Crapperdepap, ik probeer al de hele ochtend te bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te verzetten, maar die afdeling is steeds in gesprek hoe kan een hele afdeling nou in gesprek zijn?!
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Hier sneeuwt het niet atm, maar er ligt wel een dik pak en het is koud. Gelukkig heb ik al boodschappen gedaan en hoef ik woensdag pas weer de deur uit.
Godverdomme, eerst was de 's' stuk en nu doet die het weer, maar zijn de 2 letters tussen de z en de v stuk
Ik begrijp niet wat je bedoelt maar goed.
Oh mensen, als je heel moe bent en je gaat iets van energydrink drinken, dan ben je in je hoofd nog steeds slaperig, maar je lichaam is dan heel hyper. Een rare ervaring.
04-01-2010, 14:46
Verwijderd
Bijna aflossing.
Dan even 10 minuten mijn ballen eraf vriezen op de fiets. Die broeken zijn niet echt warm.