Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Requiem heb ik nog nooit gezien, maar ik denk niet dat ik het een erg leuke film zou vinden. Ik krijg al heel snel een naar gevoel van druggebruik in films enzo. Ik weet nog dat we in de tweede Christiane F. keken, vreselijk *rilt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hihi para ik moest mijn eigen tekst ook nog door de vertaalmachine halen want ik wist niet meer wat ik getypt had. dit is wat ik van jouw reactie kan maken:
Dieven en rovers niet bestaan, toch? Wie me toen een paar jaar geleden, heb de camera? Maar het feit dat je niet bang, dat klopt. Aangezien de examens ik wens u succes. Ik schrijf nu de laatste examen, maar het werk is iets wat weinig begint. Kan een van de fora voor een soort van geel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat je nu citeert moet overigens het volgende zijn: Dieven en rovers bestaan niet, ja? Wie heeft dan een paar jaar terug m'n fotocamera gejat? Maar dat je er niet bang voor bent is wel goed. Ik wens je succes met je tentamens. Ik ben nu bezig met m'n laatste tentamen (van dit blok), maar 't wil niet echt opschieten. Volgens mij is dat te wijten aan allerlei gele fora. |
![]() |
|
|