Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Ik zag haar vandaag weer en ze heeft nu echt een buikje. Ze zei ook dat sinds ze het weet ze er echt op is gaan letten en dat voor haar idee toen pas haar buik is gaan groeien ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Goed hier. Sarah is hard bezig met fysieke ontwikkelingen: ze begint zich om te rollen en ze probeer te gaan zitten. Verder gaat ze vrijdag wennen op het kinderdagverblijf en dan de woensdag erop gaat ze 'echt'.
Ze eet nu elke dag een groente- of fruithapje: peer is favoriet ![]() En het allerbelangrijkste: ze is nog steeds supervrolijk. Ze lacht hardop nu, zo schattig! <3
|
Hier ook goed. Ze slaapt goed, eet goed, en kan al op haar zij rollen. Als ze in de box ligt zie je dat ze probeert om dingetjes te pakken of een beetje te kletsen ofzo, maar dat lukt natuurlijk nog niet.
|
Ze is dan wel mijn petekindje, maargoed ik ben haar gastouder en zie haar bijna elke dag dus ik laat het maar meetellen
![]() Het gaat goed met haar! Ze is nu 15 weken oud en probeert vanalles te zeggen maar dat wil niet echt lukken. Als ik een geluidje maak, kan ze dat exact na praten, echt heel raar. Ze wil niet meer liggen, maar rechtop en is gek op tv kijken. Vooral lachende baby's, dan gaat ze zelf keihard meelachen. Ze lijkt nu al zo wijs en slim en zodra ik lach naar haar, begint zij ook helemaal te stralen. Ze is altijd vrolijk en drinkt en slaapt goed. Als ik later zo'n baby krijg, wil ik het wel proberen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn projectje:
![]() ![]() ![]() Er moeten nog handvaten op de lades, en op het deurtje. En hij moet nog 1 keer gelakt worden. Dan is ie helemaal af ![]() Volgens mijn oma heeft mijn opa ook nog op deze commode gelegen. Maar in ieder geval mijn moeder, haar broer en zussen. En ik en mijn broertje en zus! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij kwamen er na 25 weken (= 1,5 maand geleden) achter en ik moet zeggen dat ik inmiddels wel aan het idee gewend ben. Het is natuurlijk te bizar voor woorden en m'n hele leven is op z'n kop komen te staan maar vooralsnog gaat het allemaal prima. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen dat het me heel erg naar leek ![]() En dat het wel vaker voorkomt. Want dat weten wij uit eigen ervaring! Mijn tante heeft mijn babyshower verrassing verpest. Door, een mailtje waar nota bene in staat dat ik van NIKS WEET, door te sturen naar mij met de mededeling dat ze niet kan komen ![]() En ik ben oprecht heel verdrietig, aangezien ik echt van niks wist en niks door heb gehad, en nu dus wel! |
![]() |
|
Damn mensen. Als je er met 7 maanden achter komt pas
![]() ![]() ![]() Ik heb t ook wel vaker gehoord, maar ik vraag me altijd af. Heb je dan niks gevoeld? Van schopjes enzo? Ik kon er al niet meer omheen met 17 weken. Hoewel ik me ergens wel voor kan stellen dat je dat allereerst als darmen bestempeld ofzo ![]() @ testout.com: Wat een super mooie commode! Ook met de hele geschiedenis, echt leuk. Het moest even gezegd worden. Blijft ie wit of krijgt ie ook nog n kleurtje?
|
![]() |
wow, gefeliciteerd! Dat lijkt me wel heftig, zo laat er achter komen. Ben blij dat ik er beide keren na ruim een maand achter was. Nog zo'n 2-2,5 maand dus, half/eind januari, als ik goed reken? (zelf eind jan uitgerekend, dus weet ze rond die periode aardig te plaatsen) Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten
![]() |
![]() |
||||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben natuurlijk altijd dorpeling geweest, dus ik verwacht niet een weerwolf te baren. Al hoopt mijn huisgenootje nog steeds dat ik een nest jonge katjes ga baren ![]() En nee, niet februari. Half december al. Omdat ik twee weken voor de uitgerekende datum opgenomen ga worden ivm suikerziekte. Citaat:
Dankjewel ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb niks gevoeld. Geen zwangerschapskwaaltjes gehad of wat dat ook. Wel invloed op mijn suiker, maar dat relateerde ik aan de weersomstandigheden. Rugpijn was simpel te verklaren dat ik een kutbed heb. De 3 kilo die ik aangekomen was toen ik 25 weken was, was ook niet vreemd. Want ik hou van lekker eten, zomer minder hard gewerkt/druk bezig geweest dan normaal, vaker uit eten. Dan is 3 kilo niet zoveel ![]() En ik heb nu zoiets, lekker makkelijke zwangerschap. 3 maandjes ipv 9 ![]() Hij blijft wit, hij was ook wit. We hebben wel op de lades nog oude verf gevonden van figuurtjes, soort art deco figuurtjes, maar dat was niet terug te brengen. Citaat:
![]() Citaat:
Bij mijn ouders krijgt de kleine ook nog de familiewieg. Maar die is zo waardevol dat mijn ouders niet willen dat die in ons huis komt te staan ![]() Ja. Nu weet ik dat er een babyshower is, en wanneer. Maar niet wie er komen en wat we gaan doen. Want ik heb meteen de mail weggegooid ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar we weten het nog steeds niet. En die laatste maand kunnen we ook nog wel even wachten vind ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toen heb ik in juli een stopweek gehad, waar ik wel gewoon ongesteld in werd. Wat dus dan gewoon een bloeding was. Dus toen wij het hoorden, dachten we ook, nou misschien 2 maanden. Dan zijn er nog mogelijkheden (indien we die wilden nemen). Maar dat was dus niet meer zo |
![]() |
||
Citaat:
![]() gefeliciteerd trouwens uiteraard nog! wat ik me afvraag: heb je je in al die maanden ook 'misdragen' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) qua alcohol/roken etc? dat lijkt me ook zo vervelend, ik zou als ik zwanger zou zijn namelijk uiteraard niks van alcohol en sigaretten moeten hebben, maar als je het niet weet.. tsja. ik ken ook een verhaal (een van mijn beste vriendinnen kent het betreffende meisje, dus niet zomaar een vage roddel) van een meisje dat zich dus inderdaad gewoon maandenlang 'misdragen' had, want ze kwam er pas een paar UUR voor de bevalling achter dat ze zwanger was. de avond voor de bevalling was ze nog stomdronken geworden en de dag van de bevalling gaf ze eigenlijk een feestje. dat is wel de mafste en engste situatie die ik me kan voorstellen, qua er laat achterkomen. zij heeft blijkbaar (logisch ook) in het begin ook best wat moeite gehad met haar dochtertje te accepteren enzo, lijkt me echt heel erg. maar goed 3 maanden vantevoren erachter komen is toch heeeeeel wat anders dan 3 uur gelukkig. wou alleen even graag een horrorverhaal delen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder had laatst een knuffeltje gekocht voor haar eerste kleinkind: een blauw aapje met een sterretje op zijn buik en een 1 erin. Toen zei ik ook al: zou het een teken zijn? De meesten denken dat het een jongetje word. Maar ik heb echt geen idee! Nog even een maandje wachten ![]() En ja, ik heb me 'misdragen'. Want ik rookte. Maarja ik wist het niet. Drinken deed ik sowieso niet zoveel, dus dat scheelt wel. Maar toen ik op mijn verjaardag een echo had, (dus 21 september) bleek daaruit dat het kind zover ze konden zien gezond was. En ik word sowieso goed in de gaten gehouden. Alles lijkt goed te gaan. ![]() 3 uur van te voren lijkt me ook echt horror ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gaat het allemaal lukken met de voorbereidingen? Ik zag in het andere topic dat je een huisje hebt en zo. Verder alles al een beetje in orde kunnen maken? Alles moet nu natuurlijk wel heel snel ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja toen kwam er een echo en tja... Citaat:
![]() Citaat:
![]() Jahoor, krijg aan alle kanten dingen etc. Mag de wieg van mijn tante lenen. Krijgen een kinderstoel en ledikantje van de overburen. Box van zus en weer andere dingen van anderen. ![]() ![]() Huisje is nu wel even spannend. Aangezien ik ongeveer 10 dagen voordat ik opgenomen word ga verhuizen. Dus hulptroepen inschakelen, aangezien ik nu al niks meer mag tillen eigenlijk. Dan al helemaal niet ![]() |
![]() |
|
wat ik me nu afvraag, testout: zag jij het dan ineens ook wel harder vanaf het moment dat je het wist, en is je buik dan ineens harder gegroeid?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoorde gister op zwangerschapscursus: Wow jij bent deze week ook geexplodeerd!
En dat klopt ook wel. Dat mijn buik vorige week opeens ontzettend gegroeid is. Maar inderdaad, toen we opeens wisten dat ik zwanger was, zag je bij wijze van met de dag verschil. Maar nog niet dat ik echt ontzettend dik was. Op internet kan je plaatjes zien van buiken hoe dik ze zijn per week ongeveer, dan dacht ik af en toe wel: Jeetje wanneer gaat mijn buik dan groeien? |
![]() |
|
Verwijderd
|
@testout.com: gefeliciteerd! Lijkt me flink schrikken, maar gelukkig kun je er nu van genieten (zo komt het tenminste over).
![]() @Love,SweetLove: Met Jinthe gaat alles redelijk, ze is al heel lang verkouden en had van de week opeens hoge koorts. En omdat ik de griep heb, was dat wel even spannend, maar nu lijkt het weer wat beter te gaan. Het is nog steeds een enorm vrolijk kindje (nu dan even wat minder, maar ja, wat wil je als je ziek bent?) en ze is lekker aan het rollen en alles aan het ontdekken. De spiegel en naar foto's kijken waar ze zelf op staat, vindt ze geweldig. Ze krijgt sinds een week of twee groentehap en sinds afgelopen weekend fruithap en ook hier lijkt peer favoriet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankjewel ![]() Ik heb trouwens vanmiddag bij de gyneacoloog ook gehoord waarom ik opeens 'ontploft' ben. Doordat mijn suikers afgelopen week niet optimaal waren, te hoog vooral, plast de baby ook meer, en heb ik opeens gewoon veel vruchtwater ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 |