Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij zijn ook eerst echt ontzettend geschrokken. Ik natuurlijk veel huilen, omdat er zoveel gaat veranderen. En ook in zo'n ontzettend korte tijd! We gaan begin december verhuizen. Krijgen 30 november de sleutel van ons huisje. We hebben het geluk dat mijn ouders een huisje voor ons hebben gekocht (dat hebben ze volgens mij voor het grootste deel voor hun gemoedsrust gedaan ![]() We hebben nu ruim een jaar. Toch raar dat ik dan ongeveer de helft daarvan zwanger ben, en dat niet eens wist! We hebben het er weleens over gehad, dat het gewoon ter sprake kwam. Maar niet echt serieus. Ik ben eigenlijk tegen abortus, maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (en nog niet wist dat ik zo ver al was) begon ik daar toch ook aan te twijfelen. Omdat het zo'n grote verandering is. We zijn nu gewoon ontzettend voor het blok gezet, waarschijnlijk als we het eerder hadden geweten, dat het wel heel anders was gelopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn beste vriendin is ook zwanger geraakt (aan de pil) kwam er na 4-5 maand achter? Valt nog mee, maar dat was ook een beste shock omdat ze pas bijna 20 was. ![]() Ennnnn ONTOPIC: Gefeli Testout & wammus! Jeetje, didn't see that one coming. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben echt blij dat jullie er zo positief instaan en waarom ook niet, het is ook hartstikke leuk om jong ouder te worden! Heel veel succes de komende tijd!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik woon nu nog in Amsterdam. Opzich hadden we hier ook kunnen (blijven) wonen. Maar nu gaan we dus naar Haarlem. Met een tuintje, niet op 1 hoog. Eerst de baby naar boven, dan de boodschappen, dan de kinderwagen etc. En het is een ontzettend mooi huisje waar we gaan wonen! ![]() ![]() Jong ouders worden is ook leuk denk ik, maar toch was ik liever pas zwanger geworden na mijn studie ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() We hebben gekregen: - een wieg - een mobile voor de box - een knuffel met muziekje! (een hele mooie muis) - een klamboe voor de wieg/ledikantje - babybjorn - pak luiers - pak vochtige doekjes - tepelklovencreme Nog wel meer nuttige dingen. - rompertjes - zak kleding van Raff (zoontje van vriendin van mij, inclusief de mooie broek waarvan ik had gezegd toen Raff hem aan had dat ze die wel mocht bewaren voor als ik ooit een kind zou krijgen, voordat ik wist dat ik zwanger was) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of is de kleding redelijk unisex? Gefeliciteerd overigens. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben er ook erg blij mee! Citaat:
Kleding is wel 'stoer' voor een meisje. Maar ik heb zoiets, doe er een roze rompertje onder en je ziet dat het een meisje is ![]() Citaat:
![]() Overdreven zeg ![]() Citaat:
![]() We hebben ook een soort kerstpakje gekregen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar lekker boeiend, je kunt altijd nog wat echte meisjeskleding erbij kopen en combineren. ![]() ![]() ![]() ![]() Fijn dat de babyshower zo leuk was en lekker verwend dus! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar lekker boeiend, je kunt altijd nog wat echte meisjeskleding erbij kopen en combineren. ![]() ![]() ![]() ![]() Fijn dat de babyshower geslaagd was en lekker verwend dus! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anders koop ik wel als het een meisje is een knalroze vestje ofzo ![]() Sowieso heeft mijn moeder nog 10 lichtroze badstof vestjes die mijn zus en ik aan hebben gehad ![]() ![]() Het nu al favoriete broekje wat ik gekregen heb, is pied de poule. Bruin met wit. Kan prima voor een meisje toch? ![]() Omdat Wim en ik niet weten wat het is, hebben we vooral witte kleertjes gekocht. Komen er vanzelf roze of blauwe mutsjes bij ofzo ![]() Hmmhmm. Ik heb volgens mij ook de hele middag zitten stralen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mutsjes gebruik je amper (als je geen prematuur kindje krijgt tenminste), als je er twee hebt is dat echt voldoende. Hoewel, jouw kindje wordt natuurlijk in december geboren...dan heb je er misschien wel meer nodig...? (Al was je met een baby toch (heel) vaak, dus het is zo weer schoon. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Babymutsjes wel.
![]() (En babykleertjes ook...in de kleine maatjes dan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maat 50-56 is voor de eerste maand (volgens zo'n schema). Ik heb daar niks van gekocht, omdat ik volgens mijn moeder en gyneacoloog inderdaad een grote baby krijg. Maar op zwangerschapscursus zit ook een vrouw met suikerziekte, dan wel zwangerschapssuiker, en haar eerste kindje heeft gewoon nog een maand 50-56 aangehad. Maar ik heb zoiets, dan sla ik de broekpijp en mouwtjes wel om ![]() En ik heb van die vriendin wel wat kleren in de kleinste maat gekregen. ![]() Maar mijn baby word wel twee weken voor de uitgerekende datum 'gehaald', dat is wel om tegen te gaan dat ik een te groot kind moet baren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ook dan, zo'n mutsje wordt amper vies, dus ook dan is twee genoeg.
![]() ![]() Jinthe heeft ook nog twee weken maat 56 aangehad, terwijl ze wel al 56cm was bij de geboorte (de maat geeft de max. lengte aan, zeg maar). Maar 62 had ook prima gekund, maar dat vond ik zo zonde van de dingen in maat 56 die ik had gekocht. ![]() Fijn dat ze het kindje eerder halen (wat ik al van Wammus gehoord had ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Een mutsje of 3-4 is, als ik me goed herinner (alweer bijna 2 jaar geleden) ook in de winter wel genoeg. We hadden hier ook een aardige stapel van mijn schoonzusje, maar het grootste deel is zo de doos weer ingegaan. Kleertjes zijn altijd fijn, al is het inderdaad jammer om dingen uiteindelijk niet te dragen. Maar de leukste dingen doe je gewoon heel vaak aan
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, ik ben een groot zondaar. Kon mezelf totaal niet inhouden (vaders ook niet, gaat dan dubbelop zoiets) en als ik nu zo de kast ns inkijk ben ik echt superbang dat de helft nooit gebruikt gaat worden en durf ik niet eens te denken aan de dingen die mensen nog mee gaan nemen waarschijnlijk. ![]() ![]() (maar keb al wel drie maanden niks meer aan kleertjes gekocht ![]()
|
Ik heb trouwens wel echt bulten mutsjes gebruikt, omdat ik ze zo schattig vind staan. Buiten heeft ze trouwens nog steeds mutsjes op.
En Meike draagt nog steeds wel dingen in maat 56, past nog prima! Hoewel zij ook vrij groot was met de geboorte. Die zullen dan wel groot uitgevallen zijn. @Kaa: gefeliciteerd! Hoe voel je je?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 |