Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens is de pizzeria waar we de vorige keer hebben gegeten helemaal niet duur, een stuk gezelliger dan zo'n kebabtent en een stuk warmer dan op de stadhuisbrug in november.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ook voor de pizzeria. Teh good old memories! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn er ook telefoons en bijbehorende nummers waardoor je altijd iemand kan bellen als je later bent en die kan je dan rustig uitleggen waar je moet zijn. Tot nog toe is het op die manier altijd goedgekomen. |
![]() |
|
Bij meets komt het altijd wel goed. Gewoon zorgen dat je een nummer hebt van iemand, als je een beetje geliefd bent worden er meestal wel een groepje forumers op je afgestuurd om je op te halen vanaf het station als je daar bent.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik moet tot 5u werken dus ik kan wel naar het eten komen (dus wil ik ook graag weten waar het restaurant is/hoe het heet) maar daarvoor niet. Maar ik wil wel komen eten. He. Dus. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK meet 11 Verwijderd | 500 | 08-11-2007 21:37 | |
Muziek |
26 + 27 sep: moha + trad gras och stenar - rotterdam 1.000.000 | 2 | 26-09-2007 15:05 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |