Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik had er een voor 5 euro (in Gouda, bij Screwball), een vriendin van me voor 1 euro (bij hans textiel dus) en bij een winkeltje hier in BoZ waar ik haast woon omdat ze van die geniale kleren hebben kosten ze 7 euro ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zwart wit gestreept truitje
Een slof gallies 2 kandelaars voor aan de muur glitters-Groene,roze,zilveren,paarse,felgroene en parelmoer Een bus fairydust..weet alleen nie wat het is ![]() Nieuw dagboek een hele mooie dikke,de zijkant van het papier is goud met glitters Een fles fiero De dvd van madness ![]() ![]() ![]() ![]() 20 euro van mn tante 20 euro van de buurvrouw 3 kaartjes voor jaya the cat vanavond Zwarte kanten 3kwart rok Doek voor mn in kamer En een hele grote rumtaart ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja, maar er is ook kwaliteit, ik bedoel. bij die van mij is de hele sluiting eraf.
||
Citaat:
|
schoentjes voor bij een bepaalde galajurk waar ik maar niks bij kon vinden, voor 40 euro, tadaaaa
![]() ![]() en natuurlijk weer sigaretten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (btw ik zoek ze in 't zwart)
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic : - Pakje Gauloises - Kinder maxi chocolade-geval - Aardbeien-lollie met kauwgom erin - Blokjes-elastiekjes - 2 gummen - Lp van The Cure : "The head on the door" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Panasonic standalone dvd speler (cp72k geloof ik..)
the Smashing Pumpkins - Vieuphoria (dvd) sinterklaassurprises.. wat drankjes, vrijdagmiddag/avond.. en ik heb 3 nieuwe pakjes metervloei en tips gekocht.. nu nog de Salival boxset van Tool en And all that could have been van Nine Inch Nails ![]() *nog steeds rijk* ![]() |
![]() |
|
Een petje
![]() En die meurt nu gigantisch naar rook en bier, maar ik durf hem niet te wassen ![]() En 2 gebrandde cd's--> een mengsel van oude nummer van Phil Collins en van zijn nieuwste cd "Testify" + never ending story van Within Temptation (ik weet het totaal misplaatst, maar hij moest er echt tussen).. En een cd van Kodo (japanse percussie ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 17:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de mijne: -een pas opgeruimde kamer *trots*(naja,een deel van mijn kast en bakken dan ![]() -kennis van 4 capita van latijn in mijn hoofd *zucht* Whaaa,morgen examen voc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
he, dat rechtervest verkoop ik ook ![]() *Ikzelf heb net van Sinterklaas 3 paar zwarte sokken gekregen en het leukste....... *een paar HELE MOOIE lange handschoentjes...zonder vingers. Ze lopen in een punt uit met een lintje om je middelvinger. Ze zijn zwart en het voorste gedeelte, bij je hand is van kant met pajetjes (hoe schrijf je dat eigenlijk pailetjes?)en om je arm is het van polyester ofzo, glans lycra of zoiets en het is geplooid bij de arm. Ik spaar namelijk lange handschoentjes. Ik ben er helemaal gek op en het is dus ook best moeilijk om een paar te vinden die ik nog niet in mijn verzameling heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog wat kerstcadeautjes gekocht voor papa en mama
![]() - electronische- handpalm-computer-agenda-kalender-telefoonboek-ding - Mascara - Cadeaubon Ici Paris - Maskertje - Scrubgel - Bodylotion Siterklaascadeautjes voor mijn twee oppaskindjes: - 3 flesjes verf/badschuim: gekleurde badschuim met een kwastje waar ze zichzelf en het bad mee onder kunnen verven, en wanneer er water bij komt, wordt het gewoon schuim - Knuffel van een konijn met een tuinbroek aan En ik heb een Siterklaascadeautje gekregen van mijn oppaskindjes: Boek: "Starlena" van Jane Brindle Megagrote chocoladeletter ![]() Verjaardagscadeautje voor een vriendin: - Aromatherapie Douchegel Lavendel - De Starstyle - Celebration chocolade |
![]() |
|
*Ik heb ook 2 super mooie dekbedovertreksets gekregen.
Ze zijn van zwart satijn.....en ze liggen lekker!!!! ![]() *Ik heb ook 2 oude kookboeken van mijn oma gekregen. Daar ben ik echt heel blij mee. Ik ben namelijk bang dat m'n oma niet heel lang meer zal leven. En nu heb ik tenminste iets persoonlijks van haar, dat ze mij wilde geven. Zij wil dat ik het heb en ik ben er heel blij mee. Dat vinnik echt fijn. *Ik heb ook een cd van Blind Guardian gekregen - Nightfall in Middle Earth ow...shit tis tijd om te joggen......gotta go!!!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het zal vast niet de goedkoopste oplossing zijn geweest, maja tis wel flex zo'n 10/100 switch + router in elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet toegeven ik heb ook een kant-en-klare router gekocht. Maar 't schijnt dat je je ADSL modem vrij eenvoudig (softwarematig) kan ombouwen tot een router. Alleen nog een hub (of een switch) aan hangen en kloar. Maarja... boeiend. ![]() |
![]() |
|
|