Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2009, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij heeft me nooit teruggeschreven en neemt nu de telefoon niet op. Hoezo een ongelofelijk kutte manier om een vriendschap van drie jaar te beëindigen. Ik raak er helemaal verdrietig van, verdomme.
Daarnaat, Nederland in het algemeen, wat een desillusie, na een dag al.
Waar zat je dan? Was je heel lang weg?
Wat onaardig dat hij zo niks laat horen.
Advertentie
Oud 17-11-2009, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Waar zat je dan? Was je heel lang weg?
Wat onaardig dat hij zo niks laat horen.
Ik was in Frankrijk, maar wel per e-mail en skype bereikbaar. Hij stuurde alleen een e-mail dat zn leven op zn kop stond en of we konden skypen en kwam vervolgens nooit opdagen. Nu ga ik nog maar eens bellen, maar de moed zakt me bij voorbaat al in de schoenen.
Oud 17-11-2009, 14:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei! Wat vervelend voor je, Quis!
En ik hoop ook dat er niet iets heel serieus akeligs is gebeurd met die vriend van je, want dat zou ook niet leuk zijn
Oud 17-11-2009, 14:52
Verwijderd
Yes, dat hoop ik ook!
Oud 17-11-2009, 15:11
snoopy
snoopy is offline
Moeheid.
Oud 17-11-2009, 15:39
Verwijderd
Morgen om acht uur op Dat heb ik al jaren niet gedaan, geloof ik.
Oud 17-11-2009, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik was in Frankrijk, maar wel per e-mail en skype bereikbaar. Hij stuurde alleen een e-mail dat zn leven op zn kop stond en of we konden skypen en kwam vervolgens nooit opdagen. Nu ga ik nog maar eens bellen, maar de moed zakt me bij voorbaat al in de schoenen.
Conclusie, hij is een zak die zich niet kan inleven in andere mensen/mij en die dacht dat 't wel allemaal oké zou zijn als ie nu even zou bellen. Terwijl ie nog steeds vaag doet over wat er dan is, maar dat interesseerd me nu ook niet meer.

Ik kan de kreukels in mijn rok ook niet waarderen want ik heb een hekel aan strijken.
Oud 17-11-2009, 17:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan de opmerking die mijn leraar vandaag maakte niet waarderen.
Oud 17-11-2009, 21:25
Verwijderd
Als ik om 6:45 op moet staan ben ik om 1 uur nog klaarwakker, maar zodra ik weet dat ik kan uitslapen geeft mijn lichaam toe aan de moeheid en ben ik om 10 uur al zo gaar als een beest
Oud 18-11-2009, 02:28
TopDrop
TopDrop is offline
verliezen van iemand die preflop all-in gaat met 9 7 offsuite
Oud 18-11-2009, 11:23
Verwijderd
Ik heb me verslapen voor m'n tandartsafspraak :') De wind loeit hier nogal hard, en kennelijk kan de wekker het niet aan om daar fatsoenlijk overheen te komen. En die tandarts is vet streng, één keer was ik letterlijk drie minuten te laat bij de halfjaarlijkse controle en toen gingen ze al bellen met 'HE HALLO WAAR ZIJN JULLIE'. Dus nu moet ik.. Weet ik veel, hem bellen en een nieuwe afspraak maken ofzo maar ik durf niet
Oud 18-11-2009, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me verslapen voor m'n tandartsafspraak :') De wind loeit hier nogal hard, en kennelijk kan de wekker het niet aan om daar fatsoenlijk overheen te komen. En die tandarts is vet streng, één keer was ik letterlijk drie minuten te laat bij de halfjaarlijkse controle en toen gingen ze al bellen met 'HE HALLO WAAR ZIJN JULLIE'. Dus nu moet ik.. Weet ik veel, hem bellen en een nieuwe afspraak maken ofzo maar ik durf niet
Bel en zeg dat je doodziek op bed ligt.
Oud 18-11-2009, 12:50
Verwijderd
Ja, ik heb al gebeld en gewoon eerlijk gezegd dat ik me had verslapen. Toen ik m'n excuses aanbood en zei dat ze de gemaakte kosten van een vervallen afspraak wel gewoon op me konden verhalen waren ze niet heel boos meer. Nieuwe afspraak over twee weken, dit keer 's middags
Oud 18-11-2009, 12:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Conclusie, hij is een zak die zich niet kan inleven in andere mensen/mij en die dacht dat 't wel allemaal oké zou zijn als ie nu even zou bellen. Terwijl ie nog steeds vaag doet over wat er dan is, maar dat interesseerd me nu ook niet meer.

Ik kan de kreukels in mijn rok ook niet waarderen want ik heb een hekel aan strijken.
Heeft hij gebeld ja?
Oud 18-11-2009, 13:00
Sade
Sade is offline
Ik ben niet zo blij met m'n avonddienst vanavond, en met het feit dat m'n draadloos netwerk het thuis nog steeds niet doet en ik geen handige harry voor handen heb die dat even op kan lossen
Oud 18-11-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Heeft hij gebeld ja?
Ja hij belde uiteindelijk terug. Prut gedoe. Sorry zeggen en vage smoezen ophangen. We hebben gewoon verschillende ideeën over hoe je met mensen omgaat, blijkbaar, en over wat normaal fatsoen is. Nu voelt ie zich wel schuldig, zegt ie, maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken.
Oud 18-11-2009, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb al gebeld en gewoon eerlijk gezegd dat ik me had verslapen. Toen ik m'n excuses aanbood en zei dat ze de gemaakte kosten van een vervallen afspraak wel gewoon op me konden verhalen waren ze niet heel boos meer. Nieuwe afspraak over twee weken, dit keer 's middags
Kosten verhalen voor een gemiste afspraak doen ze toch sowieso al wel?

OT:
CDA-gemeenteraadsleden uit Amsterdam die gaan klagen dat de Sint een 'Amsterdamse' mijter op had met drie kruisjes ipv een christelijk kruis, want 'dat is niet feestelijk en traditioneel, bovendien zou de Sint zich niet moeten lenen voor promotie van de stad'. Diepe. Zucht.

Oud 18-11-2009, 19:32
Verwijderd
Na een royaal avondeten en extra brood heb ik nog steeds hongerrr. Waar zijn de bakken ijs en snoep als je ze nodig hebt?
Oud 18-11-2009, 20:28
Batave
Batave is offline
Dat Vodafone vandaag een storing had.
Citaat:
Een kwart van de klanten van Vodafone zat zonder mobiel door een storing. Bellen en sms'en lukten niet.

Sinds kwart 13.15 uur lag een van de vier poorten plat die het mobiele verkeer van het telecombedrijf regelen. Vodafone voerde op dat onderhoud uit op zijn netwerk, maar het is niet duidelijk of dat ook de oorzaak is van de storing.

De woordvoerder kon aanvankelijk geen verklaring geven, omdat ze haar collega's door de storing niet kon bereiken om navraag te doen.
Oud 18-11-2009, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Dat Vodafone vandaag een storing had.

+1
Oud 19-11-2009, 07:48
Verwijderd
Flink last van gehad gisteren ;x steeds 10000 keer opnieuw proberen te verzenden enzo
Oud 19-11-2009, 10:38
Verwijderd
Verkouden!
Oud 19-11-2009, 13:04
Batave
Batave is offline
Citaat:
Flink last van gehad gisteren ;x steeds 10000 keer opnieuw proberen te verzenden enzo
Dit, en dat ik ziek begin te worden
Oud 19-11-2009, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Huilbuien
Oud 19-11-2009, 20:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik zo verschrikkelijk weerzinwekkend ver achterloop met NanoWrimo.
Oud 22-11-2009, 20:40
Miekje*
Miekje* is offline
Met scherpe steken in mijn nek en schouders en rug .
Oud 22-11-2009, 20:44
Sherlock
Sherlock is offline
Weekend bijna afgelopen
Oud 23-11-2009, 15:50
Verwijderd
Tip: als je jezelf en je medemens dood wil ergeren, neem dan een ruim twee meter lange rol schildersdoek mee in het openbaar vervoer. Succes gegarandeerd.
Oud 23-11-2009, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met de HONGER!
Omdat ik vanochtend naar de tandarts moest en daarna 4u niks mocht eten kon ik pas bij de lunch eten en nu moet ik naar mijn werk dus heb ik pas om een uur of 9 avondeten
Oud 23-11-2009, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tip: als je jezelf en je medemens dood wil ergeren, neem dan een ruim twee meter lange rol schildersdoek mee in het openbaar vervoer. Succes gegarandeerd.
Of een hele grote houten plank of een ladder
Oud 23-11-2009, 16:51
Sherlock
Sherlock is offline
Of luidruchtige ''schoothondjes'' godver wat een kutbeesten om naast te zitten
Oud 23-11-2009, 17:19
Verwijderd
Die lijers van mijn tekenopdracht mogen onderhand wel eens aangeven of mijn tekenwerk goed is gekeurd zodat ik eens kan gaan beginnen aan de nette versies
Oud 24-11-2009, 18:52
Verwijderd
Dat ik op mijn vriend moet wachten met het avondeten en hij NOG STEEDS niet thuis is en ik al vanaf half 6 honger aan het lijden ben. Eerst zou hij een vergadering hebben en laat thuis zijn en moest ik dus alleen eten, toen smste hij dat ie toch half 6 thuis zou zijn, toen werd t 6 uur en nou is hij nog steeds niet thuis. Hij is pas net vertrokken.

Ik haat mijn toetsenbord ook. Doet het de helft van de tijd niet.
Oud 26-11-2009, 09:04
Verwijderd
Ahw, wat faded-away zei is altijd stom.
Oud 26-11-2009, 10:05
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Onverwachtse schriftelijke overhoringen (en die slecht maken) en vervolgens een preek van een uur krijgen dat niemand ooit iets doet ><
Oud 26-11-2009, 15:46
Batave
Batave is offline
Citaat:
Onverwachtse schriftelijke overhoringen (en die slecht maken) en vervolgens een preek van een uur krijgen dat niemand ooit iets doet ><
Ik had dat gisteren bij geschiedenis. Iedereen was in drama-stand, terwijl het niet eens meetelde.
Oud 26-11-2009, 19:37
Verwijderd
De SGP stelt op hun website: "Staatssecretaris Dijksma van Onderwijs zou beter moeten weten. Met het op één hoop gooien van christelijke en islamitische scholen zet zij het christelijk onderwijs in een kwade reuk. Zij stelde dat op deze scholen geleerd wordt dat het niet goed is om vrienden te zijn met ongelovigen. De SGP vindt die opmerking volledig ongepast, al was het maar omdat de burgerschapsproblemen die spelen op islamitische scholen niet geassocieerd mogen worden met christelijke scholen die al vanaf het ontstaan van de parlementaire democratie zonder problemen in het onderwijsbestel functioneren."

Wat zijn SGP'ers toch bijzonder vermakelijke clowns.
Oud 26-11-2009, 22:46
Martiño
Martiño is offline
Ik wacht op een reactie van de Islamitische scholen waarin ze stellen dat ze niet geassocieerd willen worden met die debiele homofobe christelijke scholen en de sociopathische christenextremisten, verenigd in de SGP.
Oud 27-11-2009, 08:39
Verwijderd
die komt er wel
Oud 27-11-2009, 14:16
Verwijderd
Ik word echt stapelMESJOGGE van mijn computer, ik heb zin om hem in stukken te hakken en te verbranden
Oud 27-11-2009, 14:19
Volk
Volk is offline
Ik moet naar rotterdam

Ik heb altijd zo'n naar gevoel in rotterdam...
Oud 27-11-2009, 14:19
Verwijderd
Ik ga zo ook naar Rotterdam. Spannend.
Oud 27-11-2009, 15:39
Verwijderd
Ik rijd net weg uit rdam, richting Utrecht.
Oud 29-11-2009, 16:08
Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn vriendje
Oud 30-11-2009, 15:43
MisSunshine
MisSunshine is offline
Op dit moment baal ik ervan dat ik weer een nieuwe oogmeting moet doen.. Mijn gevoel zegt dat mijn bril sterkte niet meer klopt! het is koud buiten, ik ben moe en heb geen zin om opnieuw weg te moeten..
Oud 30-11-2009, 19:51
Verwijderd
De drinkyoghurt van TopVit heeft sinds een tijdje een heuse draaidop ipv een vouwopening. Prima, zou je zeggen, ware het niet dat afsluitlipje daaronder met zoveel kracht moet worden losgerukt, dat de halve inhoud over de tafel (en jezelf) vliegt

En volgens mij ben ik een flauwe mail-bui deze week:

Beste TopVit,

Vandaag kocht ik in de supermarkt een pak TopVit Yoghurtdrink Framboos.
Goed te drinken, maar als je het pak voor het eerst opent, moet het lipje wat onder de dop zit met zoveel kracht worden losgetrokken dat de inhoud van het pak ook gelijk over tafel vliegt. Wie heeft dit ingenieuze systeem bedacht?

Met vriendelijke groet,
N00dles

Laatst gewijzigd op 30-11-2009 om 20:03.
Oud 30-11-2009, 19:58
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
De drinkyoghurt van TopVit heeft sinds een tijdje een heuse draaidop ipv een vouwopening. Prima, zou je zeggen, ware het niet dat afsluitlipje daaronder met zoveel kracht moet worden losgerukt, dat de halve inhoud over de tafel (en jezelf) vliegt
Ik heb bij de melk ook vaak dat ik het hele dopje eraf trek. blijft over: Gat.
En dan kan je niet meer fatsoenlijk een beker melk inschenken: Dan giet je de hele keuken vol
Oud 30-11-2009, 20:28
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Ik heb bij de melk ook vaak dat ik het hele dopje eraf trek. blijft over: Gat.
En dan kan je niet meer fatsoenlijk een beker melk inschenken: Dan giet je de hele keuken vol
Wordt de rest van je familie blij van!
Oud 30-11-2009, 20:37
Verwijderd
kan je er geen gaatje in prikken?
Oud 30-11-2009, 20:48
Verwijderd
Citaat:
kan je er geen gaatje in prikken?
Nee, want het is harde kunststof. Als het nou een aluminium lipje was, dan had het gekund (zoals op Yogho-flessen, maar die krijg je weer makkelijker los, dus dan is het niet nodig)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten