Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2009, 17:47
Rivka
Rivka is offline
Enorm Mijn mentor is er ook al achter, want ze toen het half naast/half achter de school en zij rijdt daar gewoon langs. En ze smeren 'm vaak in tussenuren om te paffen (wat niet mag) en soms gaan ze naar een coffeeshop vlakbij de school. Jaja...
Oud 24-11-2009, 17:49
Verwijderd
ziezo dit wordt smullen
Oud 24-11-2009, 17:49
Verwijderd
Roken is voor losers
Oud 24-11-2009, 17:50
Verwijderd
Ik besef me net dat ik al in de tweede zat toen Rivka* geboren werd
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Enorm Mijn mentor is er ook al achter, want ze toen het half naast/half achter de school en zij rijdt daar gewoon langs. En ze smeren 'm vaak in tussenuren om te paffen (wat niet mag) en soms gaan ze naar een coffeeshop vlakbij de school. Jaja...
Wat een rebelklas heb jij! Zo triest waren/zijn wij nog niet eens . Nouja, afgezien van en paar gasten uit mijn klas dan.
Rivka
Rivka is offline
Dat vind ik dan weer net een beetje te deadlock.
Oud 24-11-2009, 17:52
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat een rebelklas heb jij! Zo triest waren/zijn wij nog niet eens . Nouja, afgezien van en paar gasten uit mijn klas dan.
Ja ze zijn echt hard doorgeslagen in de puberteit en sommigen zijn nogal ontspoord met seks, drugs en alcohol, maat dat hadden ze ook al een beetje in de brugklas.
Maar gelukkig is er nog een vrij vriendelijk altomeisjesgroepje waar ik wel eens mee praat
Oud 24-11-2009, 17:53
Verwijderd
Jeetje, ik moet wel toegeven dat ik geluk heb steeds qua kamers vinden! Ben net wezen kijken, en als ik 'm wil dan mag ik hem!! Er valt echt een last van m'n schouders nu.
Oud 24-11-2009, 17:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja ze zijn echt hard doorgeslagen in de puberteit en sommigen zijn nogal ontspoord met seks, drugs en alcohol, maat dat hadden ze ook al een beetje in de brugklas.
Maar gelukkig is er nog een vrij vriendelijk altomeisjesgroepje waar ik wel eens mee praat
Kijk

Nou, enkele uit mijn klas gaan in een tussenuur naar de Plus om bier of iets anders te halen, het in het park op te drinken en dan aangeschoten weer op school te komen. Lachen .
Oud 24-11-2009, 17:58
Miekje*
Miekje* is offline
Hey Rivka, een klasgenoot van mij woont ook in Amstelveen . Is Amstelveen groot?
Oud 24-11-2009, 17:59
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Kijk

Nou, enkele uit mijn klas gaan in een tussenuur naar de Plus om bier of iets anders te halen, het in het park op te drinken en dan aangeschoten weer op school te komen. Lachen .
Wat een debielen zeg
Die Surinaamse conciërge bij mij op school zag ik ook eens door de gangen: 'Ja ik ga aan hun handen ruiken.'
Oud 24-11-2009, 18:00
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hey Rivka, een klasgenoot van mij woont ook in Amstelveen . Is Amstelveen groot?
Meh, het is vooral saai, echt de absolute slaapstad van de eeuw. Je hebt een winkelcentrumpje en verder alleen maar huizen en parken
Oud 24-11-2009, 18:01
Verwijderd
Verschrikkelijk, ik moet vaak surveilleren op het rookplein (ik rook zelf, dus goed geregeld voor mijzelf) en het enige wat die gastjes doen is na elke hijs minstens 5x spugen op de grond.

Gadverdamme echt smerig. Als je het vies vindt doe het dan niet.

Daarnaast moeten ze lekker zelf weten of ze roken. Ik vind dat je er niet zo'n probleem van moet maken Rivka.
Oud 24-11-2009, 18:01
Sherlock
Sherlock is offline
hoi
Oud 24-11-2009, 18:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Verschrikkelijk, ik moet vaak surveilleren op het rookplein (ik rook zelf, dus goed geregeld voor mijzelf) en het enige wat die gastjes doen is na elke hijs minstens 5x spugen op de grond.

Ja, idd. Dat viel mij ook wel op. Echt .
Oud 24-11-2009, 18:02
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Daarnaast moeten ze lekker zelf weten of ze roken. Ik vind dat je er niet zo'n probleem van moet maken Rivka.
Archont het is dan stoer op die leeftijd dat je rookt dat snap je toch wel
Oud 24-11-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, idd. Dat viel mij ook wel op. Echt .
Ik heb dan ook gezegd dat ze best mogen roken, maar diegene die nog zit te tuffen van het rookplein moet gaan als ik ersta. Walgelijk.

Maar ze zijn gestopt nu.
Oud 24-11-2009, 18:06
Rivka
Rivka is offline
Oh de mensen die het doen uit mijn klas spugen ze niet als ze roken hoor Die roken gewoon met trekjes en uitademen
Sherlock
Sherlock is offline
Zelfs ik spuug niet op de grond als ik een sigaret op heb. En ik rook heel soms alleen met uitgaan
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh bij spugen ze niet als ze roken hoor Die roken gewoon met trekjes en uitademen.
je vergeet het over de long gebeuren
Oud 24-11-2009, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik dan weer net een beetje te deadlock.
Ik rook drie pakjes shag per week hoor
Oud 24-11-2009, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Op de kop af 80.000 mensen.
Oud 24-11-2009, 18:12
Sherlock
Sherlock is offline
waar the fuck is iedereen gebleven op skype nu is het zo stil hier
Oud 24-11-2009, 18:12
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Op de kop af 80.000 mensen.
Wauw je hebt 'm nog goed ook
Oud 24-11-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik moet wel toegeven dat ik geluk heb steeds qua kamers vinden! Ben net wezen kijken, en als ik 'm wil dan mag ik hem!! Er valt echt een last van m'n schouders nu.
huh waarom ga je weg bij LL? En waar ga je nu wonen?
Rivka
Rivka is offline
Maar waar woon jij dan Miekje?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gelukkig woon jij in Leiden en jouw ouders in Rotterdam toch?
True, maar iedereen op m'n werk weet dat ik rook en mijn moeder kent iedereen (en dan ook echt IEDEREEN) van mijn werk, dus ik ben bang dat iemand mss perongeluk iets zegt ofzo.

en GADVER @ gastjes die rochelen op de grond. Zijn die gasten lek ofzo?
Sherlock
Sherlock is offline
Deadlock weet alles
Oud 24-11-2009, 18:14
Verwijderd
Wat is skype??

Ik rook ongeveer 15 sigaretten per dag, soms iets meer soms iets minder.
Oud 24-11-2009, 18:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat is skype??
www.skype.com

maar dan zonder de overblije kindjes en oma's
Oud 24-11-2009, 18:16
Rivka
Rivka is offline
Wat een schoorstenen hier zeg
Oud 24-11-2009, 18:17
Verwijderd
Citaat:
www.skype.com

maar dan zonder de overblije kindjes en oma's
Oh oké. Niks voor mij
Oud 24-11-2009, 18:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh oké. Niks voor mij
handig voor het gamen etc
Oud 24-11-2009, 18:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar waar woon jij dan Miekje?
In een dorp met 5700 inwoners in totaal .
Oud 24-11-2009, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik rook ongeveer 15 sigaretten per dag, soms iets meer soms iets minder.
Ik ook. Als ik er al aan kom trouwens. Ik denk dat mijn gemiddelde 10 is.
Oud 24-11-2009, 18:25
Sherlock
Sherlock is offline
ook gezellig
Oud 24-11-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Wauw je hebt 'm nog goed ook
Ik weet dat omdat het de grootste plaats van Nederland zonder treinstation is en een huisgenoot die vroeg hoeveel er dan wonen in dat Troosteloze Gat, en nadat ik 80.000 gokte en het nog even opzocht op wikipedia bleek dat ik er enkele tientallen vandaan zat
Oud 24-11-2009, 18:30
Verwijderd
Amstelveen zit toch aangesloten op de amsterdamse metro?
Oud 24-11-2009, 18:32
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Amstelveen zit toch aangesloten op de amsterdamse metro?
Ja, die rijdt ook langs mijn school Als het regent gooi ik mijn fiets erin en rij ik lekker mee, want hij gaat precies op mijn route
Oud 24-11-2009, 18:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nooit geweten dat Amstelveen zo groot was . Meer inwoners dan Gouda, wtf.
Oud 24-11-2009, 18:35
Rivka
Rivka is offline
Amstelveen is redelijk groot ja.
Offtopic: Weet je hoe scheef alles staat in Gouda? Een vriendin van mijn moeder woont er en alles staat er scheef. Lantaarnpalen, benzinestations, stoplichten, huizen, etc. Iets met wegzakkende grond ofzo.
Oud 24-11-2009, 18:36
Verwijderd
Ik heb 8 maanden in gouda gewoond een paar jaar geleden.
Oud 24-11-2009, 18:37
Verwijderd
Hier in schijndel is het plan om een trein (weer) te laten lopen van Boxtel naar Veghel, door schijndel. Het spoor ligt er al (duits lijntje), maar niemand wil van Boxtel naar Veghel.
Oud 24-11-2009, 18:38
Verwijderd
godvertering wat is het hier koud.
Oud 24-11-2009, 18:40
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
godvertering wat is het hier koud.
Ja he Mijn truitje was nat geworden dus ik trok het uit, en de rillingen liepen over mijn rug, brr.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Amstelveen is redelijk groot ja.
Offtopic: Weet je hoe scheef alles staat in Gouda? Een vriendin van mijn moeder woont er en alles staat er scheef. Lantaarnpalen, benzinestations, stoplichten, huizen, etc. Iets met wegzakkende grond ofzo.
Jaja, Gouda is scheef ja. Maar alles in deze streek is scheef. Het centrum van Gouda, binnen de singels, is hartstikke recht. Toen ze een aantal jaren geleden de weg naast mijn school gingen vervangen (buiten het centrum), vonden ze zes meter dik asfalt. Ze hadden er gewoon steeds een laag bovenop gegooid . Veengrond dus. Het centrum bestaat uit kleigrond, dus da's hartstikke stevig.
Verwijderd
maar als elmer zo binnenkomt zal hij wel gillen dat het hier verschrikkelijk warm is en naar de kachel rennen om die laag te zetten.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb 8 maanden in gouda gewoond een paar jaar geleden.
Waar ergens in Gouda?
Oud 24-11-2009, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Waar ergens in Gouda?
Regentesseplantsoen, 1 minuut lopen van het centrum.
Oud 24-11-2009, 18:44
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Jaja, Gouda is scheef ja. Maar alles in deze streek is scheef. Het centrum van Gouda, binnen de singels, is hartstikke recht. Toen ze een aantal jaren geleden de weg naast mijn school gingen vervangen (buiten het centrum), vonden ze zes meter dik asfalt. Ze hadden er gewoon steeds een laag bovenop gegooid . Veengrond dus. Het centrum bestaat uit kleigrond, dus da's hartstikke stevig.

Ik bedacht opeens:
Kom we gaan een keer een enorme DK-meet houden. Met alle forumbazen +: ik, Pip, Kazet, flyaway, Fizzle, Archont, imène, Panda, Para, Uice, Miekje en iedereen!

Regels voor berichten