|
|
Bekijk resultaten poll: nou? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 32.26% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 67.74% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhu hij heeft ook een site en daarop schrijft hij precies zoals hij in Over De Kook praat. En hij spelt 'online' als 'on-line' aaawwww.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk lijken bijna al z'n sausjes wel op naaktslakken.
En de laatste drie gerechten zien er heel raar uit ![]() Maar die blokjes (vijfde van rechts) zijn wel leuk. En die rondjes (tweede van links) ook wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was vanmorgen naar het station gefietst, een ritje van 6 minuten en ik was totaal DOORWEEKT. En toen ik de tram uitstapte lagen er overal zoveel plassen die kon ik niet ontwijken tenzij ik onder een auto wou komen en toen waren m'n schoenen en sokken ook nog eens doorweekt
![]() |
![]() |
|
Ik ging van school naar het station lopen en ik zet een stap buiten de deur, begint het te stortregenen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had een keer een servies en dat was tien kilo in een heel klein doosje. En daarmee ging ik van Enschede naar Groningen, en ik tilde het met mijn rechterarm omdat ik ook een tas kleren had. En op Zwolle ging ik van spoor 5b naar spoor 3a en toen had ik de trein gemist en moest ik naar spoor 12 en toen zat ik eindelijk. En toen ging ik een appel eten maar dat moest met links want als ik hem met rechts vasthield en een hap nam, dan had ik niet genoeg kracht om de appel tussen mijn tanden vandaan te trekken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil ook een krant, maar ik ben te lui om dan iedere dag vroeg op te staan, beneden de krant te gaan halen en hem dan boven weer te gaan lezen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Of te laat opstaan en hem meenemen naar werk en in de pauze lezen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons zit de wc tegenover de voordeur-met-brievenbus, dus dat ligt conveniently op de route :x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|