. Ik schrijf nu de laatste examen, maar het werk is iets wat weinig begint. Kan een van de fora voor een soort van geel.

Ik had eerder mijn andere tekstje door de vertaler gehaald en die had van het woord 'monsters' opeens 'bladeren' gemaakt.

Wat je nu citeert moet overigens het volgende zijn:

Dieven en rovers bestaan niet, ja? Wie heeft dan een paar jaar terug m'n fotocamera gejat? Maar dat je er niet bang voor bent is wel goed. Ik wens je succes met je tentamens. Ik ben nu bezig met m'n laatste tentamen (van dit blok), maar 't wil niet echt opschieten. Volgens mij is dat te wijten aan allerlei gele fora.
Oud 29-10-2009, 14:34
Verwijderd
Bij de Blokker hadden ze schokkend lelijke schaaltjes/potjes/wat het ook waren. In zachtgeel, babyblauw en varkentjesroze met een gouden rand en een huilend zigeunermeisje/jongetje erop. Ik wilde ze kopen als kado voor iemand maar ik wist niemand ;(
Oud 29-10-2009, 14:34
Verwijderd
Citaat:
op het werk hebben ze nu het idee om de diensten een kwartier te vervroegen, dus beginnen om 7.15 uur
Je moet naar ze toegaan en dan zeggen van 'WAT EEN GOED IDEE ' en dan koffie in hun gezicht gooien.
Oud 29-10-2009, 14:36
Verwijderd
We are sailing to philadelphia (8)
Oud 29-10-2009, 14:37
Verwijderd
Ik was aan het spelen met mijn nieuwe Opinel en nu heb ik een mooie inkeping in mijn wijsvinger. Hrmm.
Oud 29-10-2009, 14:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb zin om heel lekker te eten vandaag
Oud 29-10-2009, 14:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik was aan het spelen met mijn nieuwe Opinel en nu heb ik een mooie inkeping in mijn wijsvinger. Hrmm.
laguiole is nog gevaarlijker
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten