Advertentie | |
|
![]() |
|
Het lijkt mij niet, even gaan googlen: http://www.dokter.nl/index.php/Wette...rts-spoed.html.
Heb je trouwens al je eigen risico van dit jaar gebruikt (155 euro)? Als dat zo is, dan kost het je sowieso niks, want dan vergoed je verzekering het. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt voor de link, die had ik ook gevonden ![]() Bedankt voor de hulp allemaal! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mijn tandartsverzekering staat het ook specifiek bij de dingen die uitgesloten worden van vergoeding, neem aan dat dat voor andere afspraken ook geldt.
|
Verwijderd
|
Als het de eerste keer was en je hebt netjes je excuses aangeboden kan het best zijn dat ze het alleen zeggen maar niet doen. Mijn ervaring is dat het vooral gebeurt bij patiënten die keer op keer afspraken vergeten en/of doen alsof het maar normaal is. Een keertje iets vergeten is menselijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic, #164 Roosje | 483 | 20-07-2011 15:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |