Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-11-2009 om 14:51. Reden: het achterste van mijn geheugen klinkt raar :para: |
![]() |
|
Verwijderd
|
hihi dubbele excuses van energie direct.
Geachte mevrouw Pippeloen, Graag wil ik u het volgende mededelen: Energie:direct heeft een melding ontvangen van de Consumentenbond. Ik heb uw melding in goede orde mogen ontvangen. Als eerste wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden namens energie:direct. Er worden gepaste stappen ondernomen richting deze medewerker. Dit is geen wijze waarop energie:direct klanten wil werven. Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft over dit bericht verzoek ik u te verwijzen naar referentienummer 1234567. Met vriendelijke groet, Energie:direct Jan Klaassen Klachtenmanagement (y) |
![]() |
|
Verwijderd
|
O hai!
Ik vind mijn school echt dom. We kunnen voor bepaalde vakken alleen onvoldaan/voldaan krijgen als punt. Dus als je maar net een voldoende hebt is het voldaan, maar als je grafveel moeite ervoor doet, is het dus ook maar een voldaan. Lekker demotiverend. ![]() Sowieso een raar systeem. Voor bepaalde vakken krijgen we wel cijfers, voor andere onvoldaan/voldaan en bij een ander vak kunnen we ook ineens een goed krijgen.:/ Gister was ik aan het werk op school en toen zeurde een dude (hij is geen leraar, maar weet nou eigenlijk niet precies wat hij wel is) dat we maar tot half 5 mochten blijven, omdat 'ie op tijd naar huis wilt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|