Advertentie | |
|
![]() |
|
te raar. ik heb net eindelijk sabotage victor done maar het heeft lang geduurd omdat ik steeds verloor. je zou verwachten dat het op de lange duur 50-50 is (zeker met matchmaking). mn wins en losses waren dan ook wel praktisch gelijk tot ik ging sabotagen. toen ik nog 10 wins moest was het opeens +30 losses overall wtf. dus ik dacht fuck it speel wel gewoon met favoriete setup met mp45k ipv shit unlocken win ik ze opeens achter elkaar
![]()
||
Citaat:
|
jawel, gisteren lvl 70 geworden, kan al naar prestige.
Hoe zit dat nu precies, wat hou je, wat verlies je? Wil me AK niet kwijt. Die gun is ech terrecht pas op lvl 70 te krijgen. Had gisteren me AK + stopping power, me geluk kon echt niet op met die gun. 26-6 Wil me nu stilletjes aan eens gaan focussen op een nuke te gooien.
|
Verwijderd
|
Je achievements verlies je ook. Alleen je titels en eblems niet. Als je bijv 9 vd 10 nukes hebt gedaan moet je na prestige gewoon weer 10 nukes halen om de emblem te halen ipv maar 1 keer.
Als je m al hebt gedaan hou je je emblem maar kan je de challenge wel weer opnieuw doen (voor een dikke lading xp) |
![]() |
|
deagle akimbo = Own
of deagle + knife en dan in een huis alles leeg steken! 10 KS knife only! dan gaat het natuurlijk hard heeft iemand nog tips om die bullet pen. kills te halen? de andere zijn makkelijk te doen maar over die FMJ kills doe ik toch altijd lang... de 10K exp die je krijgt van masteren helpt je echt met snel levelen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vingeroefeningentopic #2 Dingaantouwtje | 469 | 03-07-2013 17:18 | |
De Kantine |
Al scheen ook nergens meer de zon, toch speelde hij saaiccordeon #1587 Verwijderd | 501 | 25-07-2011 21:12 | |
Games |
call of duty modern warfare 3 cenarulez | 10 | 07-04-2011 17:27 | |
Games |
Cod 7 - Black Ops JUR-95 | 80 | 12-01-2011 19:37 |