| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

wat ik uit de reviews heb begrepen heeft Ubisoft erg hun best gedaan om de missies zo gevarieerd mogelijk te maken  

http://www.metacritic.com/games/plat...ssassinscreed2 

During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Yoloswag 420 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

^ Daarnaast geloof ik dat consolegames vaker rendabel zijn, dus stoppen ze daar meer moeite en geld in. Omdat ze dat wel nog aan hun pc-fans verplicht zijn, komt er dan later ook een pc-versie achteraan.

"DAS WAR EIN BEFEHL!" 
	Laatst gewijzigd op 24-11-2009 om 23:27.  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

Bij PC versies zit de extra tijd vaak in het ondersteunen van alle soorten hardware. Citaat: 

During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence 
	 | 
	|||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Extra health krijg je dmv bepaalde codex pagina's die je sowieso voor de verhaallijn moet verzamelen. Verder kun je wel echt een shitload aan armor kopen (leer > ijzer > nog beter > altairs armor (!) ) en veel betere zwaarden en dolken  

imo een leuke toevoeging  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!" 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

*ramt strijdknots (seriously, what up met gare nederlandse games?) in guard's hoofd* En de speer, de speer is awesome om die lomp bepantserde lui mee te counteren. Ik wou alleen dat ze de game of helemaal engels of helemaal italiaans hadden gedaan ipv dit ietwat allo-allo achtige gebeuren.  | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek | 

playlist-topic Tombooo  | 27 | 13-03-2003 00:28 | |