Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2009, 18:53
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik hoorde net dat mijn vriendin zwanger is. Ze weet het sinds een week en is al zeven maanden zwanger

En ik maar denken dat door de pil heen zwanger worden en daar pas maaaanden later achter komen niet zo vaak voorkomt...

jeetje, dat is wel even schrikken. je kunt dan ook niet echt meer terug ofzo...
Heeft ze al langere tijd een relatie?
Oud 28-10-2009, 18:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dat is echt naar
Want dan heb je nog twee maanden om alles te regelen, terwijl de meeste aankomende moeders er 8 of 9 hebben!

Is ze er wel blij mee?
Haha, ja, ze is er wel heel blij mee Ze heeft al drie kids, en ondertussen heeft ze weer bijna een hele baby uitzet bij elkaar, dus dat komt goed
Ik zag haar vandaag weer en ze heeft nu echt een buikje. Ze zei ook dat sinds ze het weet ze er echt op is gaan letten en dat voor haar idee toen pas haar buik is gaan groeien
Citaat:
jeetje, dat is wel even schrikken. je kunt dan ook niet echt meer terug ofzo...
Heeft ze al langere tijd een relatie?
Jaa, ze is al een jaar of 12 samen met haar vriend en ze hebben al drie kids
Oud 29-10-2009, 12:58
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Jaa, ze is al een jaar of 12 samen met haar vriend en ze hebben al drie kids
Dat scheelt al wel, gelukkig maar.
Oud 09-11-2009, 10:10
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
up

Hoe is het met iedereen en hun baby's?
Oud 09-11-2009, 20:23
snoopy
snoopy is offline
Goed hier. Sarah is hard bezig met fysieke ontwikkelingen: ze begint zich om te rollen en ze probeer te gaan zitten. Verder gaat ze vrijdag wennen op het kinderdagverblijf en dan de woensdag erop gaat ze 'echt'.
Ze eet nu elke dag een groente- of fruithapje: peer is favoriet

En het allerbelangrijkste: ze is nog steeds supervrolijk. Ze lacht hardop nu, zo schattig! <3
Oud 10-11-2009, 10:58
drukknoopje
drukknoopje is offline
Hier ook goed. Ze slaapt goed, eet goed, en kan al op haar zij rollen. Als ze in de box ligt zie je dat ze probeert om dingetjes te pakken of een beetje te kletsen ofzo, maar dat lukt natuurlijk nog niet.
Oud 10-11-2009, 14:43
groovy
groovy is offline
Ze is dan wel mijn petekindje, maargoed ik ben haar gastouder en zie haar bijna elke dag dus ik laat het maar meetellen .

Het gaat goed met haar! Ze is nu 15 weken oud en probeert vanalles te zeggen maar dat wil niet echt lukken. Als ik een geluidje maak, kan ze dat exact na praten, echt heel raar. Ze wil niet meer liggen, maar rechtop en is gek op tv kijken. Vooral lachende baby's, dan gaat ze zelf keihard meelachen. Ze lijkt nu al zo wijs en slim en zodra ik lach naar haar, begint zij ook helemaal te stralen. Ze is altijd vrolijk en drinkt en slaapt goed. Als ik later zo'n baby krijg, wil ik het wel proberen .
Oud 10-11-2009, 17:02
Verwijderd
Mijn projectje:

Er moeten nog handvaten op de lades, en op het deurtje. En hij moet nog 1 keer gelakt worden. Dan is ie helemaal af

Volgens mijn oma heeft mijn opa ook nog op deze commode gelegen. Maar in ieder geval mijn moeder, haar broer en zussen. En ik en mijn broertje en zus!
Oud 10-11-2009, 17:11
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik hoorde net dat mijn vriendin zwanger is. Ze weet het sinds een week en is al zeven maanden zwanger

En ik maar denken dat door de pil heen zwanger worden en daar pas maaaanden later achter komen niet zo vaak voorkomt...
Zoals Testout.com stiekem al een beetje aan geeft is het bij ons ook zo gegaan.

Wij kwamen er na 25 weken (= 1,5 maand geleden) achter en ik moet zeggen dat ik inmiddels wel aan het idee gewend ben. Het is natuurlijk te bizar voor woorden en m'n hele leven is op z'n kop komen te staan maar vooralsnog gaat het allemaal prima.
Oud 10-11-2009, 18:43
Verwijderd
Huu wat, da's wel schrikken!
Oud 10-11-2009, 19:01
Mephisto
Mephisto is offline
nog meer forumbabies.
Oud 10-11-2009, 19:14
Verwijderd
Heftig hoor, maar gefeliciteerd.
Oud 10-11-2009, 20:13
Verwijderd
Citaat:

Wij kwamen er na 25 weken (= 1,5 maand geleden) achter en ik moet zeggen dat ik inmiddels wel aan het idee gewend ben. Het is natuurlijk te bizar voor woorden en m'n hele leven is op z'n kop komen te staan maar vooralsnog gaat het allemaal prima.
Ik heb er helemaal niks over gezegd
Alleen dat het me heel erg naar leek
En dat het wel vaker voorkomt.
Want dat weten wij uit eigen ervaring!

Mijn tante heeft mijn babyshower verrassing verpest. Door, een mailtje waar nota bene in staat dat ik van NIKS WEET, door te sturen naar mij met de mededeling dat ze niet kan komen
En ik ben oprecht heel verdrietig, aangezien ik echt van niks wist en niks door heb gehad, en nu dus wel!
Oud 10-11-2009, 22:16
Verwijderd
ik zal te zoeken naar waar testout dat dan zei en of ik het gemist had, maar nee dus.

Maar gefeliciteerd! en wat stom dat je babyshower verpest is wat dom!
Oud 10-11-2009, 22:27
Verwijderd
Gefeliciteerd .
Lijkt me echt bizar om er zo achter te komen.
Oud 10-11-2009, 22:53
Verwijderd
W & J, hier ook nog even dan: gefeliciteerd! Een babakie! Jeuj!
Oud 10-11-2009, 23:48
Verwijderd
Oh wat testout.com is een meisje Nou ja gefeliciteerd in ieder geval! Als het allemaal uit te werken valt, is het stiekem toch ook wel mooi denk ik
Oud 11-11-2009, 02:39
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wow, de eerste weerwolfspelbaby!

In ieder geval van harte gefeliciteerd. De kleine wordt dus verwacht rond februari?
Oud 11-11-2009, 07:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog meer forumbabies Gefeliciteerd testout

Zijn er trouwens meer mensen die test out lezen ipv te stout?
Oud 11-11-2009, 07:55
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:

Euh ja,

En idd gefeliciteerd testout en wammus!
Oud 11-11-2009, 08:24
Kaa
Kaa is offline
Damn mensen. Als je er met 7 maanden achter komt pas . En 25 week ook trouwens . Lijkt me echt ontzettend schrikken! Wel tof dat het een positieve verrassing is voor allebei .
Ik heb t ook wel vaker gehoord, maar ik vraag me altijd af. Heb je dan niks gevoeld? Van schopjes enzo? Ik kon er al niet meer omheen met 17 weken. Hoewel ik me ergens wel voor kan stellen dat je dat allereerst als darmen bestempeld ofzo

@ testout.com: Wat een super mooie commode! Ook met de hele geschiedenis, echt leuk. Het moest even gezegd worden. Blijft ie wit of krijgt ie ook nog n kleurtje?
Oud 11-11-2009, 08:28
Verwijderd
door dit topic heb ik een zwangerschapstest gekocht en dat ga ik voortaan iedere 2 maanden doen.
Oud 11-11-2009, 10:40
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
testout en wammus, gefeliciteerd! wat geweldig
en wat een leuke commode!

wij hebben zo'n familie-wieg en -parkje waar heel de familie heeft ingelegen en -gezeten <3

wel héél spijtig van je nu-mislukte-surprise-babyshower *aait en geeft koekje*
Oud 11-11-2009, 10:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, gefeliciteerd! Wel jammer dat je babyshower verpest is, ja, sommige mensen lezen gewoon niet! En ik lees ook altijd test out
Oud 11-11-2009, 11:17
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Citaat:
@ testout.com: Wat een super mooie commode! Ook met de hele geschiedenis, echt leuk. Het moest even gezegd worden. Blijft ie wit of krijgt ie ook nog n kleurtje?
Ehh, volgensmij is ie al blauw op de foto? Of kloppen de kleuren van mijn computer niet?
Oud 11-11-2009, 12:01
__
__ is offline
Citaat:

Drukknoopje en papa, heel erg gefeliciteerd met jullie mooie dochter!

En inderdaad, dit jaar tot nu toe alleen maar meisjes!
Zou het een teken zijn?
Citaat:
Een teken waarvan?
Citaat:
Dat er dit jaar alleen maar meisjes geboren worden
AHA!
Oud 11-11-2009, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-11-2009, 14:03
engeltje
engeltje is offline
wow, gefeliciteerd! Dat lijkt me wel heftig, zo laat er achter komen. Ben blij dat ik er beide keren na ruim een maand achter was. Nog zo'n 2-2,5 maand dus, half/eind januari, als ik goed reken? (zelf eind jan uitgerekend, dus weet ze rond die periode aardig te plaatsen) Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten
Oud 11-11-2009, 14:04
Verwijderd
Citaat:
ik zal te zoeken naar waar testout dat dan zei en of ik het gemist had, maar nee dus.

Maar gefeliciteerd! en wat stom dat je babyshower verpest is wat dom!
Wij hebben het eigenlijk eerst even stil gehouden, omdat er al zoveel op ons af kwam. En wammus ook niet wilde dat het hele forum het meteen zou weten.

Citaat:
Gefeliciteerd .
Lijkt me echt bizar om er zo achter te komen.
Dat is het ook. Zo raar dat spekkie dan zoiets post, dat ik denk, hmm dat lijkt op mijn situatie, maar ik 'mag' er nog niks over zeggen
Citaat:
Ik vind dat je dan toch ook een soort van lettertjestante bent

Citaat:
Oh wat testout.com is een meisje Nou ja gefeliciteerd in ieder geval! Als het allemaal uit te werken valt, is het stiekem toch ook wel mooi denk ik
Ja, ben geen Arnold Swarzenegger
Citaat:
Wow, de eerste weerwolfspelbaby!

In ieder geval van harte gefeliciteerd. De kleine wordt dus verwacht rond februari?
Ja
Maar ik ben natuurlijk altijd dorpeling geweest, dus ik verwacht niet een weerwolf te baren.
Al hoopt mijn huisgenootje nog steeds dat ik een nest jonge katjes ga baren

En nee, niet februari. Half december al. Omdat ik twee weken voor de uitgerekende datum opgenomen ga worden ivm suikerziekte.
Citaat:

Dat zijn er altijd wel meer die dat doen.

Dankjewel
Citaat:
Euh ja,

Dankjewel!

Citaat:
Damn mensen. Als je er met 7 maanden achter komt pas . En 25 week ook trouwens . Lijkt me echt ontzettend schrikken! Wel tof dat het een positieve verrassing is voor allebei .
Ik heb t ook wel vaker gehoord, maar ik vraag me altijd af. Heb je dan niks gevoeld? Van schopjes enzo? Ik kon er al niet meer omheen met 17 weken. Hoewel ik me ergens wel voor kan stellen dat je dat allereerst als darmen bestempeld ofzo

Het begint nu leuk te worden. We hebben de eerste maand ook wel zoiets gehad van OMG wat is ons gebeurd?!

Ik heb niks gevoeld. Geen zwangerschapskwaaltjes gehad of wat dat ook. Wel invloed op mijn suiker, maar dat relateerde ik aan de weersomstandigheden. Rugpijn was simpel te verklaren dat ik een kutbed heb. De 3 kilo die ik aangekomen was toen ik 25 weken was, was ook niet vreemd. Want ik hou van lekker eten, zomer minder hard gewerkt/druk bezig geweest dan normaal, vaker uit eten. Dan is 3 kilo niet zoveel
En ik heb nu zoiets, lekker makkelijke zwangerschap. 3 maandjes ipv 9

Hij blijft wit, hij was ook wit. We hebben wel op de lades nog oude verf gevonden van figuurtjes, soort art deco figuurtjes, maar dat was niet terug te brengen.
Citaat:
door dit topic heb ik een zwangerschapstest gekocht en dat ga ik voortaan iedere 2 maanden doen.
Goede keus

Citaat:
testout en wammus, gefeliciteerd! wat geweldig
en wat een leuke commode!

wij hebben zo'n familie-wieg en -parkje waar heel de familie heeft ingelegen en -gezeten <3

wel héél spijtig van je nu-mislukte-surprise-babyshower *aait en geeft koekje*
Ik ben er ook erg blij mee.
Bij mijn ouders krijgt de kleine ook nog de familiewieg. Maar die is zo waardevol dat mijn ouders niet willen dat die in ons huis komt te staan

Ja. Nu weet ik dat er een babyshower is, en wanneer. Maar niet wie er komen en wat we gaan doen. Want ik heb meteen de mail weggegooid
Citaat:
Ja, gefeliciteerd! Wel jammer dat je babyshower verpest is, ja, sommige mensen lezen gewoon niet! En ik lees ook altijd test out
Dankjewel

Citaat:
Ehh, volgensmij is ie al blauw op de foto? Of kloppen de kleuren van mijn computer niet?
Nee, hij is wit. Hij staat ook half buiten in het donker. Dan met een telefoonfoto's maken is niet optimaal

Citaat:
AHA!
Ja, daarom dacht ik ook, misschien krijg ik ook wel een meisje!
Maar we weten het nog steeds niet. En die laatste maand kunnen we ook nog wel even wachten vind ik
Oud 11-11-2009, 14:09
engeltje
engeltje is offline
Half december al! Dat gaat hard, nog maar een paar weken te gaan dus Heel veel succes, en een mooie tijd samen! (en straks met zijn drietjes)
Oud 11-11-2009, 14:42
Verwijderd
was je ook nog gewoon ongesteld testout?

brr, ik ga ook vaker testen
Oud 11-11-2009, 14:44
Verwijderd
Citaat:
was je ook nog gewoon ongesteld testout?

brr, ik ga ook vaker testen
Ik ben niet goed met omgaan met stress, dus tijdens een stressvolle periode op school had ik de pil doorgeslikt. Onder het motto: heb ik daar ten minste geen last van!

En toen heb ik in juli een stopweek gehad, waar ik wel gewoon ongesteld in werd. Wat dus dan gewoon een bloeding was.

Dus toen wij het hoorden, dachten we ook, nou misschien 2 maanden. Dan zijn er nog mogelijkheden (indien we die wilden nemen). Maar dat was dus niet meer zo
Oud 11-11-2009, 14:50
Verwijderd
Oh ik ga zo hard testen zsm!
Oud 11-11-2009, 15:06
wup
wup is offline
Wow, wat weer en vehaal! Maar gefeliciteerd!! God.. ben meteen bang dat ik ook al half jaar zwanger ben ofzo..
Oud 11-11-2009, 15:16
Verwijderd
Lettertjestante, wauw!
Oud 11-11-2009, 15:30
metallica
metallica is offline
Citaat:
Euh ja,

Oud 11-11-2009, 15:50
__
__ is offline
Citaat:
Ja, daarom dacht ik ook, misschien krijg ik ook wel een meisje!
Maar we weten het nog steeds niet. En die laatste maand kunnen we ook nog wel even wachten vind ik
oh dus je weet het nog niet, haha ik hoopte heel geniaal iets ontdekt te hebben maar helaas

gefeliciteerd trouwens uiteraard nog! wat ik me afvraag: heb je je in al die maanden ook 'misdragen' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) qua alcohol/roken etc? dat lijkt me ook zo vervelend, ik zou als ik zwanger zou zijn namelijk uiteraard niks van alcohol en sigaretten moeten hebben, maar als je het niet weet.. tsja.
ik ken ook een verhaal (een van mijn beste vriendinnen kent het betreffende meisje, dus niet zomaar een vage roddel) van een meisje dat zich dus inderdaad gewoon maandenlang 'misdragen' had, want ze kwam er pas een paar UUR voor de bevalling achter dat ze zwanger was. de avond voor de bevalling was ze nog stomdronken geworden en de dag van de bevalling gaf ze eigenlijk een feestje. dat is wel de mafste en engste situatie die ik me kan voorstellen, qua er laat achterkomen. zij heeft blijkbaar (logisch ook) in het begin ook best wat moeite gehad met haar dochtertje te accepteren enzo, lijkt me echt heel erg.
maar goed 3 maanden vantevoren erachter komen is toch heeeeeel wat anders dan 3 uur gelukkig. wou alleen even graag een horrorverhaal delen
Oud 11-11-2009, 16:16
Verwijderd
Citaat:
oh dus je weet het nog niet, haha ik hoopte heel geniaal iets ontdekt te hebben maar helaas

gefeliciteerd trouwens uiteraard nog! wat ik me afvraag: heb je je in al die maanden ook 'misdragen' (weet niet hoe ik het anders moet noemen) qua alcohol/roken etc? dat lijkt me ook zo vervelend, ik zou als ik zwanger zou zijn namelijk uiteraard niks van alcohol en sigaretten moeten hebben, maar als je het niet weet.. tsja.
ik ken ook een verhaal (een van mijn beste vriendinnen kent het betreffende meisje, dus niet zomaar een vage roddel) van een meisje dat zich dus inderdaad gewoon maandenlang 'misdragen' had, want ze kwam er pas een paar UUR voor de bevalling achter dat ze zwanger was. de avond voor de bevalling was ze nog stomdronken geworden en de dag van de bevalling gaf ze eigenlijk een feestje. dat is wel de mafste en engste situatie die ik me kan voorstellen, qua er laat achterkomen. zij heeft blijkbaar (logisch ook) in het begin ook best wat moeite gehad met haar dochtertje te accepteren enzo, lijkt me echt heel erg.
maar goed 3 maanden vantevoren erachter komen is toch heeeeeel wat anders dan 3 uur gelukkig. wou alleen even graag een horrorverhaal delen
Nee we weten het nog niet.

Mijn moeder had laatst een knuffeltje gekocht voor haar eerste kleinkind: een blauw aapje met een sterretje op zijn buik en een 1 erin.
Toen zei ik ook al: zou het een teken zijn?

De meesten denken dat het een jongetje word. Maar ik heb echt geen idee! Nog even een maandje wachten

En ja, ik heb me 'misdragen'. Want ik rookte. Maarja ik wist het niet.
Drinken deed ik sowieso niet zoveel, dus dat scheelt wel. Maar toen ik op mijn verjaardag een echo had, (dus 21 september) bleek daaruit dat het kind zover ze konden zien gezond was. En ik word sowieso goed in de gaten gehouden. Alles lijkt goed te gaan.

3 uur van te voren lijkt me ook echt horror Snap ook wel dat accepteren dan niet makkelijk is, want wij vonden/vinden het met nog 3 maanden te gaan al heel moeilijk.
Oud 11-11-2009, 19:45
Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteerd Juul! *knuf*
Oud 11-11-2009, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Juul! *knuf*
Dankje Lorijn!

dat was ook de reden dat ik dus niet zo actief was met het ww spel, we hadden beide gewoon veel aan ons hoofd
Oud 11-11-2009, 20:23
Yana
Yana is offline
Woww, dat is echt heftig. Hoe kwam je er dan uiteindelijk toch achter, na al die maanden? Voelde je toen ineens wel wat ofzo? Gefeliciteerd trouwens!!
Oud 11-11-2009, 20:32
niña
niña is offline
God wat een nachtmerrie, zo laat er achter komen dat je er niets aan kan doen. Maar mooi dat je er vrede mee hebt nu en spannend, de laatste tijd.
Oud 11-11-2009, 20:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dankje Lorijn!

dat was ook de reden dat ik dus niet zo actief was met het ww spel, we hadden beide gewoon veel aan ons hoofd
Ach, ik was de verrader en wist dat jij geen wolf was.. ik moest je toch een beetje verdacht maken! 't was niets persoonlijks hoor!

Gaat het allemaal lukken met de voorbereidingen? Ik zag in het andere topic dat je een huisje hebt en zo. Verder alles al een beetje in orde kunnen maken? Alles moet nu natuurlijk wel heel snel
Oud 11-11-2009, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Woww, dat is echt heftig. Hoe kwam je er dan uiteindelijk toch achter, na al die maanden? Voelde je toen ineens wel wat ofzo? Gefeliciteerd trouwens!!
Ik had op een gegeven moment ontzettende buikpijn. Pijn wat je hebt bij een heftige menstruatie. Toen ben ik naar de huisarts gegaan, omdat ik toen al een week daardoor niet naar school was geweest. En die zei: Zou het niet kunnen dat je zwanger bent?!
Nou ja toen kwam er een echo en tja...
Citaat:
God wat een nachtmerrie, zo laat er achter komen dat je er niets aan kan doen. Maar mooi dat je er vrede mee hebt nu en spannend, de laatste tijd.
Ja, het is nu ook nog maar een maandje
Citaat:
Ach, ik was de verrader en wist dat jij geen wolf was.. ik moest je toch een beetje verdacht maken! 't was niets persoonlijks hoor!

Gaat het allemaal lukken met de voorbereidingen? Ik zag in het andere topic dat je een huisje hebt en zo. Verder alles al een beetje in orde kunnen maken? Alles moet nu natuurlijk wel heel snel
Dat snap ik

Jahoor, krijg aan alle kanten dingen etc. Mag de wieg van mijn tante lenen. Krijgen een kinderstoel en ledikantje van de overburen. Box van zus en weer andere dingen van anderen.

Huisje is nu wel even spannend. Aangezien ik ongeveer 10 dagen voordat ik opgenomen word ga verhuizen. Dus hulptroepen inschakelen, aangezien ik nu al niks meer mag tillen eigenlijk. Dan al helemaal niet
Oud 12-11-2009, 10:04
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
wat ik me nu afvraag, testout: zag jij het dan ineens ook wel harder vanaf het moment dat je het wist, en is je buik dan ineens harder gegroeid? nav je eigen post hierboven dat het psychisch lijkt te zijn, dus dan lijkt het me wel dat vanaf het moment dat je het weet dat je er ineens zwangerder uitziet ( )
Oud 12-11-2009, 11:15
Verwijderd
Ik hoorde gister op zwangerschapscursus: Wow jij bent deze week ook geexplodeerd!
En dat klopt ook wel. Dat mijn buik vorige week opeens ontzettend gegroeid is.

Maar inderdaad, toen we opeens wisten dat ik zwanger was, zag je bij wijze van met de dag verschil. Maar nog niet dat ik echt ontzettend dik was.
Op internet kan je plaatjes zien van buiken hoe dik ze zijn per week ongeveer, dan dacht ik af en toe wel: Jeetje wanneer gaat mijn buik dan groeien?
Oud 12-11-2009, 15:41
Verwijderd
@testout.com: gefeliciteerd! Lijkt me flink schrikken, maar gelukkig kun je er nu van genieten (zo komt het tenminste over).

@Love,SweetLove: Met Jinthe gaat alles redelijk, ze is al heel lang verkouden en had van de week opeens hoge koorts. En omdat ik de griep heb, was dat wel even spannend, maar nu lijkt het weer wat beter te gaan. Het is nog steeds een enorm vrolijk kindje (nu dan even wat minder, maar ja, wat wil je als je ziek bent?) en ze is lekker aan het rollen en alles aan het ontdekken. De spiegel en naar foto's kijken waar ze zelf op staat, vindt ze geweldig. Ze krijgt sinds een week of twee groentehap en sinds afgelopen weekend fruithap en ook hier lijkt peer favoriet!
Oud 12-11-2009, 17:09
snoopy
snoopy is offline
Ik vroeg me al af hoe lang je het nog voor je kon houden

Maar dan nu toch echt: gefeliciteerd!
Oud 12-11-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me al af hoe lang je het nog voor je kon houden

Maar dan nu toch echt: gefeliciteerd!
Ik ben daar best goed in hoor, het stil houden. En er is natuurlijk wel een verschil dat ik het met de 'echte' wereld het er wel gewoon over kon hebben

Dankjewel

Ik heb trouwens vanmiddag bij de gyneacoloog ook gehoord waarom ik opeens 'ontploft' ben. Doordat mijn suikers afgelopen week niet optimaal waren, te hoog vooral, plast de baby ook meer, en heb ik opeens gewoon veel vruchtwater
Oud 12-11-2009, 20:35
Breg
Breg is offline
Citaat:
Nee we weten het nog niet.

Mijn moeder had laatst een knuffeltje gekocht voor haar eerste kleinkind: een blauw aapje met een sterretje op zijn buik en een 1 erin.
Toen zei ik ook al: zou het een teken zijn?

De meesten denken dat het een jongetje word. Maar ik heb echt geen idee! Nog even een maandje wachten
Mijn vader was er van overtuigd dat ik een jongetje zou worden omdat ik zoveel schopte in de buik. Hij had zelfs mijn oma ervan weten te overtuigen dat ze maar een blauw knuffelkonijn moest kopen als cadeautje...

Regels voor berichten