Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
arch ik kan echt geen originele inhoud voor het gedicht bedenken. En ik vertik het om een gedicht te schrijven over de zoektocht van sinterklaas naar het cadeautje.
En ik heb wordart gevonden maar ik kan er niet mee 'vrij draaien', alleen per 90 graden. Dus dan kan ik geen tuit van een theepot ermee maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
omg.
Ik had dus een van de cadeautjes in de winkel laten inpakken omdat ze dat altijd zo mooi doen in die winkel. Maar toen ging dat meisje het gewoon in saai papier inpakken zonder iets speciaals ermee te doen en daar deed ze echt meer dan vijf minuten over terwijl het in een kubusvormig doosje zit. Dus ik haalde zojuist het papier eraf om er sinterklaaspapier om te doen, en nu blijkt dat ze het prijsstickertje ook gewoon heeft laten zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() maar zeg me dan welk topic! die van jou op onzin? op dk? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ga naar zoekpagina en zoek onder mijn naam naar posts met jouw naam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook keer in Engeland trouwens, en dat bleken Nederlanders te zijn ![]() Dus ik in mijn meest engelse engels weg wijzen. Hoor ik ze daarna zeggen in Nederlands: Vriendelijk en beleefd volk hé die engelsen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu ik er over nadenk, ik hou wel van kleding en ik ben geloof ik vrij ijdel dus misschien zou ik wel een prima wijf kunnen zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu, ik ga eten, al laten jullie me niet met rust met die snelle gemiddelde repliektijd. Doch is het tijd om op te staan. Efkes kijken ook, of de was droog is. en Oh ja, ik moet niet vergeten nog een wasje te draaien. Hm, waarom heb ik oorpijn? Maar goed, aju avec dans ton reet un paraplu.
|
![]() |
|
|