Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan de kreukels in mijn rok ook niet waarderen want ik heb een hekel aan strijken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me verslapen voor m'n tandartsafspraak :') De wind loeit hier nogal hard, en kennelijk kan de wekker het niet aan om daar fatsoenlijk overheen te komen. En die tandarts is vet streng, één keer was ik letterlijk drie minuten te laat bij de halfjaarlijkse controle en toen gingen ze al bellen met 'HE HALLO WAAR ZIJN JULLIE'. Dus nu moet ik.. Weet ik veel, hem bellen en een nieuwe afspraak maken ofzo maar ik durf niet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik heb al gebeld en gewoon eerlijk gezegd dat ik me had verslapen. Toen ik m'n excuses aanbood en zei dat ze de gemaakte kosten van een vervallen afspraak wel gewoon op me konden verhalen waren ze niet heel boos meer. Nieuwe afspraak over twee weken, dit keer 's middags
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: CDA-gemeenteraadsleden uit Amsterdam die gaan klagen dat de Sint een 'Amsterdamse' mijter op had met drie kruisjes ipv een christelijk kruis, want 'dat is niet feestelijk en traditioneel, bovendien zou de Sint zich niet moeten lenen voor promotie van de stad'. Diepe. Zucht. ![]() |
![]() |
||
Dat Vodafone vandaag een storing had.
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik op mijn vriend moet wachten met het avondeten en hij NOG STEEDS niet thuis is en ik al vanaf half 6 honger aan het lijden ben. Eerst zou hij een vergadering hebben en laat thuis zijn en moest ik dus alleen eten, toen smste hij dat ie toch half 6 thuis zou zijn, toen werd t 6 uur en nou is hij nog steeds niet thuis. Hij is pas net vertrokken.
Ik haat mijn toetsenbord ook. Doet het de helft van de tijd niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De SGP stelt op hun website: "Staatssecretaris Dijksma van Onderwijs zou beter moeten weten. Met het op één hoop gooien van christelijke en islamitische scholen zet zij het christelijk onderwijs in een kwade reuk. Zij stelde dat op deze scholen geleerd wordt dat het niet goed is om vrienden te zijn met ongelovigen. De SGP vindt die opmerking volledig ongepast, al was het maar omdat de burgerschapsproblemen die spelen op islamitische scholen niet geassocieerd mogen worden met christelijke scholen die al vanaf het ontstaan van de parlementaire democratie zonder problemen in het onderwijsbestel functioneren."
Wat zijn SGP'ers toch bijzonder vermakelijke clowns. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De drinkyoghurt van TopVit heeft sinds een tijdje een heuse draaidop ipv een vouwopening. Prima, zou je zeggen, ware het niet dat afsluitlipje daaronder met zoveel kracht moet worden losgerukt, dat de halve inhoud over de tafel (en jezelf) vliegt
![]() En volgens mij ben ik een flauwe mail-bui deze week: Beste TopVit, Vandaag kocht ik in de supermarkt een pak TopVit Yoghurtdrink Framboos. Goed te drinken, maar als je het pak voor het eerst opent, moet het lipje wat onder de dop zit met zoveel kracht worden losgetrokken dat de inhoud van het pak ook gelijk over tafel vliegt. Wie heeft dit ingenieuze systeem bedacht? Met vriendelijke groet, N00dles Laatst gewijzigd op 30-11-2009 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
En dan kan je niet meer fatsoenlijk een beker melk inschenken: Dan giet je de hele keuken vol ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? x-spekkie-x | 63 | 20-04-2009 23:38 | |
Verhalen & Gedichten |