Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2009, 16:12
Batave
Batave is offline
Citaat:
Vroeger vond ik abstracte kunst echt walgelijk. Nu ben ik er nog steeds geen fan van, maar ik heb er wel een stuk meer begrip voor gekregen.
Oud 23-11-2009, 16:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ook over seks uiteraard. Het leek me vroeger vies en eng, maar goed, dat geldt voor iedereen denk ik.
Bij mij was 't precies andersom. Ik dacht altijd 'nou, dat moet wel geweldig zijn, iedereen heeft het erover. Kan niet wachten tot ik 't ook es mag uitproberen', maar nu vind ik het helemaal niet zo boeiend meer.
Ik snap nu eigenlijk ook steeds minder waarom mensen er zo'n obsessie mee hebben.

Verder zijn mijn meningen over drank en sigaretten ook flink bijgetrokken. Sigaretten en bier vond ik echt debiel en dat liet ik ook vaak horen. Nu rook ik een pakje per dag en ben ik zeker niet vies van een biertje of zes.
Oud 23-11-2009, 16:28
MiBe
MiBe is offline
Dat klinkt als een slecht seksleven
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat klinkt als een slecht seksleven
Er zit iets meer achter, maar door slechte ervaringen heb ik mijn mening over seks en relaties behoorlijk wat bijgesteld.
Zo dacht ik vroeger ook dat ik pas echt gelukkig zou zijn als ik een vriendje zou hebben, nu weet ik dat dat dikke onzin is en heb ik het prima naar m'n zin in m'n eentje.
Gevalletje 'been there, done that, got him a t-shirt'...
Oud 23-11-2009, 16:37
MiBe
MiBe is offline
Ik had het juist precies andersom. Dacht vroeger altijd dat ik het in m'n eentje prima naar m'n zin zou hebben, maar zou nu echt niet meer zonder mijn vriendinnetje willen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Whut, je vindt die termen nu geen rare nasmaak meer hebben?
Nee, ik vind dat nu wel redelijk normaal. Vind de vrijheid van meningsuiting zwaarder tellen dan dat dat soort uitspraken eventueen disciminirend opgevat kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:43
Verwijderd
Citaat:
PVV is op sommige gebieden ook best links sinds ze ontdekt hebben dat hun stemmers enorm zouden lijden onder een rechts economisch beleid.
Nee, dan praat ik over 2-3 jaar terug dat ik de PVV zelfs toen op een aantal punten vrij links vond.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik vind dat nu wel redelijk normaal. Vind de vrijheid van meningsuiting zwaarder tellen dan dat dat soort uitspraken eventueen disciminirend opgevat kunnen worden.
Nouja, als je van mening bent dat "Vuile jurken, Nederland blank" een normale uitspraak is, dan...sja. Dan spoor je ook niet helemaal.

Laatst gewijzigd op 23-11-2009 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat heel veel tieners dat wel hebben
Niet ik hoor, want ik weet dat wel van mezelf, maar mensen van mijn leeftijd die nog geen 2 vriendjes gehad hebben denken dit vaak ook.
Wederom, wacht maar tot je 22 bent. (Ik zeg specifiek 22 en niet 17/18 omdat een vriendin van me ook 22 is en nu pas echt geïnteresseerd is in het hele gebeuren. Zij heeft ook heel lang oprecht gedacht dat 't 'r gewoon nooit zou kunnen boeien, maar het kan makkelijk zijn dat je gewoon net wat later bent qua hormoonhuishouding. Dat komt vaker voor dan je zou denken.)

Maar als blijkt dat ik ernaast zit: hier. Het schijnt dat praten met lotgenoten veel steun biedt.

Citaat:
Bij mij was 't precies andersom. Ik dacht altijd 'nou, dat moet wel geweldig zijn, iedereen heeft het erover. Kan niet wachten tot ik 't ook es mag uitproberen', maar nu vind ik het helemaal niet zo boeiend meer.
Ik snap nu eigenlijk ook steeds minder waarom mensen er zo'n obsessie mee hebben.
Maar jouw ex bakte er ook niet zoveel van, toch? Althans, ik kan me wat beschrijvende posts van jou herinneren waarvan ik zoiets had van 'omg waar is dat jong mee bezig'.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:55
Verwijderd
Ik ben overigens nooit van mening veranderd over seks, ik had altijd zoiets van 'joh, is vast gaaf'. En dat was ook zo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Vroeger vond ik abstracte kunst echt walgelijk. Nu ben ik er nog steeds geen fan van, maar ik heb er wel een stuk meer begrip voor gekregen.
Enlighten me, ik wil het ook weten!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Wederom, wacht maar tot je 22 bent. (Ik zeg specifiek 22 en niet 17/18 omdat een vriendin van me ook 22 is en nu pas echt geïnteresseerd is in het hele gebeuren. Zij heeft ook heel lang oprecht gedacht dat 't 'r gewoon nooit zou kunnen boeien, maar het kan makkelijk zijn dat je gewoon net wat later bent qua hormoonhuishouding. Dat komt vaker voor dan je zou denken.)

Maar als blijkt dat ik ernaast zit: hier. Het schijnt dat praten met lotgenoten veel steun biedt.
Ik vind er ook pas wat aan sinds een jaar of twee, ongeveer. Daarvoor dacht ik echt dat mensen me voor de gek hielden of zo. En ik weet nu ook dat er een hoop meer mensen zo in elkaar steken, dus inderdaad, wacht maar gewoon.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:17
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
sinterklaas
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:21
Verwijderd
Mensen, hou je vast;

Toen ik 14 was kreeg ik een keer de vraag wat ik het leukst vond; toneel, film of musical.
En ik antwoordde...
musical

Gelukkig ben ik wijzer geworden en heb ik nu smaak.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:21
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mensen, hou je vast;

Toen ik 14 was kreeg ik een keer de vraag wat ik het leukst vond; toneel, film of musical.
En ik antwoordde...
musical

Oud 23-11-2009, 21:25
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Mensen, hou je vast;

En ik antwoordde...
musical

Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:49
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Nouja, als je van mening bent dat "Vuile jurken, Nederland blank" een normale uitspraak is, dan...sja. Dan spoor je ook niet helemaal.
Ik vind ze hoogstens controveriseel. Dat moet toch kunnen in deze tijd? Dat lijkt me toch redelijk normaal voor deze tijd.

Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal wordt geroepen tijdens voetbalwedstrijden.

"Hé Kankerleyer, Hé Kankerlul." en kanker dit en kanker dat. Het ene schuttingwoord na de andere wordt rijkelijk over het voetbalveld gegalmd en daarbuiten.

Als ik dan bijvoorbeeld zeg tegen een vriend ofzo of in andere vorm tegen hunzelf: "Hebben die vuile jurken die daar op het bankje zitten, die pinguins, niets beters te doen?"

Dan vind ik dat mijn soort uitspraken gewoon in het openbaar geroepen mogen worden. Je heb het maar gewoon te incasseren als je in een democratie leeft.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:27
Verwijderd
Ik had voeger een probleem met schuttingtaal. Nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind ze hoogstens controveriseel. Dat moet toch kunnen in deze tijd? Dat lijkt me toch redelijk normaal voor deze tijd.

Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal wordt geroepen tijdens voetbalwedstrijden.

"Hé Kankerleyer, Hé Kankerlul." en kanker dit en kanker dat. Het ene schuttingwoord na de andere wordt rijkelijk over het voetbalveld gegalmd en daarbuiten.

Als ik dan bijvoorbeeld zeg tegen een vriend ofzo of in andere vorm tegen hunzelf: "Hebben die vuile jurken die daar op het bankje zitten, die pinguins, niets beters te doen?"

Dan vind ik dat mijn soort uitspraken gewoon in het openbaar geroepen mogen worden. Je heb het maar gewoon te incasseren als je in een democratie leeft.
Natuurlijk mag het. Je recht om dat soort dingen te zeggen moet tot de dood verdedigd worden. Maar dat maakt het niet minder achterlijk.
Oud 23-11-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:

Dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, dat is gewoon schelden.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:54
Verwijderd
Citaat:

Tuurlijk mag je het roepen, maar dan nog spoor je niet als je zoiets daadwerkelijk meent. Zoiets als 'Nederland blank' mag je ook best roepen, maar ik vind het een achterlijke uitspraak die leunt op een nog achterlijke ideologie.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken, dat is gewoon schelden.
Mogen schelden valt ook onder vrijheid van meningsuiting. En vrijheid van meningsuiting is inderdaad belangrijker dan de gevoelens van iedereen die potentieel beledigd kan raken door wat er gezegd wordt, want als je daar rekening mee moet houden kan niets meer gezegd worden.

Maar dat iets onder de vrijheid van meningsuiting valt, betekent niet automatisch dat het ook waar, gegrond of niet debiel is. Het roepen van dingen zoals 'Nederland blanker, jurken zijn schurken' komt een beetje overeen met het kopen van een nieuwe computer, en die vervolgens uit het raam gooien. Natuurlijk mag dat gewoon en dat is maar goed ook, maar het is wel tamelijk dom en daarom zouden we 't niet moeten (willen) doen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:10
Verwijderd
Ik weet wat je bedoelt, maar "vuile jurken" is nauwelijks een mening te noemen. Ik snap dat je wettelijk de grens niet kan trekken, maar iedere idioot weet toch zelf wel het verschil tussen je mening geven over een situatie (al is die dan dom en ongegrond) en scheldwoorden gebruiken omdat...? je je er zelf beter door voelt? Hmja een beetje wat jullie zeggen maar dan van de andere kant.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:22
Verwijderd
Schelden uit ook een mening, namelijk, de mening dat je iets of iemand kut vindt. Bovendien, zelfs al zou het geen mening uiten, wat is er mis met schelden? Als ik niet meer 'godverkanker' mag zeggen na het stoten van een teen dan ga ik ook de barricades op, hoor.

Maar goed, wat Commando doet is wel anders, daarin ben ik 't op zich met je eens. Dat zit ergens in het grijze gebied tussen vrijheid van meningsuiting en haatspraak. En dat laatste is in principe wel illegaal. Hier, van Wikipedia:

Citaat:
In Nederland zijn de volgende artikelen in het Wetboek van Strafrecht gericht zijn tegen smaad (art. 261), laster (art. 443-453), belediging, aanzetten tot haat en smalende godslastering:

* Art. 137c: Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid...
* Art. 137d: Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid...
* Art. 147-147a: Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, door smalende godslasteringen op voor godsdienstige gevoelens krenkende wijze uitlaat... (147.1)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:39
Martiño
Martiño is offline
vrijheid van meningsuiting =/= beledigen/discrimineren/schelden/haatzaaien
Oud 23-11-2009, 23:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen, hou je vast;

En ik antwoordde...
musical

omfgnoeswtf *jawdrop*
Oud 24-11-2009, 02:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar jouw ex bakte er ook niet zoveel van, toch? Althans, ik kan me wat beschrijvende posts van jou herinneren waarvan ik zoiets had van 'omg waar is dat jong mee bezig'.
Man, dat je dat nog weet. Dat is alweer 4 jaar geleden.
Maar idd, hij bakte er niet veel van. Dat is niet de reden dat het me niet meer boeit though.
Mss moet ik ook maar es lid worden bij Aven ofzo.
Oud 24-11-2009, 03:39
Verwijderd
Citaat:
Schelden uit ook een mening, namelijk, de mening dat je iets of iemand kut vindt. Bovendien, zelfs al zou het geen mening uiten, wat is er mis met schelden? Als ik niet meer 'godverkanker' mag zeggen na het stoten van een teen dan ga ik ook de barricades op, hoor.

Maar goed, wat Commando doet is wel anders, daarin ben ik 't op zich met je eens. Dat zit ergens in het grijze gebied tussen vrijheid van meningsuiting en haatspraak. En dat laatste is in principe wel illegaal. Hier, van Wikipedia:
Ach haatzaaien vind ik ook zo'n loos begrip, zaai je haat als je iets roept waardoor anderen dat over kunnen nemen, of hebben al die andere mensen al hatelijke gedachtes? Dan is het meer haat oogsten dan zaaien.
En als je nou alleen je eigen mening verkondigt zonder na te denken over wat anderen daar van vinden, ben je niet bewust bezig met haatzaaien.

Maarja, ik beschouw schelden gewoon als mening uiten, danwel op een vruchteloze manier.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ben je 10 keer zo arrogant en elitair geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ben je 10 keer zo arrogant en elitair geworden.
Joh
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Joh
Ja sorry hoor, maar ik vind je elitaire houding over musicals al een tijdje vrij irritant. We weten het nu wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:22
Verwijderd
Gelukkig vind ik het zelf wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:

't Feit dat veel mensen te pas en te onpas 'kanker' gebruiken wil niet zeggen dat je dan ook maar 'vuile jurken' enzo moet gaan gebruiken. Van mij mag je hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik zie niet helemaal in wat die twee dingen met elkaar te maken hebben.

Ik vind het wel fijn dat ik helemaal niet de behoefte heb om dat soort termen te gebruiken (of het nu om die toevoeging van 'kanker' gaat of wat dan ook).
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik inderdaad ook wel. Vroeger vond ik abstracte kunst vaak gewoon irritant en stom, ik had altijd het 'dat kan ik ook!'-gevoel. Nu kan ik het wel veel meer waarderen, gewoon omdat ik het mooi vind, dat 'dat kan ik ook!'-gevoel is er in sommige gevallen nog steeds wel
Ik heb wel nog steeds veel meer respect voor heel realistische kunst, hoewel ik dat niet per sé mooi vind (sterker nog; ik vind abstract vaak mooier nu).
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik inderdaad ook wel. Vroeger vond ik abstracte kunst vaak gewoon irritant en stom, ik had altijd het 'dat kan ik ook!'-gevoel. Nu kan ik het wel veel meer waarderen, gewoon omdat ik het mooi vind, dat 'dat kan ik ook!'-gevoel is er in sommige gevallen nog steeds wel
Ik heb wel nog steeds veel meer respect voor heel realistische kunst, hoewel ik dat niet per sé mooi vind (sterker nog; ik vind abstract vaak mooier nu).
Dat heb ik met poëzie (niet het 'dat kan ik ook!'-gevoel overigens). Dat vond ik als puber 'natuurlijk' supersuf.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik met poëzie (niet het 'dat kan ik ook!'-gevoel overigens). Dat vond ik als puber 'natuurlijk' supersuf.
(Ik besef nu trouwens ook wel meer dat dat 'dat kan ik ook!'-gevoel meestal niet terecht is )

Met poezie had ik dat idd ook
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:04
Verwijderd
Tekst van artikel 7 Grondwet, geldend op 26 april 2005:

1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.

3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.

4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.

Ik heb nou eenmaal die gevoelens over die mensen en daarom vind ik dat ik dat mag openbaren zonder voorafgaande toestemming van iets of iemand.

Dan staat er wel 'behoudens de wet'. De grondwet lijkt mij toch een stukje belangrijker dan art 137 en art 147 strafrecht. Bovendien is er ook het Europese Verdrag van de rechten van de mens geloof ik waarin min of meer art 7 GW instaat.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:07
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik denk nu vaker dat realistische kunst een beetje 'dat kunnen er wel meer'-kunst is .
Oud 24-11-2009, 14:11
Verwijderd
Vroeger vond ik al heel snel iets pauper, ordinairs, plat of volks. Nu begrijp ik dat alles niet perse onbegrijpelijk, intellectueel of artistiek verantwoord hoef te zijn en dat je best mag genieten van het joop van den ende effect en een bitterbal. Wat Absinthe zegt over musical komt wellicht ook vaak omdat ze waarschijnlijk veel met acteurs/actrices omgaat net zoals bepaalde kakvrienden van mij alles not done vinden en dan ga je soms gewoon mee in dat sfeertje
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Vroeger vond ik al heel snel iets pauper, ordinairs, plat of volks. Nu begrijp ik dat alles niet perse onbegrijpelijk, intellectueel of artistiek verantwoord hoef te zijn en dat je best mag genieten van het joop van den ende effect en een bitterbal. Wat Absinthe zegt over musical komt wellicht ook vaak omdat ze waarschijnlijk veel met acteurs/actrices omgaat net zoals bepaalde kakvrienden van mij alles not done vinden en dan ga je soms gewoon mee in dat sfeertje
Nee, dat is het niet zozeer. Speelt vast ook wel een beetje mee, maar ik heb nu ook gewoon gestudeerd.
En verder moet theater niet onbegrijpelijk moet zijn. Theatermakers die dat als doel hebben, neem ik niet serieus. Intellectueel hoeft ook niet. En artistiek verantwoord... tja. wanneer is iets 'artistiek verantwoord'?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk nu vaker dat realistische kunst een beetje 'dat kunnen er wel meer'-kunst is .
Mwa, ligt een beetje aan wat het is. Soms heb ik dat idd ook wel, maar mijn zwager kan bv. echt héél realistisch schilderen en doet daar ook echt gave dingen mee, dat vind ik wel heel knap
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is het niet zozeer. Speelt vast ook wel een beetje mee, maar ik heb nu ook gewoon gestudeerd.
En verder moet theater niet onbegrijpelijk moet zijn. Theatermakers die dat als doel hebben, neem ik niet serieus. Intellectueel hoeft ook niet. En artistiek verantwoord... tja. wanneer is iets 'artistiek verantwoord'?
Het was ook niet specifiek gericht op jou maar ik ken ook een aantal mensen van de toneel- balletacademie en ik herkende dat gevoel gewoon. In principe is daar ook niks mis mee en iedere studie of richting kent wel een bepaald sfeertje. Je hoeft tegen een literatuurwetenschapper niet te zeggen dat je van de literatuur van Arnon Grunbergen, laat staan Giphart houdt! En zo kun je Kazet weer niet overtuigen dat de wereld verder rijkt dan bèta
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:33
Verwijderd
Ja, gut, al die institutionele dogma's hebben op mij een beetje een verkeerde uitwerking. Ik begon aan m'n studie met een gevoel van 'oh, psychoanalyse, alles valt te betwisten, voor alles is een argumentatie te bedenken, Derrida, postmodernisme, supergaaf allemaal, veel over nagedacht en over gelezen, ga ik me nu in verdiepen, leuk dat we er zoveel mee doen'. En alle andere eerstejaars maar tegensputteren. En nu vind ik het nonsens en elitair gelul in de ruimte, terwijl de rest juist braaf mee is gegaan en nu vol passie roept dat de auteur dood is en belastinggeld zit te verkwisten met - in mijn ogen - pseudowetenschap.

Niet dat er geen goede dingen te doen zijn binnen het vakgebied, die zijn er zát, maar je mening verkopen als wetenschap is natuurlijk veel makkelijker en lucratiever.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:45
Verwijderd
Ja Paranoïde ik herken het helemaal. Je kunt ook gewoon een willekeurige zin zeggen, het woord DISCOURS er achter plakken en mensen zullen tevreden meeknikken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ja sorry hoor, maar ik vind je elitaire houding over musicals al een tijdje vrij irritant. We weten het nu wel.
Huh, dit is echt voor het eerst dat ik Absinthe musicals zie afkraken.

En musicals verdienen dat ook, enkele uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:39
lovertjevanjou
lovertjevanjou is offline
dat lekkere ding uit mijn klas,
vroeger kende ik hem nog niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:42
Verwijderd
Overigens vind ik poëzie ook maar mwah. Een beetje goochelen met woorden. Ik ben er nog steeds niet uit waarom gedicht A van Grote Dichter beter wordt gevonden dan gedicht B van Beginnende Dichter. Wat maakt een gedicht nu echt goed? In mijn optiek worden bepaalde gedichten tot enorme proporties opgehemeld omdat de dichter zo beroemd is, terwijl het niets meer is dan een paar woorden op papier.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Huh, dit is echt voor het eerst dat ik Absinthe musicals zie afkraken.

En musicals verdienen dat ook, enkele uitzonderingen daargelaten.
Is dat een grapje of heb je niet heel goed opgelet?
In elk geval vind ik serieus dat het nogal meevalt de laatste tijd, had er al een tijdje niet meer gezeken en ik heb zelfs al een paar keer verteld dat ik naar een musical was geweest en soms zelfs dat ik hem nog best aardig vond ook.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 16:07
Martiño
Martiño is offline
Ik wist dat je niet van musicals hield, maar ik heb je er nooit echt heel erg over horen zeuren. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je als actrice natuurlijk niet echt onder de indruk bent van het acteerwerk in de gemiddelde musical.
Reageren

Regels voor berichten